Belangrijk!
Wegens storing bij Boinc, is het aan te raden om voor meerdere dagen WU's binnen te halen!
Stelletje lamballen! Terwijl jullie nog in je nest liggen te rotten, heb ik met m'n vriendin al de hele ochtend dozen gesjouwd. (voor m'n schoonmoeder, don't ask...) En toch vind ik nog een gaatje om door de cijfers heen te knagen. En het zijn mooie cijfertjes hoor!
Komt ie! Het leukste om te melden, vind ik de nieuwe leden. Ik verwelkom met grote trots en veel plezier: Jo0Lz en [DPC]FOKschaap!

Beide met 121 punten
Verder hebben we ook een hele rits aan mijlpalen vandaag. Even diep ademhalen: Override (225.000), MAX3400 (175.000), TheStar (20.000), Fabian de Rijk (5.000), tuijldert (5.000), siliconaddict (3.000), Zae (1.000) en wolkje (1.000). Allen hartelijk gefeliciteerd en jullie mogen de respectievelelijke mijlpalen ophalen in het vorige topic
Uiteraard is er ook een FotD medaille te vergeven. Forau komt met 35 plaatsstijgingen net niet in de Top30, maar mag zichzelf wel deze eremedaille opspelden.
In de DPC-OverallTop60 hebben we 2 verhuizingen: Override (26) en [DPC] de7geitjes (45).
In de GlobalDailyTop30 is DPC helaas 1 plaatsje gezakt, maar zet met ruim 75k een hele mooie prestatie neer! We mogen trots op onszelf zijn, maar zeker niet op onze lauweren rusten. Er is werk aan de winkel: in de komende 40 dagen moeten we zeker 3 teams in halen, terwijl we Sterrenvuur zo lang mogelijk op afstand houden. Des te langer kunnen we in de OverallTop30 zitten
Voor het overige cijferwerk mag je jezelf verdiepen in de:
DPC BOINC SETI@Home hitparade van 1 februari 2007
Zie een post twee posts verder wegens te lang geblaat.
EDIT:
@ HansR: ik kan heel erg van wal steken, maar ik wil deze gelegenheid aangrijpen om iedereen nog eens op de fantastische DPC-Wiki te wijzen. Daar vind je op deze pagina alles over de stats en op deze pagina een inleiding op het posten.
Een aanvulling op de puntjes voor in de OP: Wij delen Mijpalen uit en vermelden de Flusher-of-the-Day (FotD, snelste stijger Daily). Voor de rest: kijk maar even af in andere OP's
[ Voor 113% gewijzigd door Red Lion op 02-02-2007 18:01 ]
Nothing to see here folks, please move along.