Toon posts:

HELP

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey all

Ik heb een acer aspire 3650laptop met problemen

Ik heb een draadloosnetwerkkaart en een gewoon netwerkkaart die het allebei niet meer doen sinds in windows vista heb geinstaleerd. kunen jullie even helpen met het activeren van die 2 omdat ik het hard nodig heb voor school

Mijn Draadloos is een Atheros ar5001 wireless network
en mijn netwerkkaart VIA Rhine 2 fast Ethetnet

Groeten

Hardjump

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 13:59 ]

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
Wat voor kaarten betreft het, zijn ze wel juist geinstaleerd? wat heb je al geprobeerd?

Specs

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:26

Reptile209

- gers -

Nee, we kunnen je niet "even" helpen. Wat wel kan helpen, is als je even aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt (drivers installeren bijvoorbeeld) en wat er wel en niet werkt. Zo wordt het een beetje gissen he :).
Check dus de drivers van je moederbord (chipset), netwerkkaart en wlan kaart eens, en laat dan zien waar het misgaat. Zijn alle onderdelen trouwens geschikt voor Vista?

Zo scherp als een voetbal!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Hoi, Welkom op GoT :)

Je zou even kunnen kijken op de Acer site of er Vista drivers zijn te vinden voor jouw laptop. Als die er niet zijn heb je pech, en moet je terug naar XP :(

En lees de FAQ van GoT even want zo'n topictitel als "HELP" wordt hier niet gewardeerd.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
heb je al bij acer gezocht naar vista-compatibele-drivers voor je laptop?

zijn die ook geïnstalleerd ?

zie je ze bij netwerkverbindingen?

(maw: wat is er al aangedaan, wat nog niet? wat zie je wel/niet ? )

(als je enkel vista er opgezet hebt en dan al hoopt dat alles 'uit de doos' werkt....not going to work: drivers zoeken en installeren )

//damn kan ik et nog trager typen: ondertss staan er al 2 met 't zelfde... ach ja derde keer goede keer :)

[ Voor 13% gewijzigd door soulrider op 04-02-2007 13:29 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zoals gezegd, welkom op GoT

Een topic als deze is nou niet echt zoals we dat graag zien hier op het forum, daar er het nodige aan schort :

- Je topictitel. De titel is nietszeggend over je probleem, verder worden titels in hoofdletters of met de woorden 'help' erin niet echt gewaardeerd.
- Je geeft niet aan wat je exacte probleem is (verder dan 'het werkt niet') wat je al geprobeert hebt en waar dat misgaat
- Groeten is niet echt nodig, je naam staat automatisch al bij elke post ;)

Zie ook de FAQ : Het algemeen beleid

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.