Toon posts:

processor kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk dat mijn processor kapot is, als ik kan voelen dat hij warm wordt?

Dat wil zeggen, ik zet dan de PC aan, maar er komt geen BIOS. De Processor wordt warm dus hij doet iets. Maar betekent dat meestal dat 'ie het dan ook wel goed doet? (Het gaat mij grote moeite kosten om te testen of de processor werkelijk kapot is of niet, want ik heb geen vervanging en geen 2e PC om hem in te testen)

thx!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Met deze informatie kunnen we je helaas niet echt helpen. Wat is er allemaal gebeurd voor je deze symptomen kreeg? Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al iets opgezocht? Welke hardware heb je?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door.
Je probleem zoals je het nu beschrijft kan werkelijk overal wel aan liggen namelijk, dus test gewoon alle onderdelen eens afzonderlijk van elkaar zoals in de troubleshooter staat, anders is er zeer weinig over te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al een draadje gestart, maar die werd gestopt.
Ik zat alleen nog met de vraag of de processor inderdaad kapot zou kunnen zijn, ook al wordt 'ie warm.
Verder details dus in het linkje hierboven.

Verwijderd

Topicstarter
En met hangen en opstarten FAQ ben ik bezig (mooie FAQ!!), maar daar lijkt het toch echt niet in te staan

Verwijderd

hoe kan je nou weten dat je pro warm word als je niet eens in de bios kan komen en je systeem start niet op.
draai je zonder cooling ? haha zal ik er maar snel een cooling opzette geef eerst maar wat info over je systeem en vertel is iets van wat admiral freebee heeft verteld

dan kunnen we je mischien verder helpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan voelden dat de CPU warm wordt met mijn vinger aan de onderkant van de CPU-fan.
Meer info over de situatie hier.

grtz.

Verwijderd

probeer een andere pro als die het doet weet je het cker maar zoek eerst maar ff zelf op altavista.com etc"

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is onduidelijk aan dion_b in "pc tsart niet op (geen bios)" :?

Gewoon een voor een de onderdelen in kwestie uitsluiten door met een ander te vervangen. Totdat je dat gedaan hebt heeft het geen zin om oeverloos theoretisch erover te babbelen. Oude wijvenverhalen lossen nooit technische problemen op.

Zie trouwens ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.