Ik heb de missie gehaald zonder de frame limiter aan te zetten. Ik was wel bijna dood maar dat is goed gekomen gelukkig. Anders kon ik weer opnieuw zwemmen hahahaMarcoC schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:46:
[...]
Frame limiter aan! Dan gaat het ineens een stuk makkelijker.
Haha, gefeliciteerd 
Ik moet op dit moment afkikken, mijn pc is kapot en opgestuurd, eind van volgende maand krijg ik als het goed is een ander. Maar wel een met vista...
Dus dat word een pctje erbij nemen voor gta en dat soort spellen die waarschijnlijk alleen op xp werken.
Ik moet op dit moment afkikken, mijn pc is kapot en opgestuurd, eind van volgende maand krijg ik als het goed is een ander. Maar wel een met vista...
Dus dat word een pctje erbij nemen voor gta en dat soort spellen die waarschijnlijk alleen op xp werken.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Ik heb een probleem met GTA:SA op de pc.
Specs:
AMD 3500+ S939
X1800XT 512 MB
2GB
160 GB Maxtor
MSI K8n Diamond
Net Windows XP geinstalleerd, inclusief alle updates.
GTA gestart, alles een beetje ingesteld zoals het stond, maar sinds ik AA op 2x heb gezet kan ik niet meer in het menu komen (het menu wat je krijgt als je GTA opstart, na de filmpjes, of tijdens het spelen op esc drukt).
Ik heb versie 1.0, omdat ik ook SA-MP speel.
Ik dacht dat ik het wel kon oplossen door GTA even opnieuw te installeren, maar hij bewaart alle instellingen die ik heb gemaakt (ergens), dus dat heeft ook geen zin.
Verder heb ik wel ergens op internet gelezen dat bepaalde Ati-kaarten problemen hebben met AA, maar ik kan AA nu dus niet meer uitzetten, omdat ik het menuutje niet inkom.
Is er een andere makkelijke manier om dit te verhelpen?
Specs:
AMD 3500+ S939
X1800XT 512 MB
2GB
160 GB Maxtor
MSI K8n Diamond
Net Windows XP geinstalleerd, inclusief alle updates.
GTA gestart, alles een beetje ingesteld zoals het stond, maar sinds ik AA op 2x heb gezet kan ik niet meer in het menu komen (het menu wat je krijgt als je GTA opstart, na de filmpjes, of tijdens het spelen op esc drukt).
Ik heb versie 1.0, omdat ik ook SA-MP speel.
Ik dacht dat ik het wel kon oplossen door GTA even opnieuw te installeren, maar hij bewaart alle instellingen die ik heb gemaakt (ergens), dus dat heeft ook geen zin.
Verder heb ik wel ergens op internet gelezen dat bepaalde Ati-kaarten problemen hebben met AA, maar ik kan AA nu dus niet meer uitzetten, omdat ik het menuutje niet inkom.
Is er een andere makkelijke manier om dit te verhelpen?
Anoniem: 171114
mijn documenten \ gta_sajoswillems86 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:52:
er zijn een paar bestanden voor je savegames , en een instellingen file en nog wat plek voor screenshots /links naar mp3
weet nu even niet meer uit het hoofd ..
het handigste is even een submapje aanmaken , daar alles in te verplaatsen
sa opstarten . spelen , zien dat het werkt _ hopelijk . en dan afsluiten
alles uit het tijdelijke mapje terugplaatsen .. zonder te overschrijven! , zodat je de savegames weer hebt (of kopieren in plaats van verplaatsen heb je meteen een backup van je savegames
suc6
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 24-05-2007 20:06 ]
heeft iemand toevallig nog de "Transfender Overhaul V2" mod ? deze is gewoon nergens meer te bespeuren
alvast bedankt!
alvast bedankt!
Iemand ervaring hier met gta san andreas op windows vista?
Ik krijg nml eind deze maand en als het goed is eerder een nieuw systeem, en je raad het al, met windows vista, alleen ik vraag me af of hij het erop zal doen?
Ik krijg nml eind deze maand en als het goed is eerder een nieuw systeem, en je raad het al, met windows vista, alleen ik vraag me af of hij het erop zal doen?
Draait prima onder Vista. Zelf een week of twee geleden onder Vista (Business) geinstalleerd. Zowel single als multiplayer werken prima.Joopieboy schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:01:
Iemand ervaring hier met gta san andreas op windows vista?
AULXJMHR
Prima, dat is ook weer een geruststelling.
Ondanks dat ik er sterkt over denk om er een dual boot systeem van te maken met xp erachter, vooral omdat vista nog in een te pril stadium zit.
Mja, ik heb er echt zin in om na 2 maanden ruim weer gta sa te kunnen doen.
Gta vc valt toch wat tegen.
Ondanks dat ik er sterkt over denk om er een dual boot systeem van te maken met xp erachter, vooral omdat vista nog in een te pril stadium zit.
Mja, ik heb er echt zin in om na 2 maanden ruim weer gta sa te kunnen doen.
Gta vc valt toch wat tegen.
Hmmmmm, ik zit nu bij die 1e missie in las venturas, maar als hij dan die gast op het raam gebonden heeft en uit de garage wil rijden, botst hij tegen een muur en blijft hij rond rijden in de garage, alsk op spatie of wat dan ook druk gaat hij ook niet verder, dus camera blijft gewoon gericht staan op de uitgang en kan niks meer...
iemand patch/oplossing?
iemand patch/oplossing?
Anoniem: 222800
Misschien is dit een hele stomme vraag..
Maar ik kan mijn opgeslagen spellen niet vinden op mijn computer?!
Ik gebruik windows vista.. ze staan niet in mijn documenten, ze staan niet bij openbare bestanden.. ik heb gezocht met de zoekfunctie: niks!
Het zijn ook geen verborgen bestanden ofzo..
Dus wie gebruikt er nog meer San andreas op vista en waar staan je save games?
Alvast bedankt! (ik wil graag mijn eigen mp3's beluisten maar dat kan nog niet
)
Maar ik kan mijn opgeslagen spellen niet vinden op mijn computer?!
Ik gebruik windows vista.. ze staan niet in mijn documenten, ze staan niet bij openbare bestanden.. ik heb gezocht met de zoekfunctie: niks!
Het zijn ook geen verborgen bestanden ofzo..
Dus wie gebruikt er nog meer San andreas op vista en waar staan je save games?
Alvast bedankt! (ik wil graag mijn eigen mp3's beluisten maar dat kan nog niet
Bij mij staan ze wel gewoon in de My Documents folder.
De map heet: "GTA San Andreas User Files"
Savegames heten: GTASAsf?.b (waarbij ? het nummer van je savegame is)
Succes
Succes
[ Voor 3% gewijzigd door Master FX op 26-06-2007 22:35 . Reden: typootjes ]
Stay safe
Ik wilde GTA: SA dus ook weer even installeren, maar hij zegt dat hij data2 (ik denk zo'n .cab bestand) niet vinden.. kan ik dit verhelpen?
Cd is waarschijnlijk beschadigt, je kan proberen hem schoon te maken, maar of dat veel helpt...
Anoniem: 225504
Is het eigenlijk mogelijk de camera control te veranderen van de muis naar de pijltjestoetsen? Met de muis de camera bedienen werkt voor geen meter, vind ik.
Ik heb even gezocht en na een poosje vond hij dit bestand "GTASAsf1" in de map: "D:\Games\GTA San Andreas\data".Master FX schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:35:
Bij mij staan ze wel gewoon in de My Documents folder.
Succes
Weet iemand waar ik mijn eigen mp3'tjes in kan zetten? Er staat nergens in deze map een map mp3 of music oid...
Alvast bedankt!
In je "GTA San Andreas User Files"-map een directory "User Tracks" aan maken en daar een shortcut maken naar je mp3 dir. Works like a charm
Stay safe
Maar dat is juist het probleem!Master FX schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:32:
In je "GTA San Andreas User Files"-map een directory "User Tracks" aan maken en daar een shortcut maken naar je mp3 dir. Works like a charm
ik heb die map niet! Mijn save-game bestand staat gewoon in de map 'data'.
Daar staat nergens een map 'User Tracks'.
Ook zoek naar die map. Hij is nergens te vinden.. Dus waar zou ik de muziek dan kunnen plaatsen?
Hij zegt toch dat je die map gewoon moet maken dan?annuh schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:33:
[...]
Maar dat is juist het probleem!
Ook zoek naar die map. Hij is nergens te vinden.. Dus waar zou ik de muziek dan kunnen plaatsen?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Net ff weer gespeeld, ben nu bij zo'n heli missie bij t leger. Ik uren doen over het jatten van die auto die "toevallig" uit het hek rijdt. Heb ik hem eindelijk, ik halve basis van het dak knallen. Dan jetpack gepakt en naar heli gevlogen. Toen naar turret gegaan en die 2 apaches gemold, ontstond een vuurtje aan de rand van de helipad, ik dacht maakt niet uit ja. Zet ik mezelf in de fik... Stap ik in.... Stijg ik op... BOEM.
ESCAPE > quit game
ESCAPE > quit game
Anoniem: 26235
Spel opstarten, ff naar settings oid gaan en mp3 track selecteren oid en dan spel beëindigen en dan moet GTA wel de map hebben aangemaakt.annuh schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:33:
[...]
Maar dat is juist het probleem!
Ik speel nu even gta sa op de pc van mijn vader op mijn breedbeeld monitor (1400 x 900), maar ik heb met filmpjes enzo boven en onder een zwarte balk en het beeld lijkt "uitgerekt" 
Hoe los ik dit op?
Hoe los ik dit op?
Ow nee, dat heb ik niet gedaan, ik heb alleen de resolutie op 1400 bij 900 gezet.
Bedankt
Maar is dit trouwens de beste resolutie voor een 19 inch breedbeeldscherm?
Bedankt
Maar is dit trouwens de beste resolutie voor een 19 inch breedbeeldscherm?
[ Voor 29% gewijzigd door Joopieboy op 21-07-2007 13:34 ]
uw antwoord: "Ja"Joopieboy schreef:
Maar is dit (1400 bij 900) gezet. trouwens de beste resolutie voor een 19 inch breedbeeldscherm?
A world without gadgets is no world ;)
Okeej, bedankt 
Straks nog maar eens proberen met de widescreen modus aan
Straks nog maar eens proberen met de widescreen modus aan
Haha het werkt super 
Btw, eigenlijk vallen die graphics tegen...
Ik heb net farcry gespeeld en toen gta, tjees wat een wereld van verschil
Mja, gta blijft leuk
Btw, eigenlijk vallen die graphics tegen...
Ik heb net farcry gespeeld en toen gta, tjees wat een wereld van verschil

Mja, gta blijft leuk
ik heb deze game ook maar is geinstallerd en ben nu aan het modden
via deze site
http://www.grandtheftauto...par-vehicule-remplace.php
met deze link kom je op een pagina waar namen van orginele auto's staan
als je die aanklikt krijg je verschillende mod cars te zien die de desbetreffende auto's vervangen
via deze site
als je die aanklikt krijg je verschillende mod cars te zien die de desbetreffende auto's vervangen
Hoi,
Ik heb GTA:SA, en een PS3, zijn er op internet PS2 savegames te vinden die ik dan dus via mijn PS3 kan doen zodat ik niet alles opnieuw hoef te spelen?
Ik heb GTA:SA, en een PS3, zijn er op internet PS2 savegames te vinden die ik dan dus via mijn PS3 kan doen zodat ik niet alles opnieuw hoef te spelen?
Gave site man! Echt vette mods zitten er tussen, maar het downloaden is wel echt ^&*%^^(%^, moet je telkens 120 sec Telecharger wachten en me download begint nog nietflashback1989 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 00:08:
ik heb deze game ook maar is geinstallerd en ben nu aan het modden
via deze site

Misschien had ik toch maar beter op moeten letten bij Frans vroeger
Ik heb nu al een tijdje SA op de PC, en ik gebruik nooit de Hydra,
omdat die maar niet vooruit wilt gaan.
Maar gisteren heb ik SA op de Playstation2 gespeeld, en daar heb je de optie om horzintaal te vliegen. Ik heb wat gegoogled, maar jammer genoeg geen resulaten ( alleen "op de 8" drukken, maar dan vliegt die gewoon als een helicopter)
Dus als iemand me zou kunnen helpen
omdat die maar niet vooruit wilt gaan.
Maar gisteren heb ik SA op de Playstation2 gespeeld, en daar heb je de optie om horzintaal te vliegen. Ik heb wat gegoogled, maar jammer genoeg geen resulaten ( alleen "op de 8" drukken, maar dan vliegt die gewoon als een helicopter)
Dus als iemand me zou kunnen helpen
Gebruik je numpad 8 knopje eens en druk die wat langer in. Daarna ook nog de gewone 2 indrukken om het landingsstel in te trekken en je vliegt als nooit tevoren.
Dan gaat de neus van het vliegtuig gewoon naar beneden ?Stef.NL schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 16:33:
Gebruik je numpad 8 knopje eens en druk die wat langer in. Daarna ook nog de gewone 2 indrukken om het landingsstel in te trekken en je vliegt als nooit tevoren.
Je moet ook wel blijven gasgeven he, anders stort je neer
Ja, maar dan vliegt die toch nog altijd als een helicopter ??
Je moet de motoren naar achteren richten, dit kan met een van de numpad knoppen. Gewoon even proberen dus of bij de controls kijken
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb even alle key's gereset, en dus alle knoppen 1 voor 1 afgegaan,
tot ik bij de magische knop DELETE kwam
Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk met een jet vliegen
... en wat gaat die snel
...
tot ik bij de magische knop DELETE kwam
Nu kan ik eindelijk fatsoenlijk met een jet vliegen
... en wat gaat die snel
Anoniem: 239597
*knip*
Dit topic is _niet_ voor technische problemen en op GoT wordt sowieso niet geholpen met illegale versies / cracks
Dit topic is _niet_ voor technische problemen en op GoT wordt sowieso niet geholpen met illegale versies / cracks
[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 09-11-2007 14:26 ]
Anoniem: 148409
Ik heb een vraag over het overnemen van territoria van de andere gangs. Er is 1 stuk wat nog behoort tot de ballas (paarse gang). Het lastige is dat het stuk grond voor 99% een gebouw bedekt. Die ene procent bedekt maar een klein stuk van een straat waar geen ballas meer lopen. Heel af en toe komt er een auto langs met ballas er in. Hoe kan ik dat stuk grond nu overnemen?
Je kunt de bendeleden ook uit de auto halen en neerschieten, dat telt nog steeds mee voor een gang war.Anoniem: 148409 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:48:
Ik heb een vraag over het overnemen van territoria van de andere gangs. Er is 1 stuk wat nog behoort tot de ballas (paarse gang). Het lastige is dat het stuk grond voor 99% een gebouw bedekt. Die ene procent bedekt maar een klein stuk van een straat waar geen ballas meer lopen. Heel af en toe komt er een auto langs met ballas er in. Hoe kan ik dat stuk grond nu overnemen?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb dit ook een paar keer gehad.
Je kan ook Ballas van een ander deel meelokken dwz achter je aan laten rennen.
Maar asl dat je laatste deel is zullen er wel geen ballas meer zijn
Weet iemand trouwns een goede verzamelmod die ineens een zooie nieuwe auto's toevoegt? Ik vind alleen mod voor losse auto's en wat slecht/niet werkende pack mods. Wie kan mij iets aanraden?
Weet iemand trouwns een goede verzamelmod die ineens een zooie nieuwe auto's toevoegt? Ik vind alleen mod voor losse auto's en wat slecht/niet werkende pack mods. Wie kan mij iets aanraden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ja op VC had je de 'Kip's mod' die was echt geweldig. Alles in 1 pakket, nog level uitbreiding ook. Maar iets dergelijks van die kwaliteit voor SA nog nooit gezien, vind ik wel zonde. Want ik vond die mod simpelweg GEWELDIG.Shao Kahn schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:57:
Ik heb dit ook een paar keer gehad.
ik heb eventjes mijn NL vertaling upgedate, zit nu ook in een installer!
http://www.sendspace.com/file/ic9w0b
http://www.sendspace.com/file/ic9w0b
Ik heb nu de vervelende gym glitch. Ik kan dus niet meer trainen. Ik heb gezocht maar elke oplossing die werd aangedragen werkt niet, bijvoorbeeld veel eten, save games omwisselen en verwijderen of je zelf helemaal uithongeren.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Anoniem: 169981
Ik ben in San Andreas nu weer terug in Grove Street waar ik die territoria moet overnemen voordat ik een nieuwe missie krijg.
Nou heb ik er al aardig wat overgenomen. Hoeveel moeten er precies overgenomen worden? Alle paarse?
Nou heb ik er al aardig wat overgenomen. Hoeveel moeten er precies overgenomen worden? Alle paarse?
De MTA: Death Match 1.0 Development Preview 2 is trouwens uit.
Ik moet zeggen, dat het me absoluut niet tegenvalt. De scripting mogelijkheden lijken op het eerst gezicht veel uitgebreider dan samp. Custom textures, models en sounds etc.
Er zit standaard verder al een behoorlijk shitload aan mods bij.
Waves kunnen bijvoorbeeld veranderd worden
Ik moet zeggen, dat het me absoluut niet tegenvalt. De scripting mogelijkheden lijken op het eerst gezicht veel uitgebreider dan samp. Custom textures, models en sounds etc.
Er zit standaard verder al een behoorlijk shitload aan mods bij.
Waves kunnen bijvoorbeeld veranderd worden
[ Voor 7% gewijzigd door Icingdeath op 20-01-2008 13:59 ]
Je moet 35 % van alle gebieden overnemen.Anoniem: 169981 schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 18:48:
Ik ben in San Andreas nu weer terug in Grove Street waar ik die territoria moet overnemen voordat ik een nieuwe missie krijg.
Mijn gym glitch is op een of andere manier verdwenen en ik heb geen idee hoe. Ach hij is weg *hoera*!
Anoniem: 245256
De gamespeed van mijn gta op de pc is erg versneld..iemand een idee hoe ik dit weer normaal krijg?
Framelimiter aanzetten misschien?Anoniem: 245256 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:46:
De gamespeed van mijn gta op de pc is erg versneld..iemand een idee hoe ik dit weer normaal krijg?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 245256
Op magische wijze doet ie t weer
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 245256 op 08-02-2008 00:52 ]
VRaagje: mn levensbalk van mijn lieve CJ is verdwenen, dus ook wel wapen ik in use heb etc. Iemand oplossing ?
Ik weet niet of je het inmiddels al opgelost hebt maar ik denk dat je even naar options moet gaan en vervolgens je HUD aan zetten.koen61 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 18:01:
VRaagje: mn levensbalk van mijn lieve CJ is verdwenen, dus ook wel wapen ik in use heb etc. Iemand oplossing ?
Heb dit spel vandaag weer opnieuw geinstaleerd en ik vindt het echt weer een leuke game. Draai hem nu moeiteloos met 16x AA en 16x AF. Een aantal mooie mods erbij en je kan je weer even vermaken tot Assassins Creed voor PC uit is.
Kan iemand uitleggen hoe ik het best vliegtuigen/helicopters kan besturen?
Ik moet nog met een miniatuurhelicopter-level doen voor Zero (in San Fierro) en inmiddels heb ik in het laatste gebied het Vliegveld gekocht waarbij ik bij de vliegschool moet leren vliegen, wat zonder succes gaat!
Ik heb al geprobeerd te vliegen met behulp van een Logitecht controller (PS2-controller look-a-like) maar die wil niet werken in GTA: SA dus moet ik het met een toetsenbord doen
Edit: Een laptop-toetsenbord, dus zónder Numpad
Of zou ik die controller als nog aan de praat kunnen krijgen
(Logitecht Dual Action)
Ik moet nog met een miniatuurhelicopter-level doen voor Zero (in San Fierro) en inmiddels heb ik in het laatste gebied het Vliegveld gekocht waarbij ik bij de vliegschool moet leren vliegen, wat zonder succes gaat!
Ik heb al geprobeerd te vliegen met behulp van een Logitecht controller (PS2-controller look-a-like) maar die wil niet werken in GTA: SA dus moet ik het met een toetsenbord doen

Edit: Een laptop-toetsenbord, dus zónder Numpad
Of zou ik die controller als nog aan de praat kunnen krijgen
[ Voor 13% gewijzigd door 4gent_Orang3 op 19-05-2008 18:32 ]
Het werkt hier prima gewoon met de pijltjes + wasd. Helikopter is ietsje lastiger maar ook prima.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat het werkt, ligt dat aan jouw skills? Want die vliegschool lukt me echt niet..MsG schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:46:
Het werkt hier prima gewoon met de pijltjes + wasd. Helikopter is ietsje lastiger maar ook prima.
Ik ga eerst maar eens die controller weer aan de praat proberen te krijgen
Wat gaat er zo fout dan? Gewoon hele tijd W inhouden en omhoog en laag met pijl omlaag en pijl omhoog. Beetje sturen met pijl links en rechts geloof ik. Werkt toch prima? In Vice City was het ongeveer net zo.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hmm bij die vlieglessen moet ik door die rooie cirkels vliegen, bij de 3e les gaat het fout. Ik kan niet overweg met de knoppen. Ik vermoed dat ik te veel de Xbox versie gewent benMsG schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:01:
Wat gaat er zo fout dan? Gewoon hele tijd W inhouden en omhoog en laag met pijl omlaag en pijl omhoog. Beetje sturen met pijl links en rechts geloof ik. Werkt toch prima? In Vice City was het ongeveer net zo.

Ik ga maar weer een poging doen
Heeft er iemand hier ervaring met de ENB mod?
Ik hoop van wel, want het instellen van alles houd me even bezig.
Dit werkt met ene d3d9.dll bestand en daarbij een config file waarbij je verschillende opties als
Bloom,motionblur,reflecties etc kan aanpassen.
Voor de mensen die deze mod niet kennen,
hier wat plaatjes en een filmpje
http://kr.youtube.com/watch?v=Q6P1QciVlx0

Zonder Mod
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gtasa02.jpg
Met Mod
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gtasa03.jpg
Mod kan je hier vinden : http://boris-vorontsov.narod.ru/index_en.html
Ik hoop van wel, want het instellen van alles houd me even bezig.
Dit werkt met ene d3d9.dll bestand en daarbij een config file waarbij je verschillende opties als
Bloom,motionblur,reflecties etc kan aanpassen.
Voor de mensen die deze mod niet kennen,
hier wat plaatjes en een filmpje
http://kr.youtube.com/watch?v=Q6P1QciVlx0

Zonder Mod
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gtasa02.jpg
Met Mod
http://boris-vorontsov.narod.ru/screenshots/gtasa03.jpg
Mod kan je hier vinden : http://boris-vorontsov.narod.ru/index_en.html
[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 27-05-2008 03:32 ]
Anoniem: 30795
Speel sinds kort de GTA San Andreas Multiplayer, wat is die ongeloofelijk vet!!
afgelopen zondag een potje van bijna 6 uur gespeeld met steeds tussen de 120 en 150 spelers
afgelopen zondag een potje van bijna 6 uur gespeeld met steeds tussen de 120 en 150 spelers
ik heb mijn gta sa ook maar weer eens uit het stof gehaald om die MP modus te checken, de gta4 online editie kan me niet bekoren
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
hmm, allemaal wel harstikke leuk en aardig, maar het schokt als de !#@$!$ met mijn X1600XT.... best jammer, want het ziet er supermooi uit.....NoLiMiTSoLDieR schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 03:32:
Heeft er iemand hier ervaring met de ENB mod?
Anoniem: 87158
is het nog gelukt met die controller? ik heb dezelfde en bij mij werkt tie prima, misschien moet je logitech profile programma downloaden.4gent_Orang3 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:10:
[...]
Dat het werkt, ligt dat aan jouw skills? Want die vliegschool lukt me echt niet..![]()
Ik ga eerst maar eens die controller weer aan de praat proberen te krijgen
Gedownload en beetje geconfig't maar het mag niet baten.Anoniem: 87158 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:27:
[...]
is het nog gelukt met die controller? ik heb dezelfde en bij mij werkt tie prima, misschien moet je logitech profile programma downloaden.
Drivers + profiler + 'controller' aanvinken als input in GTA SA werkt allemaal niet... en dat is klote want andere missies dan de Flying School heb ik niet dus ik verveel me nu behoorlijk

Edit: Wederom een poging gedaan, nu werkt 'ie wel in San Andreas...volgende stap is nu alle knoppen instellen op de controller
[ Voor 11% gewijzigd door 4gent_Orang3 op 03-06-2008 15:36 ]
anders stuur je ff je savegame en dan doe ik de flying school voor je, ik vind het altijd leuk om te vliegen
Ik ben onlangs ook deze game weer eens gaan spelen.
Het gaat vrij lekker, maar helaas wil de missie Circle Airstrip van de Flight school maar niet lukken en ik voorzie dat ook de missie erna niet zal gaan lukken. 
Is er iemand die voor mij de Circle Airstrip en de Cirlce Airstrip and Land zou willen halen? M'n saved game staat hier: link
Hartelijk dank!
Is er iemand die voor mij de Circle Airstrip en de Cirlce Airstrip and Land zou willen halen? M'n saved game staat hier: link
Hartelijk dank!
Dat was de meest frustrerende missie, wat je zou moeten proberen is om naar boven te vliegen, en dan de bocht in te gaan en dan zo min mogelijk proberen te sturen, en dan vooral kleine tikjes. Mij is het ook gelukt na een hoop gevloek en hoop geprobeerd te hebben. 
Maar goed, anyway, zal nog eens voor je gaan proberen.
Maar goed, anyway, zal nog eens voor je gaan proberen.
Anoniem: 230207
Ik zie weer veel multiplayers hier
Ik heb vroeger echt super veel samp gespeeld en toen was er nog een echte GoT server
Dat waren de tijden hoor
Nu is die server er nog steeds maar die heeft niets meer met Got te maken en die is ook niet zo leuk meer.
Welke servers spelen jullie nu eigenlijk?
Welke servers spelen jullie nu eigenlijk?
Multiplayer heeft z'n eigen forum: [PC] San Andreas - Multiplayer - Deel 4
Je hebt mail._knakker_ schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:14:
Ik ben onlangs ook deze game weer eens gaan spelen.Het gaat vrij lekker, maar helaas wil de missie Circle Airstrip van de Flight school maar niet lukken en ik voorzie dat ook de missie erna niet zal gaan lukken.
Hartelijk dank!
Heel erg bedankt, ik ben er erg mee geholpen.
Ik ben ook weer eens met GTA:SA bezig, en lame als ik ben, heb ik een manier gevonden om misselijk veel geld te verdienen. Zonder cheats, maar het is wel een klein beetje valsspelen (vergelijkbaar met de burglary truck, maar dit levert meer op en is makkelijker: a.k.a. snel geld). Deze truck is schijnbaar ook al bekend maar ik heb het toch zelf ontdekt. 
Maar ik waarschuw je: als je zoveel geld hebt is het geld wat je krijgt voor het voltooien van missies als een stuiver die je in de voering van je bank terug hebt gevonden..
spoiler:
Ga naar een betting shop (b.v. in montgomery) en zet al je geld in op het paard 4 of 5. Ik begon met 170.000 wat ik met missies e.d. had verdiend, na 1x winnen had ik 2 miljoen, daarna 20 miljoen en de derde keer 80 miljoen. Nu zit ik zelfs op 102 miljoen en nu ga ik het maar eens uitgeven (nu kan ik alles kopen wat ik wil). Maak een savegame, b.v. bij Catalina's kot, en herlaad de game als je verliest bij de betting shop. Bij Catalina's kot staat een buffalo waarmee je in no-time bij de betting shop bent via het zandpad.
Dit kost je wel je spatiebalk omdat de grootste knop 10.000 waard is. Je kan maximaal $9999995 inzetten ofwel bijna 10 miljoen. Maximale winst is dan dus bijna 120 miljoen, maar dan heb je wel meer dan 1000x op je spatiebalk geramt..
Dit kost je wel je spatiebalk omdat de grootste knop 10.000 waard is. Je kan maximaal $9999995 inzetten ofwel bijna 10 miljoen. Maximale winst is dan dus bijna 120 miljoen, maar dan heb je wel meer dan 1000x op je spatiebalk geramt..
Maar ik waarschuw je: als je zoveel geld hebt is het geld wat je krijgt voor het voltooien van missies als een stuiver die je in de voering van je bank terug hebt gevonden..

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ik ben ook bezig met San Andreas, leuk spel, maar af en toe wel frustrerend moeilijk. Ben nu net in feest stemming omdat ik de Flying School heb gehaald! Zonder cheats zelfs, niet dat die er zijn en geloof me, ik heb het 'hele internet' uit frustratie doorzocht
(savegame uploaden was ook lastig, aangezien ik hem op de PS2 speel)
Wat ik alleen niet helemaal snap is waarom hij eigenlijk zo lastig is, hadden de makers geen budget over voor fatsoenlijk spel testen? Ik ben natuurlijk vast niet de beste speler, maar ben toch minimaal wel gemiddeld, hoop ik, aangezien ik een groot deel van mijn leven al spelletjes speel (nu 31 jaar oud).
Ik speel het ook graag voor mijn plezier en ontspanning, niet om steeds zo gefrustreerd te raken. Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat ik niet de enige ben met dit probleem
Overigens kan ik als tip voor Circle the Airstip geven dat je vooral heel rustig met je linker stick om moet gaan, kleine bewegingen maken en ook geen gas geven. Ik heb volgens mij ook de rudder (R2 en L2) niet gebruikt.
(savegame uploaden was ook lastig, aangezien ik hem op de PS2 speel)
Wat ik alleen niet helemaal snap is waarom hij eigenlijk zo lastig is, hadden de makers geen budget over voor fatsoenlijk spel testen? Ik ben natuurlijk vast niet de beste speler, maar ben toch minimaal wel gemiddeld, hoop ik, aangezien ik een groot deel van mijn leven al spelletjes speel (nu 31 jaar oud).
Ik speel het ook graag voor mijn plezier en ontspanning, niet om steeds zo gefrustreerd te raken. Nou ja, ik troost me maar met de gedachte dat ik niet de enige ben met dit probleem
Overigens kan ik als tip voor Circle the Airstip geven dat je vooral heel rustig met je linker stick om moet gaan, kleine bewegingen maken en ook geen gas geven. Ik heb volgens mij ook de rudder (R2 en L2) niet gebruikt.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Moeilijk? Het is juist vrij makkelijk. 
In Flying school zat ik wel ff te kutten met het rondcirkelen ja, je moet gewoon geen gas geven zodat je iets langzamer gaat. De enige moeilijke les vond ik destroying targets, die probeerde ik steeds met raketten, maar is veel makkelijker met de minigun.
De meeste missies kan ik in één keer halen, maar om meer uit het spel te halen speel ik de missie vaak sowieso een 2de keer om meer health/armor over te houden.
In Flying school zat ik wel ff te kutten met het rondcirkelen ja, je moet gewoon geen gas geven zodat je iets langzamer gaat. De enige moeilijke les vond ik destroying targets, die probeerde ik steeds met raketten, maar is veel makkelijker met de minigun.
De meeste missies kan ik in één keer halen, maar om meer uit het spel te halen speel ik de missie vaak sowieso een 2de keer om meer health/armor over te houden.
Ik heb SA ook veel gespeeld, en ben nu net weer begonnen (nadat ik het aan het broertje van mn vriendin heb gegeven, helemaal SA fan), maar ik had inderdaad ook enorme moeite met die flight missies. Enorm vervelend dat dat de missies zijn die je moet halen om verder te komen. Verder geniaal spel, jammer dat GTA IV niet op mijn laptop loopt...
De vliegschool is idd de eerste keer vrij lastig, wat rare nerd zegt klopt echt, gas los laten en gewoon rustig sturen, dan komt het wel goed. 
En als het niet lukt, vaker oefenen.
Ik heb zelf nu totaal geen problemen meer om tijdens normaal vliegen allerlei tricks te doen, heb het spel al minstens 3x uitgespeeld en die flying school ook, en toch blijf ik er altijd lang bij hangen bij die missies.
En als het niet lukt, vaker oefenen.
Ik heb zelf nu totaal geen problemen meer om tijdens normaal vliegen allerlei tricks te doen, heb het spel al minstens 3x uitgespeeld en die flying school ook, en toch blijf ik er altijd lang bij hangen bij die missies.
San Andreas heeft trouwens veel bruikbare mods erbijgekregen. Grafische mods. 
Ohja, Niko Bellic = win
http://i329.photobucket.c...L/SA%20GFX/screen_6-2.png
Ohja, Niko Bellic = win
http://i329.photobucket.c...L/SA%20GFX/screen_6-2.png
[ Voor 3% gewijzigd door ikt op 27-11-2008 08:30 ]
Speelt iemand nog?
Even een vraag en ik hoop dat ik het antwoord daarvan tegemoet kan zien;
Redelijk in het begin van de spel heb je gang-wars. Iedere gang heeft een kleur met daarbij een bepaald gebied. Bij mij verdween dit nadat ik 'verjaagd' was uit de stad. Komt dit nog terug verder in het spel? Vond het namelijk wel een leuk.
Even een vraag en ik hoop dat ik het antwoord daarvan tegemoet kan zien;
Redelijk in het begin van de spel heb je gang-wars. Iedere gang heeft een kleur met daarbij een bepaald gebied. Bij mij verdween dit nadat ik 'verjaagd' was uit de stad. Komt dit nog terug verder in het spel? Vond het namelijk wel een leuk.
Ja ik speel dit weer eens!
Die gang-wars komen inderdaag terug op het eind. Sterker nog: het is verplicht ongeveer 30% van de stad over te nemen voordat je de laatste missie kan doen.
Die gang-wars komen inderdaag terug op het eind. Sterker nog: het is verplicht ongeveer 30% van de stad over te nemen voordat je de laatste missie kan doen.
Inderdaad. Een tip: zorg dat je voor je aan het eind aan de gang wars moet je een Damage and Health Proof (DHP) voertuig hebt. Zie http://www.gtasanandreas.net/unique-vehicles/. Ook als je al wat verder bent kan je Glendale waarschijnlijk nog wel bemachtigen. Ik vond de gang wars knap lastig, vooral steeds een paar ventjes omschieten en naar een safe house karren ging me al vrij snel de keel uithangen. Met een DHP-voertuig kan je gewoon Carmageddon spelen en driveby's doen en heb je nog redelijk snel die 30% bij elkaar.Samopsa schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 19:24:
Ja ik speel dit weer eens!
Nog een tip: mocht je zo 'lame' zijn zoals ik dat je cheats gebruikt
zorg er dan vooral voor dat je niet de 'riot mode' aan zet, dan kom je namelijk verderop vast te zitten in het spel, ook nadat je de cheat weer uit hebt gezet. Zelf ben ik toen maar verder gegaan op de PC nadat ik dus vast kwam te zitten op de PS2.
GTA4 heb ik overigens wel zonder cheats uitgespeeld op de PS3, ik wilde toen gewoon een beetje snel door San Andreas heen.
GTA4 heb ik overigens wel zonder cheats uitgespeeld op de PS3, ik wilde toen gewoon een beetje snel door San Andreas heen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Goed te horen! Bedankt voor de reacties, ik ga weer verder
Succes, best irritant hoor, vooral als er geen groepjes staan, mensjes uit de auto trekken en als ze op de grond liggen kapot knallen helpt ook, hoef je niet eindeloos te wachten tot er eindelijk eens een groepje staat, dat systeem in het spel werkt ook slecht btw...
Maar goed, als je dus er een uit de auto heb getrokken en je schiet die neer, komen er gelijk allemaal ventjes aanrennen en uit auto's en binnen no time begint de gang war!
Mijn tip, ren een stuk van ze af bv terug naar de andere kant van de straat en begin met een machine geweer op afstand te schieten, als er meer als 2 of 3 man voor of om je heen staan dan ben je binnen no time dood.
Maar goed, als je dus er een uit de auto heb getrokken en je schiet die neer, komen er gelijk allemaal ventjes aanrennen en uit auto's en binnen no time begint de gang war!
Mijn tip, ren een stuk van ze af bv terug naar de andere kant van de straat en begin met een machine geweer op afstand te schieten, als er meer als 2 of 3 man voor of om je heen staan dan ben je binnen no time dood.

Pff. ben nog niet terug in San Andreas. Ik heb maar 1 verhaal missie open (moet met een charter vliegtuigje door een ring vliegen boven een of andere jet met mafia-personages. Iemand tips?)
Om een beetje te varieren ben ik de export aan het doen. Wat mij opvalt (eerder al eigenlijk) is dat SA qua auto types niet echt een variatie heeft, voorbeeld: Ik laad een spel en er rijden allemaal slam-vans. Dan loop ik ammunation binnen, ga ik weer naar buiten, komen er allemaal stallions langsrijden..
Lever je een auto af bij het schip dan gebeurt het regelmatig dat een andere auto van de lijst ineens voorbij komt rijden wanneer je terug naar de weg bent gelopen, best handig!
Ook weer een vraag, in de verhaallijn ben je een tijdje bezig met een overval op het calligula casino. Nu ben ik ook daar binnen gekomen (via de vrienden van de hippie). Ik hoef nu volgens mij alleen de overval nog uit te voeren, maar die missie is er niet. Alleen dat vliegtuig gebeuren. Komt de overval daarna?
Om een beetje te varieren ben ik de export aan het doen. Wat mij opvalt (eerder al eigenlijk) is dat SA qua auto types niet echt een variatie heeft, voorbeeld: Ik laad een spel en er rijden allemaal slam-vans. Dan loop ik ammunation binnen, ga ik weer naar buiten, komen er allemaal stallions langsrijden..
Lever je een auto af bij het schip dan gebeurt het regelmatig dat een andere auto van de lijst ineens voorbij komt rijden wanneer je terug naar de weg bent gelopen, best handig!
Ook weer een vraag, in de verhaallijn ben je een tijdje bezig met een overval op het calligula casino. Nu ben ik ook daar binnen gekomen (via de vrienden van de hippie). Ik hoef nu volgens mij alleen de overval nog uit te voeren, maar die missie is er niet. Alleen dat vliegtuig gebeuren. Komt de overval daarna?
Dat van het niet zo varieren van auto's is eigenlijk een techniek die je in alle GTA's wel ziet. Er wordt gewoon een gegeven set van auto's in geheugen gehouden en slechts af en toe een andere ingeladen. Eigenlijk gewoon een slimme manier van geheugen gebruik. Natuurlijk wel wat frustrerend als je net die ene zeldzame auto gevonden hebt en je gaat er in rijden om er vervolgens mee dood gegooid te worden 
Dat laatste zie je ook met Saint's Row terug. Daar heb je wat variaties welke je moet vinden voor een of andere activiteit. Wil je een wat grotere kans hebben die variatie te vinden, dan moet je gewoon zorgen dat je rond rijdt in een zelfde soort auto totdat je de juist vindt.
(ik heb me laten vertellen dat deze techniek ook in Test Drive Unlimited voorkomt, weet niet zeker of dat ook klopt)
Dat laatste zie je ook met Saint's Row terug. Daar heb je wat variaties welke je moet vinden voor een of andere activiteit. Wil je een wat grotere kans hebben die variatie te vinden, dan moet je gewoon zorgen dat je rond rijdt in een zelfde soort auto totdat je de juist vindt.
(ik heb me laten vertellen dat deze techniek ook in Test Drive Unlimited voorkomt, weet niet zeker of dat ook klopt)
exact, dat is zooo vervelend. Heb je na lang zoeken eindelijk de Infernus, is 1 op de 5 auto's opeens een Infernusbudi schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 23:00:
Dat van het niet zo varieren van auto's is eigenlijk een techniek die je in alle GTA's wel ziet. Er wordt gewoon een gegeven set van auto's in geheugen gehouden en slechts af en toe een andere ingeladen. Eigenlijk gewoon een slimme manier van geheugen gebruik. Natuurlijk wel wat frustrerend als je net die ene zeldzame auto gevonden hebt en je gaat er in rijden om er vervolgens mee dood gegooid te worden

Ik heb dit spel laatst eens aangeschaft (was slechts 20 euro) en begonnen met een aantal missies.
Tot nu toe lukt het wel. Al vele ballas omver gekegeld, politieventjes omgebracht en veel blikschade
Ik probeer nu om alle 100 tags over te spuiten.
edit: loos alarm. blijkbaar moet je bij degene bij de ganton gym wel de rechtermuisknop ingedrukt houden. bij de overige die ik tot nu toe ben tegen gekomen hoefde dat niet.
Verder wel een lollig spel. Overigens hoef je voor de eigen radiostation geen volle tracks in de map te gooien, maar volstaan snelkoppelingen daar naar.
Tot nu toe lukt het wel. Al vele ballas omver gekegeld, politieventjes omgebracht en veel blikschade
Ik probeer nu om alle 100 tags over te spuiten.
edit: loos alarm. blijkbaar moet je bij degene bij de ganton gym wel de rechtermuisknop ingedrukt houden. bij de overige die ik tot nu toe ben tegen gekomen hoefde dat niet.
Verder wel een lollig spel. Overigens hoef je voor de eigen radiostation geen volle tracks in de map te gooien, maar volstaan snelkoppelingen daar naar.
[ Voor 27% gewijzigd door In Search of Sunrise op 21-05-2009 01:51 ]
Heb nog steeds niet 100%, maar veel spelen doe ik eigenlijk ook niet meer. Moet nog alle Tags, Oysters en Snapshots. Ook nog wat races winnen trouwens.. + Waarschijnlijk nog veel meer.
Wat me is opgevallen is dat er op Internet weleens over basketbal / honkbal wordt gesproken, maar ik dat nog nergens heb gezien..
Ook vreemd was dat ik laatst per ongeluk op een legerbases kwam (waar de takel heli staat) en dat er nieteens alarm was. Als ik er nu weer kom krijg ik wel alarm..
Maar blijft leuk allemaal!
Wat me is opgevallen is dat er op Internet weleens over basketbal / honkbal wordt gesproken, maar ik dat nog nergens heb gezien..
Ook vreemd was dat ik laatst per ongeluk op een legerbases kwam (waar de takel heli staat) en dat er nieteens alarm was. Als ik er nu weer kom krijg ik wel alarm..
Maar blijft leuk allemaal!
Tijdens het spelen kom je weleens langs een basketbal veldje.Malandro schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:46:
Daar ligt dan een basketbal die je kan oppakken.
Honkbalveld ben ik zelf nog niet tegen gekomen
[ Voor 6% gewijzigd door died_laughing op 14-06-2009 10:51 ]
In Madd Dogg crib zit ook een indoor basketbalveldje in de gym.died_laughing schreef op zondag 14 juni 2009 @ 10:50:
[...]
Tijdens het spelen kom je weleens langs een basketbal veldje.
Daar ligt dan een basketbal die je kan oppakken.
Honkbalveld ben ik zelf nog niet tegen gekomen
In grove street zit er eentje, naast de woning van sweet.
Verder zit er nog een vlakbij de los santos forum, wijk east beach volgens mij.
en er zit nog een basketbalveld in east los santos.
Verder zit er nog een vlakbij de los santos forum, wijk east beach volgens mij.
en er zit nog een basketbalveld in east los santos.
Je kan ook nog een triathlon doen: http://www.youtube.com/watch?v=383uRytTxns.
[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 17-06-2009 17:14 ]
Ik weet waar de velden zijn, maar heb nog nooit een bal gezien...
Edit: Ik heb GTA San Andreas v2, misschien daardoor?
[ Voor 30% gewijzigd door Malandro op 18-06-2009 08:09 ]
Dan heb je last van een bug, dan heb je in het mansion gesaved. Je zult een nieuwe game moeten starten.Malandro schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 08:08:
Ik weet waar de velden zijn, maar heb nog nooit een bal gezien...
Hmm ok, erg vervelend aangezien ik nu bijna de 100% heb.
Wie speelt er eigenlijk met een mod? Is dat aan te raden?
Wie speelt er eigenlijk met een mod? Is dat aan te raden?
Om hier dit topic eens te kicken nog maar een vraag:
Sinds kort ben ik toch nog maar eens serieus begonnen het spel te spelen (op de PC). Alles goed en wel, de meeste missies zijn best eenvoudig. Nu zit ik bij de vlieglessen. Ook die gingen best makkelijk. Totdat ik bij de les 'Circle Airstrip' kom. Na het maken van een bochtje raakt mijn vliegtuig dusdanig buiten controle dat ik niet door de tweede ring kan vliegen. Hier in het topic kwam ik wel mensen tegen die daar ook problemen mee hebben, maar een echte oplossing heb ik er niet gevonden.
Iemand tips?
Overigens heb ik al geprobeerd met een controller te spelen. Dat lukt ook niet echt omdat ik die alleen zo kan instellen dat ik een joystick moet indrukken voordat ie iets doet als ik hem beweeg. Dat is dus niet echt een oplossing...
Sinds kort ben ik toch nog maar eens serieus begonnen het spel te spelen (op de PC). Alles goed en wel, de meeste missies zijn best eenvoudig. Nu zit ik bij de vlieglessen. Ook die gingen best makkelijk. Totdat ik bij de les 'Circle Airstrip' kom. Na het maken van een bochtje raakt mijn vliegtuig dusdanig buiten controle dat ik niet door de tweede ring kan vliegen. Hier in het topic kwam ik wel mensen tegen die daar ook problemen mee hebben, maar een echte oplossing heb ik er niet gevonden.
Iemand tips?
Overigens heb ik al geprobeerd met een controller te spelen. Dat lukt ook niet echt omdat ik die alleen zo kan instellen dat ik een joystick moet indrukken voordat ie iets doet als ik hem beweeg. Dat is dus niet echt een oplossing...
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Volgens mij heb je echt een analoge controller nodig, aangezien je gedoseerd moet sturen, daarnaast is het het beste om te proberen bij te sturen met je rudders. Ik heb er ook veel moeite mee gehad op de PS2, maar die heeft wel een analoge controller.
Veel succes ook met de nog daarop volgende lastige vlieg missies
Veel succes ook met de nog daarop volgende lastige vlieg missies