Leopard hoe zit het ermee?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• bibawa
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-04-2008
Naar de toekomst toe zou ik graag overschakelen op een macbook.
Plannen waren om binnen enkele weken tijd een nieuwe macbook te gaan halen, maar toen las ik op de apple site over het nieuwe MacOs: Leopard. Nu zag ik nog nergens release datums, wanneer komt het OS uit, en is het de moeite om er nog even op te wachten?

Of krijg je nu bij aankoop van Tiger een upgrade naar Leopard later?

Moet je het bestellen van een macBook ook wat "uit de boom kijken" tot er leuke promoties komen, of mag je dat bij apple wel vergeten?

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
bibawa schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:29:
Naar de toekomst toe zou ik graag overschakelen op een macbook.
Plannen waren om binnen enkele weken tijd een nieuwe macbook te gaan halen, maar toen las ik op de apple site over het nieuwe MacOs: Leopard. Nu zag ik nog nergens release datums, wanneer komt het OS uit, en is het de moeite om er nog even op te wachten?
Mac OS X Leopard staat gepland voor dit voorjaar. Dat komt ongeveer neer op een releasedate tussen maart en juni. Nog even geduld moet je hebben dus.

Op zich is later upgraden naar Leopard, die waarschijnlijk gewoon rond de 129 euro zal kosten, geen enkel probleem.
Ik zou ook niet wachten op Leopard want wanneer die precies uitkomt weten we tot nu toe toch (nog) niet
Of krijg je nu bij aankoop van Tiger een upgrade naar Leopard later?
Ik denk het niet...
Moet je het bestellen van een macBook ook wat "uit de boom kijken" tot er leuke promoties komen, of mag je dat bij apple wel vergeten?
Apple doet niet zo heel veel aan promotie hier in Nederland. De echte leuke aanbiedingen zul je denk ik eerder in de Verenigde Staten zien.
Desalniettemin kan je wel korting krijgen in de Apple Store voor het Onderwijs of een Apple Center in de buurt als je student bent.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Verwijderd

hoeveel 'moet-ik-wachten-op-leopard-topics' zijn er inmiddels?? Nog geen 10 topics lager staat een vrijwel identieke vraag... Misschien maar een stickey van maken?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

IT-Pro schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 21:40:
[...]
Desalniettemin kan je wel korting krijgen in de Apple Store voor het Onderwijs of een Apple Center in de buurt als je student bent.
Of via een kennis/vriend/etc.. die student is, het kan de moeite waard zijn een ADC Membership te regelen en gebruik te maken van die korting :)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
Hallo bibawa,

Zoals je al wel weet is het de bedoeling dat je eerst even de search gebruikt voordat je een nieuw topic start.. Dit om te voorkomen dat er telkens dezelfde vragen langskomen, zoals ook hier het geval is...

Misschien verstandig om ook Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens na te lezen :).

Dit topic is gesloten.