Toon posts:

glasvezel in nieuwegein jippy of toch niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is dan voor mij niet de goede site

[ Voor 168% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2007 12:08 ]

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Als we nu eens hoofdletters, leestekens, volledige zinnen en allinea's gebruiken zou misschien iemand je kunnen helpen...

[ Voor 6% gewijzigd door bartgabriels op 04-02-2007 01:25 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welkom op GoT,

Op het moment dat je een nieuw topic opende in IH, had je het algemene topic van XMS glasvezel kunnen zien, en wel deze: XMS Glasvezelinternet voor particulieren (Portaal/Dudok/SCW)

Dat topic is door een medewerker van XMS gestart, en ik denk dat als je kalm je probleem voorlegd, hij daar best naar wil kijken.

De opmerking die je zegt: We zijn niet bereikbaar voor klanten, da's opzich niet zo'n ramp, aangezien de lijn enkel particulier gebruikt mag worden. ;)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
zo beter!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik mijn topic verplaatsen RAZ

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 02:04:
hoe kan ik mijn topic verplaatsen RAZ
Niet, je bent namelijk geen moderator ;)

Ik zag trouwens dat je je post hebt gekopieerd en geplakt in het algemene XMS topic, inclusief de meest vaagste spelfouten.

Als je serieus genomen wilt worden, mag je best iets meer moeite doen om een nette post in elkaar te zetten. Vooral dat je zegt over 'onze klanten' neem ik aan dat je klanten ook niet aanschrijft met in bijna elke zin meerdere fouten.

Zoals: Zinnen beginnen met een hoofdletter, en vragen sluit je af met een vraagteken:
Hoe kan ik mijn topic verplaatsen RaZ?
Zou al een stuk beter overkomen ;)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1