Het is opeens niet meer mogelijk om in mijn router te komen door 192.168.0.1 in te typen.
Waar kan dit aanliggen?
b.v.d
Waar kan dit aanliggen?
b.v.d
| My SpiderWeb |
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 04-02-2007 15:12 ]
[ Voor 15% gewijzigd door ibmos2warp op 04-02-2007 15:14 ]
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
en daarna weer aan natuurlijkT-Junkie schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:02:
soms helpt het om de router een keertje aan en uit te zetten...
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
gang is alles
Heb je dat ip adres ook al in de browser gestopt?Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:16:
ik ben al in de router geweest en heb daar het ipadres veranderd en toen had ik internet.
Ik weet alles van niks
ja, geef eens wat meer info.Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:17:
Nou met de kabeltje werkt het ook niet....:s
super vreemd
iemand nog een id
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Welk ip van je router heb je nu geprobeerd ?Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:17:
Nou met de kabeltje werkt het ook niet....:s
super vreemd
iemand nog een id
Dit al geprobeeerd ?ThinkPadd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 15:17:
Zit je met een kabeltje verbonden aan de router?
Want sommige routers staan het namelijk niet toe dat er via Wireless wordt ingelogd. Dit om inbraakpogingen te weren.
En verder kan je zoals al gezegd is, je IP adres van je router achterhalen door "Start > Uitvoeren > CMD > ipconfig /all" te doen. Daar staat bij wat je Gateway is. Dat IP adres moet je invoeren in je browser.
[ Voor 52% gewijzigd door software op 04-02-2007 16:20 ]
Life is not about specs, it is about joy!
ja verander dat adres nou ...
verander je laptop ip naar 192.168.0.123
ga naar je nieuwe router,
verander het ip adres nar 192.168.1.88 oid
en zet je laptop weer terug op het oude adres
dhcp staat standaard aan na een reset, (mag ik verwachten)
[ Voor 33% gewijzigd door Fish op 04-02-2007 16:32 ]
Dat is uiteraard van de bekabelde verbinding en via wireless is hij/zij met de router verbonden.voxx schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:34:
Nee, ook je netwerkkaart kan je op DHCP zetten. Dan krijgt je netwerkkaart een ip-address van de router toegewezen. Trouwens er staat in je settings:
Status van medium . . . . . . . . : medium ontkoppeld
Je hebt dus geen netwerkverbinding.
Life is not about specs, it is about joy!
[ Voor 185% gewijzigd door ibmos2warp op 04-02-2007 16:42 . Reden: Te laat... ]
Ik weet alles van niks
Verwijderd
dhcp van je netwerkkaart...
[ Voor 23% gewijzigd door Japidoff op 04-02-2007 16:49 ]
gang is alles
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq