Createn van partitie mislukt
Ik heb in jn pc 2 harde schijfen zitten. Zie de onderstaande afbeelding voor een visueel overzicht:

Nu is het zo dat ik op de 1e harde schijf (die nu unallocated is) een primary partitie wil aanmaken van 50 gb voor de windows vista partitie. De rest van die 1e harde schijf wordt dan een logical partitie.
Of ik nou eerst een primaire partitie wil creëren van 50 gb in het begin van de harde schijf of dat ik van de 1e harde schijf een hele primary partitie wil maken krijg ik steeds een foutmelding.
Hieronder een overzicht van de foutmeldingen die ik heb gekregen in verschillende programma's:
Acronis Disk Director v10:
Norton PartitionMagic 8.0:
Schijfbeheer van Windows XP (FDISK):
Nu heb ik mijn pc opnieuw opgestart maar dit heeft niet geholpen.
Ik weet verder niet wat ik nog kan doen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dat zou namelijk super zijn!!!
Groeten David
Ik heb in jn pc 2 harde schijfen zitten. Zie de onderstaande afbeelding voor een visueel overzicht:

Nu is het zo dat ik op de 1e harde schijf (die nu unallocated is) een primary partitie wil aanmaken van 50 gb voor de windows vista partitie. De rest van die 1e harde schijf wordt dan een logical partitie.
Of ik nou eerst een primaire partitie wil creëren van 50 gb in het begin van de harde schijf of dat ik van de 1e harde schijf een hele primary partitie wil maken krijg ik steeds een foutmelding.
Hieronder een overzicht van de foutmeldingen die ik heb gekregen in verschillende programma's:
Acronis Disk Director v10:
| 'Failed to write to the sector 63 of the hard disk 1' |
Norton PartitionMagic 8.0:
| 'Error #11117' |
Schijfbeheer van Windows XP (FDISK):
| 'De schijfconfiguratie is niet voltooid. Controleer het systeemgebeurtenislogboek voor meer informatie over de fout. Controleer de status van de opslagapparaten voordat u het opnieuw probeert. Als het probleem hierdoor niet wordt opgelost, sluit u de Schijfbeheer-console en start u Schijfbeheer (of de computer) opnieuw op' |
Nu heb ik mijn pc opnieuw opgestart maar dit heeft niet geholpen.
Ik weet verder niet wat ik nog kan doen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, dat zou namelijk super zijn!!!
Groeten David
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2007 20:21 ]