Windows XP, Vista, Amiga?
Wat meer info zou welkom zijn.
Wat meer info zou welkom zijn.
Framelimiter aanzetten misschien?Anoniem: 245256 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:46:
De gamespeed van mijn gta op de pc is erg versneld..iemand een idee hoe ik dit weer normaal krijg?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 245256
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 245256 op 08-02-2008 00:52 ]
Ik weet niet of je het inmiddels al opgelost hebt maar ik denk dat je even naar options moet gaan en vervolgens je HUD aan zetten.koen61 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:01:
VRaagje: mn levensbalk van mijn lieve CJ is verdwenen, dus ook wel wapen ik in use heb etc. Iemand oplossing ?
[ Voor 13% gewijzigd door 4gent_Orang3 op 19-05-2008 18:32 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat het werkt, ligt dat aan jouw skills? Want die vliegschool lukt me echt niet..MsG schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:46:
Het werkt hier prima gewoon met de pijltjes + wasd. Helikopter is ietsje lastiger maar ook prima.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hmm bij die vlieglessen moet ik door die rooie cirkels vliegen, bij de 3e les gaat het fout. Ik kan niet overweg met de knoppen. Ik vermoed dat ik te veel de Xbox versie gewent benMsG schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:01:
Wat gaat er zo fout dan? Gewoon hele tijd W inhouden en omhoog en laag met pijl omlaag en pijl omhoog. Beetje sturen met pijl links en rechts geloof ik. Werkt toch prima? In Vice City was het ongeveer net zo.
[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 27-05-2008 03:32 ]
Anoniem: 30795
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
hmm, allemaal wel harstikke leuk en aardig, maar het schokt als de !#@$!$ met mijn X1600XT.... best jammer, want het ziet er supermooi uit.....NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 03:32:
Heeft er iemand hier ervaring met de ENB mod?
Anoniem: 87158
is het nog gelukt met die controller? ik heb dezelfde en bij mij werkt tie prima, misschien moet je logitech profile programma downloaden.4gent_Orang3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:10:
[...]
Dat het werkt, ligt dat aan jouw skills? Want die vliegschool lukt me echt niet..![]()
Ik ga eerst maar eens die controller weer aan de praat proberen te krijgen
Gedownload en beetje geconfig't maar het mag niet baten.Anoniem: 87158 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:27:
[...]
is het nog gelukt met die controller? ik heb dezelfde en bij mij werkt tie prima, misschien moet je logitech profile programma downloaden.
[ Voor 11% gewijzigd door 4gent_Orang3 op 03-06-2008 15:36 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Anoniem: 230207
Je hebt mail._knakker_ schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:14:
Ik ben onlangs ook deze game weer eens gaan spelen.Het gaat vrij lekker, maar helaas wil de missie Circle Airstrip van de Flight school maar niet lukken en ik voorzie dat ook de missie erna niet zal gaan lukken.
Is er iemand die voor mij de Circle Airstrip en de Cirlce Airstrip and Land zou willen halen? M'n saved game staat hier: link
Hartelijk dank!
Heel erg bedankt, ik ben er erg mee geholpen.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
[ Voor 3% gewijzigd door ikt op 27-11-2008 08:30 ]
Inderdaad. Een tip: zorg dat je voor je aan het eind aan de gang wars moet je een Damage and Health Proof (DHP) voertuig hebt. Zie http://www.gtasanandreas.net/unique-vehicles/. Ook als je al wat verder bent kan je Glendale waarschijnlijk nog wel bemachtigen. Ik vond de gang wars knap lastig, vooral steeds een paar ventjes omschieten en naar een safe house karren ging me al vrij snel de keel uithangen. Met een DHP-voertuig kan je gewoon Carmageddon spelen en driveby's doen en heb je nog redelijk snel die 30% bij elkaar.Samopsa schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 19:24:
Ja ik speel dit weer eens!
Die gang-wars komen inderdaag terug op het eind. Sterker nog: het is verplicht ongeveer 30% van de stad over te nemen voordat je de laatste missie kan doen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
exact, dat is zooo vervelend. Heb je na lang zoeken eindelijk de Infernus, is 1 op de 5 auto's opeens een Infernusbudi schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:00:
Dat van het niet zo varieren van auto's is eigenlijk een techniek die je in alle GTA's wel ziet. Er wordt gewoon een gegeven set van auto's in geheugen gehouden en slechts af en toe een andere ingeladen. Eigenlijk gewoon een slimme manier van geheugen gebruik. Natuurlijk wel wat frustrerend als je net die ene zeldzame auto gevonden hebt en je gaat er in rijden om er vervolgens mee dood gegooid te worden
Dat laatste zie je ook met Saint's Row terug. Daar heb je wat variaties welke je moet vinden voor een of andere activiteit. Wil je een wat grotere kans hebben die variatie te vinden, dan moet je gewoon zorgen dat je rond rijdt in een zelfde soort auto totdat je de juist vindt.
(ik heb me laten vertellen dat deze techniek ook in Test Drive Unlimited voorkomt, weet niet zeker of dat ook klopt)
[ Voor 27% gewijzigd door In Search of Sunrise op 21-05-2009 01:51 ]
Tijdens het spelen kom je weleens langs een basketbal veldje.Malandro schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:46:
Wat me is opgevallen is dat er op Internet weleens over basketbal / honkbal wordt gesproken, maar ik dat nog nergens heb gezien..
[ Voor 6% gewijzigd door died_laughing op 14-06-2009 10:51 ]
In Madd Dogg crib zit ook een indoor basketbalveldje in de gym.died_laughing schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:50:
[...]
Tijdens het spelen kom je weleens langs een basketbal veldje.
Daar ligt dan een basketbal die je kan oppakken.
Honkbalveld ben ik zelf nog niet tegen gekomen
[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 17-06-2009 17:14 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Malandro op 18-06-2009 08:09 ]
Dan heb je last van een bug, dan heb je in het mansion gesaved. Je zult een nieuwe game moeten starten.Malandro schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:08:
Ik weet waar de velden zijn, maar heb nog nooit een bal gezien...
Edit: Ik heb GTA San Andreas v2, misschien daardoor?
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Als je begint met stijgen gelijk je wielen naar binnen klappen, niet teveel gas geven en rustig met korte tikjes sturen. Dan krijg je hem vaak het soepelst door de bochten.Christijn schreef op zondag 05 juli 2009 @ 00:04:
Om hier dit topic eens te kicken nog maar een vraag:
Sinds kort ben ik toch nog maar eens serieus begonnen het spel te spelen (op de PC). Alles goed en wel, de meeste missies zijn best eenvoudig. Nu zit ik bij de vlieglessen. Ook die gingen best makkelijk. Totdat ik bij de les 'Circle Airstrip' kom. Na het maken van een bochtje raakt mijn vliegtuig dusdanig buiten controle dat ik niet door de tweede ring kan vliegen. Hier in het topic kwam ik wel mensen tegen die daar ook problemen mee hebben, maar een echte oplossing heb ik er niet gevonden.
Iemand tips?
Overigens heb ik al geprobeerd met een controller te spelen. Dat lukt ook niet echt omdat ik die alleen zo kan instellen dat ik een joystick moet indrukken voordat ie iets doet als ik hem beweeg. Dat is dus niet echt een oplossing...
[ Voor 48% gewijzigd door Zenyatta op 05-07-2009 20:06 ]
Dat zou me denk ik wel een eind vooruit helpen. Maar hoe doe ik dat? Ik bedoel: wat is precies het savegame-bestand, en hoe kan ik die het makkelijkste posten?W3ird_N3rd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:21:
Ik geloof dat de truck was toch wat gas te geven maar niet teveel. Anders post je je savegame, ik wil het ook wel doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Zenyatta op 06-07-2009 12:11 ]
Dan heb ik die inderdaad gevonden. Hoe kan ik ze het beste posten?maarud schreef op maandag 06 juli 2009 @ 12:10:
In je Mijn Documenten map -> GTA San Andreas User Files -> Daar staan een paar bestanden, de .b bestanden zijn je savegames.
Je bedoelt mijn savegame? Die heeft Maarud wel kunnen gebruiken. Hij moest wel eerst updaten, want ik had een nieuwere versie begreep ik. Inmiddels heb ik dus al wel hulp gekregen van Maarud.W3ird_N3rd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 22:50:
Savegame corrupt, game crasht zodra ik hem probeer te laden. Helaas.
Ah-ha.. Ik kan 2.00 juist weer niet draaien, die crasht bij mij zomaar.Christijn schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 12:55:
[...]
Je bedoelt mijn savegame? Die heeft Maarud wel kunnen gebruiken. Hij moest wel eerst updaten, want ik had een nieuwere versie begreep ik. Inmiddels heb ik dus al wel hulp gekregen van Maarud.![]()
Maar toch bedankt!
Heb ze toch maar zelf allemaal gedownload. Even sufklikken maarja. En er maar een archiefje van gemaakt zodat jullie niet hetzelfde hoeven te ondergaan:W3ird_N3rd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:49:
Weet iemand of ik ergens een archiefje kan downloaden met savegames voor iedere missie, zodat ik iedere willekeurige missie zo kan starten?
Op http://www.gtasavegames.com/savegames/San_Andreas staat wel een lijst met die savegames maar ik heb dus niet zo'n zin om al die bestandjes los te downloaden.
[ Voor 30% gewijzigd door Jorn1986 op 11-10-2009 08:11 ]
De consoleversies lopen eerder met 30FPS, terwijl de PC-versie met de standaardinstellingen beperkt is op 25FPS - het kan dus wel kloppen.Jorn1986 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 10:46:
EDIT2: het lag aan mij waarschijnlijk, ik denk dat ik even moest wennen aan het tempo van autorijden. Het voelde in het begin eventjes heel onnatuurlijk aan vergeleken bij de PC-versie.
Ik word ook helemaal panisch van deze missieW3ird_N3rd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 22:21:
Ik geloof dat de truck was toch wat gas te geven maar niet teveel. Anders post je je savegame, ik wil het ook wel doen.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Heb even geen webspace dus maar hier gedumpt: http://ul.to/9782irTwan V schreef op zondag 13 december 2009 @ 10:01:
[...]
Ik word ook helemaal panisch van deze missie. En al helemaal omdat je in de verhaallijn niet verder komt.
* Twan V kijkt liev: http://www.frietbakje.nl/GTASAsf1.zip
Heel erg liev van je en je hebt bijna de "held-van-de-dag"-status... Maar...W3ird_N3rd schreef op zondag 13 december 2009 @ 19:08:
[...]
Heb even geen webspace dus maar hier gedumpt: http://ul.to/9782ir
Maar damnit, moest helemaal van San Fierro naar het vliegveld rijden met een Stratum! Was dus wel pissed dus ik dacht ik ga voor straf lekker gokken. Maar dat leverde alleen maar geld op dus toen heb ik me maar goed volgevreten. Daarna ging ik een club in maar wat er daar is gebeurd weet ik niet meer precies...
http://ul.to/ipw2gnTwan V schreef op maandag 14 december 2009 @ 15:27:
[...]
Heel erg liev van je en je hebt bijna de "held-van-de-dag"-status... Maar...
Als me "Circle airstrip" niet lukt, dan is "Circle airstrip and land" helemaal een uitdaging...
Bedankt. Alleen jammer dat ik niet aan alcoholhoudende drank doeTwan V schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:15:
Ik hoop het
Als ik je een keer irl tegen kom, krijg je een biertje van me
[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 15-12-2009 01:31 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Tonkey op 08-03-2010 17:18 ]
Volgens mij heb ik die wel eens gedaan, ik weet iig nog dat het een asset was geworden en ik daar geld kreeg.vandevorst schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:25:
Edit: ehm, heb al gemerkt dat sommige missies niet te doen zijn. Vallet parking bijvoorbeeld, ik was net bij het een na laatste level, komen er 2 minuten lang geen auto's...
Anoniem: 357961
Sorry dat ik nu nog antwoord, zoveel jaren later, maar ik heb hetzelfde voor met mijn Compaq. Je moest gewoon op ESC drukken, en dan nog is. Dan gaat het. Maar als je het Main Menu een paar keer opent, zit ie vast
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
[ Voor 52% gewijzigd door sbuter op 26-10-2014 19:25 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Tribits op 27-10-2014 22:20 ]
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq