Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Mooneater schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:09:
Ik ben van plan een Hell-Cow runner character te maken, gewoon om wat
ethereal en socketed items for trade bijelkaar te ronselen (en natuurlijk voor die eth armor voor een forti voor bij mn hammerdin ^^).

Ik zat zelf te denken aan de volgende (cookie)builds:

Lightning Amazon (javazon)
Lightning Sorc

Het handigste is lightning, ik kan nu met hammerdin ook heel makkelijk runnen, maar die heeft de king al gekilld (2e run al :P mn merc was iets te ijverig).
Ik heb t gevoel dat ik iets over het hoofd zie...

iig, welke doet meer crowd dmg? (met non-superior-rune-word gear that is...)
Ik vind sorc toch het makkelijkst spelen.
Zonder ubergear heb je namelijk wel teleport op je sorc wat je merc uit de buurt van packs kan houden, anders gaat ie soms te makkelijk dood.
Daarnaast kan je gebruik maken van static field. Wat in Hel toch heel snel bossen op 50% HP krijgt.

Javazon is daarentegen echt een pack killer. Grote groepjes leg je zo om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
Javazon it is!

Mede omdat ik nog nooit :$ amazon heb gespeeld...

Skulders socketed met ist/ptopaz is mooi ^^

Ik moet nog wel even ergens een aardige build vinden, want die zuigen allemaal :S

Als ik t goed heb is pierce belangrijk, maar dat kan je van items halen, dus niet nodig om dat uit skills te trekken.

Valkyrie? Klinkt leuk en goed, maar hoe werkt dat in de praktijk?

En verder natuurlijk max CS, LS, LF.

BTW werkt mana leach/ LL ook bij lightning fury?

[ Voor 61% gewijzigd door Mooneater op 25-02-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Heej Koeitje je Barb is klaar. Was ik nog vergeten te zeggen.
Die Infinity werkt echt super lol. Mephisto ligt in twee seconden om. 3-4x static field en twee keer lighning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Mooneater schreef op zondag 25 februari 2007 @ 00:35:
Javazon it is!

Mede omdat ik nog nooit :$ amazon heb gespeeld...

Skulders socketed met ist/ptopaz is mooi ^^

Ik moet nog wel even ergens een aardige build vinden, want die zuigen allemaal :S

Als ik t goed heb is pierce belangrijk, maar dat kan je van items halen, dus niet nodig om dat uit skills te trekken.

Valkyrie? Klinkt leuk en goed, maar hoe werkt dat in de praktijk?

En verder natuurlijk max CS, LS, LF.

BTW werkt mana leach/ LL ook bij lightning fury?
valkyrie is redelijk, maar boost deze vooral met + skils, je punten heb je nodig om LF/PS/CS/LS te maxen. Als je dat doet, dan heb je een echte kow-killer :D

zorg dat je genoeg ias hebt (highlords/laying ofzo), dan doe je op die manier genoeg dam. Realiseer je dat je met lightning killt, dus je hoeft echt geen upped perfect titans te hebben... 150/6ll is al genoeg voor een goeie ama :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

een goeie titans/eth is wel handig voor de leech hoor maar het is niet verplicht. chargedbolt op rechtermuis voor de eindbazen en lf voor de groepen. het kan bijna niet fout gaan. je moet even kijken naar pb zie link in firstpost voor speedcalc

[ Voor 8% gewijzigd door gakkethijs op 25-02-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XthinkZ schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:40:
Heej Koeitje je Barb is klaar. Was ik nog vergeten te zeggen.
Die Infinity werkt echt super lol. Mephisto ligt in twee seconden om. 3-4x static field en twee keer lighning.
Ok, thanks! Had het nog niet gechecked.

Veel plezier ermee! Infinity is echt het meest overpowerede runeword wat er onderhand is :9~

edit: voor cowrunnen is eth titans niet handig. Ik vond iig van niet, ben nogal smijtgeil :9 :D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik even blij dat ik alleen nog maar singleplayer speel, geen battle.net voor mij meer. Wat een opluchting. Als ik dat zo lees over die latency problemen en dat dupen, weet ik weer waarom.

Geen gay temp bans voor te snelle MF runs of te snelle interacties
Geen lag
Zelf je items vinden. In singleplayer is een HR tenminste nog 'bijzonder'.

Items vinden in singleplayer is een stuk leuker en sneller. Ik heb nog nooit zoveel items in zo'n korte tijd bij elkaar gespeeld. Op bnet is dat gewoon niet mogelijk door al die temp bans |:(

Enige nadeel is dat Blizzard maar besloten heeft bepaalde lage runewords (insight, spirit, etc.) ladder only te maken, dat zuigt wel behoorlijk. Er is wel een mod, alleen speel ik mod vrij.

Ik ga lekker verder met m'n blizzard sorc, op naar level 95 ;)
Solo baalen en levelen gaat ook prima in singleplayer.

Ik had dit veel eerder moeten doen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:40:
Ben ik even blij dat ik alleen nog maar singleplayer speel, geen battle.net voor mij meer. Wat een opluchting. Als ik dat zo lees over die latency problemen en dat dupen, weet ik weer waarom.

Geen gay temp bans voor te snelle MF runs of te snelle interacties
Geen lag
Zelf je items vinden. In singleplayer is een HR tenminste nog 'bijzonder'.

Items vinden in singleplayer is een stuk leuker en sneller. Ik heb nog nooit zoveel items in zo'n korte tijd bij elkaar gespeeld. Op bnet is dat gewoon niet mogelijk door al die temp bans |:(

Enige nadeel is dat Blizzard maar besloten heeft bepaalde lage runewords (insight, spirit, etc.) ladder only te maken, dat zuigt wel behoorlijk. Er is wel een mod, alleen speel ik mod vrij.

Ik ga lekker verder met m'n blizzard sorc, op naar level 95 ;)
Solo baalen en levelen gaat ook prima in singleplayer.

Ik had dit veel eerder moeten doen zeg...
Lol,

Ik wilde juist zeggen dat het te mooi is om mee te maken dat Bnet nu lagvrij is aangezien ze het dupe probleem hebben aangepakt.

Het enige nadeel nu is als er in bijvoorbeeld een baalrun we te hard aan het laggen zijn met spells necro's enz. Dat we een connection interrupt krijgen. maar Het valt ontzettend mee.

Zo goed als geen FTJ's meer Yieehaaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een strandvakantie met wat cultuur sta ik hier. Een oude muts in jurk vraagt me of ik een of ander wezen in de riolen van de stad wil opzoeken en doden. Ach, het is eens wat anders dan door de markt struinen. Sharyn kost me al een fortuin daar, laat ik maar de aandacht van al die koopjes afleiden.

TERING. Wat een lucht. Ik ben wat oud rottend vlees gewend, maar dit slaat alles. Wat eten die lui?
Een paar trappen af, wat skelletjes verder en opeens wordt het druk. Andersoortige skellies, zwarte gasten. Maar nog erger, alles wat neer gaat, wordt weer leven in geblazen. Gelukkig kunnen ze niet tegen de kou van Sharyn. Life tap op een vreemde paardenkop, en laat golem zich maar met de skellies bezig houden. Ook daar life tap op, zodat hij wat langer leeft. Confuse heeft al genoeg schade aangericht zodat hij zich wel met de overlevende kan vermaken.
Sharyn gaat vol met pijl en boog op dat wezen richten en na 20 seconde is het gebeurd.
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/8290/screenshot002vf4.jpg

Vreemde lichten spatten uit de paardenkop en laat de overlevende skellies neergaan.
Er ligt een boek, en opeens kan ik net iets beter dimmen :)
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/5523/screenshot006vm0.jpg

Op naar de volgende strijd: Sharyn van de markt af houden. Vrouwen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De lag is idd wat minder, iig voor een zondagmiddag. Dit projectje ga ik iig nog eens afmaken, ik had nu even zin in een korte actie met hem. Maar volgens mij gaat het dupen wel door, maar 1 van de bekendste lekken zal nu gedicht zijn. Het is weer wachten op het volgende lek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand draculs op SCL, ik moet echt draculs hebben -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:01:
Iemand draculs op SCL, ik moet echt draculs hebben -_-
Geregeld.
Ben blij dat ik je eens kan helpen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
hmmm, nice net gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.maryk.nl/spear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

charsi food ;)

ik ga nu een mf botter maken ( soso )

dus ik heb nodig::

tal arm.
tal belt 15 mf
wt's of een leuke rare mf boots
2x nagels 30 (of ringen 15 str + mf Min. 20)
chansies 40
Mf charms(!) (4-7 zijn welkom ;) )
Gheeds 40
3 cold skill amu + mf
Rhyme shield

Als jullie misschien deze hebben? ( ik heb wel wat spul voor een aantal fg's rond de 40 schat ik. )
of gratis weg willen geven.. ik sta er voor open ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Volgens mij is dupen weer een feit.

Wat een lag op dit tijdstip :/

Leukt me op zich wel leuk om een community op te zetten voor baalruns, diaruns e.d.

Vroeger was er MMF (moomoofarm) waar we met nanta, phobos, neo, ani(oid) altijd cowruns deden enzo. Dat was nog echt een community... Op zich lijkt me dat wel lachen... Nu drop ik al m'n items vaak in open game (de netnietecharsifood items (skullders,occu's,lidless etc) dan zou dat ook mooi van pas komen om beginnende mensen op weg te helpen enzo.

Jammer dat er niet meer zoiets is.

Als iemand nog items wil doneren/traden voor m'n smiter hoor ik het wel
Heb al een r edelijk goede Grief, Fortitude armor. Moet nog CoA, Serephs, Exile ofzo :)

[ Voor 90% gewijzigd door RedHat op 26-02-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 04:28:
[...]

charsi food ;)

ik ga nu een mf botter maken ( soso )

dus ik heb nodig::

tal arm.
tal belt 15 mf
wt's of een leuke rare mf boots
2x nagels 30 (of ringen 15 str + mf Min. 20)
chansies 40
Mf charms(!) (4-7 zijn welkom ;) )
Gheeds 40
3 cold skill amu + mf
Rhyme shield

Als jullie misschien deze hebben? ( ik heb wel wat spul voor een aantal fg's rond de 40 schat ik. )
of gratis weg willen geven.. ik sta er voor open ;)
Botten? Kan dat nog? met d2jsp kan je niet meer botten op bnet, en de rest van die bots zuigen maar :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gezellig bots :s

Gister onverwachts een neef op bezoek die ik lang niet gezien had.
Vandaar geen zondag annidag :(

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bots, bah, waarom speel je dan nog? Om de items te vinden? Dan kun je net zo goed gaan dupen en op d2jsp alle items kopen die je wilt. Nou ja, je moet het zelf weten. Ik dacht dat botten er tegenwoordig niet zo veel meer in zat, gezien elk item toch wel te traden valt.
Imho kun je dan beter een ander spel gaan spelen, als het je alleen om de items te doen is.
Ik zie je vanzelf wel een keer dedl. Vanaf vanavond (over anderhalf uur) ben ik toch bezig de C&C3 demo te downloaden O+
En vanavond ook DOA 4 dvd kijken. Holly Valance :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb een ist... en wil graag een anni... kan ik die proberen te traden? Of sta ik dan voor lul? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

ja best wel :D

zeker nu er niet zo makkelijk masaal sojs geduped kunnen worden zijn zowel anni als ist duurder geworden maar vooral anni's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt me op scl nog steeds om plusminus 25 pgems te verpatsen voor een ist (alleen moet je iets langer zoeken).

Ben er nu achter gekomen dat Nithalak runnen met mijn necro (zonder rest in peace modifier) ook redelijk simpel is. Heb nu nog slechts 2 dest key nodig om te gaan uberen, daarom de volgende vraagjes :

-> Weet er iemand de drop kansen van de keys ?
-> Is er iemand die samen wil gaan uberen omdat ik nog iets te squishy ben om het alleen te proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
morew0rk schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:11:
Hoi mensen, ik ben nu bezig met een tri-elementalist. Ik ben van plan firewall te maxen, dan Frozen Orb met wat punten in Mastery en dan Chain Lightning met als enige synergy een gemaxte lightning. Hoe ver ga ik daar mee komen denk je?
Achteraf gezien had ik misschien beter Thunderstorm voor wat betreft het Lightning gedeelte kunnen nemen en dan bijv. meer punten in het cold gedeelte moeten stoppen... Maar ik weet het niet :P
Zat voor hcl ook aan een tri elementrist te denken.
Maar dan anders als de jouwe.

FW + FM , Glacial + IceBlast , Static Field ;)
I.C.M Doom runeword. Alleen hr's zijn nu duur dus de build zal wel anders worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk, ik heb nog een hr die ik dan goed kan verkopen. Iig beter dan eerst :)
Ik zal eens rondsnuffelen wat ik allemaal nu voor meer dan 1,5fg weg kan doen, gezien hrs op zich niet eens zo moeilijk te krijgen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
nihlatak dropt 1 op 34 een key :)

even een opsomming van de items die ik nog nodig heb voor m'n zealer :)
Gore Riders
Verdungos
Draculs
Sereph 2/2
Raven Frost
Iets moois op mijn hoofd :) (guallemes ofzo)

En een hoop gold....

Ben bereid om te betalen ;)

Misschien m'n 40res exile omruilen voor een HoZ... Ik heb nu namelijk grief,forti(word denk ik toch CoH) en exile aan... ga nog wel héél snel dood (lvl 80) maarja, ben ook best wel naakt).

[ Voor 108% gewijzigd door RedHat op 27-02-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Wil binnenkort wel een uber levelling GOT-only game doen... SCL that is...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:47:
Wil binnenkort wel een uber levelling GOT-only game doen... SCL that is...
^^ hellaas geen hcl :)

Hawk / Margootje / Mark (moph) @ hcl hebben hammers ..
Wellicht 2 key set's ??

Uber leveling service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Ik heb ook nog hammer op SCL... dus kan altijd meehelpen :)

Nu nog die keys ^^

Lightning amazon is echt een cookiebuild, niets moeilijks aan, speel nu untwinked (behalve titans en razortail) en kan eigenlijk wss wel solo-baal runnen op nm als ik dat zou willen.

Titans + een +3 jav skill gloves voor maar 8 pgms gekocht :P (titans 6%LL throw dmg ~200)

Op naar de koetjes! (iemand nog een goed idee voor een armor, aangezien ik in cow-lvls geen resists nodig heb (behalve miss lightning resist) zijn er ineens andere mogenlijkheden. Maar ik geloof dat CoH nog steeds een goeie is, anders is shaftstop wel leuk....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:02:
Ik heb ook nog hammer op SCL... dus kan altijd meehelpen :)

Nu nog die keys ^^

Lightning amazon is echt een cookiebuild, niets moeilijks aan, speel nu untwinked (behalve titans en razortail) en kan eigenlijk wss wel solo-baal runnen op nm als ik dat zou willen.

Titans + een +3 jav skill gloves voor maar 8 pgms gekocht :P (titans 6%LL throw dmg ~200)

Op naar de koetjes! (iemand nog een goed idee voor een armor, aangezien ik in cow-lvls geen resists nodig heb (behalve miss lightning resist) zijn er ineens andere mogenlijkheden. Maar ik geloof dat CoH nog steeds een goeie is, anders is shaftstop wel leuk....)
Als het iets mag kosten: coh of enigma = beide +2 skills = lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 12:06:
[...]
Als het iets mag kosten: coh of enigma = beide +2 skills = lekker
CoH is makkelijker / goedkoper want maar 1 hr die kan poofen ^^ (en um gisteren gekocht voor Io..., wat is dat toch met die gekke trades?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shingen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-06 10:54
Heeft blizzard al een keer ergens gepubliceerd dat dupen nu verholpen is of werkt het nog gewoon maar moeilijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shingen schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:46:
Heeft blizzard al een keer ergens gepubliceerd dat dupen nu verholpen is of werkt het nog gewoon maar moeilijker?
Geen id..
Geloof niet dat het officieel gepost is door blizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is wel degelijk bevestiging van een blizzard member in deze topic op battle.net forums :

http://www.battle.net/for...ng&t=99800&p=1&#post99800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Ik zat juist te denken dat ik bij mf-runs nooit harlequin crest (shako) vind, run ik andy:

drop shako!

is ie ethereal! :S aaaaargh

Als je een rune socket (dus nog niet een rune-word maakt) wordt hij dan gepermed?
Dus als je bijvoorbeeld infinity wilt maken, en je kan niet in 1x 2 bers bijelkaar toveren,
heeft het dan zin om alvast 1 ber te socketen, zodat hij iig niet poofed, en dan daarna
door te sparen voor de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik neem de komende tijd even een break op LoD-gebied. Ben het een beetje beu en mijn lvl87Necro, volledig equipped, is afgelopen weekend overleden (HC he). Ik heb nu weinig zin om weer opnieuw te starten. Ga wat resterende klusjes in huis doen en HoMM5 en Civ4 Warlords proberen.
Wellicht tot later en thanks voor de vele uren spelplezier met mijn trouwe maatjes hier.
Groetjes, Tollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:24:
Ik neem de komende tijd even een break op LoD-gebied. Ben het een beetje beu en mijn lvl87Necro, volledig equipped, is afgelopen weekend overleden (HC he). Ik heb nu weinig zin om weer opnieuw te starten. Ga wat resterende klusjes in huis doen en HoMM5 en Civ4 Warlords proberen.
Wellicht tot later en thanks voor de vele uren spelplezier met mijn trouwe maatjes hier.
Groetjes, Tollo
NEEEE!!!!!

geen Pheno-syndroom; nieuwe maken en doorgaan!!!

je had toch al weer een nieuw char?!?

heb vast nog wel wat spullen voor je liggen, dus niet stoppe hoor!

ik heb btw precies het tegenovergestelde probleem...

heeft te maken met dit topic hier

warne heeft tellme weer eens afgebluft... probleem is nu; was moet ik met een unskilled unstatted pala???

wilde eerst een smiter maken, maar een hammer heb ik nog nooit gedaan en lijkt me ook wel leuk..

volgende probleem is dan: wat draagt een hammer traditioneel :?

heb een wizzy liggen, en een eni cuirass. heb nog silkweaves maar dan wordt het al lastiger...

welke ringen --> FCR ringen?
amu? wat voor 2 combat+ resist? crafted FCR?

iemand enig idee?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hammer kan alles dragen wat je maar wilt, die is zo saai dat ie met alles werkt. Volgens mij zijn er een stuk of 100 guides :)
Ik kan anni en lava gout zo snel niet vinden en tempbans heb je blijkbaar na 2 games joinen al, dus zoeken wordt vandaag wat lastig dedl. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zooo! Eindelijk m'n Gores weten te scoren!

M'n Barb is weer een stukje dichterbij compleet zijn.
Daarnaast ook nog een Crescent Moon weten te krijgen voor de mana leech. Ik begin zowaar een geschikte hellbarb te krijgen. :)

btw: weet iemand wat de geschikte hoeveelheid mf is voor uni's en voor setitems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:07:
Hammer kan alles dragen wat je maar wilt, die is zo saai dat ie met alles werkt. Volgens mij zijn er een stuk of 100 guides :)
Ik kan anni en lava gout zo snel niet vinden en tempbans heb je blijkbaar na 2 games joinen al, dus zoeken wordt vandaag wat lastig dedl. Heel irritant.
heb nu iig een eni, 3ofensive circlet, 3ofensive amu, 2x 10FCR ringen + resist/mana mods, aldurs boots, credendum belt :? , wizzy en IK-gloves...

denk dat ik ik maar meteen vervang voor FCR gloves (mages) maar voor de rest echt geen idee.

heb nu anni+ torch gebruikt om alles te boosten, dus als ik IK-gloves vervang, moet ik meteen 20 punten in dex stoppen voor de wizzy...

welke merc btw voor met een hammer? concentrate merc? en welk aura dan? nie ook concentrate dan toch?!?

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 27-02-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:29:
Zooo! Eindelijk m'n Gores weten te scoren!

M'n Barb is weer een stukje dichterbij compleet zijn.
Daarnaast ook nog een Crescent Moon weten te krijgen voor de mana leech. Ik begin zowaar een geschikte hellbarb te krijgen. :)

btw: weet iemand wat de geschikte hoeveelheid mf is voor uni's en voor setitems?
Volgens mij is MF van 250-275 het effectiefst. Daarna levert extra mf weinig winst meer op. Je moet even balans zien te vinden tussen MF en killspeed.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:42:
[...]

heb nu iig een eni, 3ofensive circlet, 3ofensive amu, 2x 10FCR ringen + resist/mana mods, aldurs boots, credendum belt :? , wizzy en IK-gloves...

denk dat ik ik maar meteen vervang voor FCR gloves (mages) maar voor de rest echt geen idee.

heb nu anni+ torch gebruikt om alles te boosten, dus als ik IK-gloves vervang, moet ik meteen 20 punten in dex stoppen voor de wizzy...

welke merc btw voor met een hammer? concentrate merc? en welk aura dan? nie ook concentrate dan toch?!?
Kwakke, Spirit schildje in pala-only schild is lekker (bij gebrek aan HoZ). Gewoon zorgen dat je fcr-breakpoint haalt (75 en 105 uit mijn hoofd). Wizzy+Spirit en je bent er al bijna. Cold-Merc met Insight. Boots en belt resists/DR. Shako is ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 07:10:
[...]

Kwakke, Spirit schildje in pala-only schild is lekker (bij gebrek aan HoZ). Gewoon zorgen dat je fcr-breakpoint haalt (75 en 105 uit mijn hoofd). Wizzy+Spirit en je bent er al bijna. Cold-Merc met Insight. Boots en belt resists/DR. Shako is ook erg goed.
thx! heb nu zo'n alma schild; lekkere block, def en 1 skill, maar idd geen FCR en resist

had net een cta gekocht voor mn sorc, maar die zit nu op de hammer :D kom ik op 1800 life inmiddels, met nog 150 statpoints te verdelen

heb hammer + synergies gemaxed nu; what's next? werken aura's met hammer?

en werkt ED op een schild ICM hammer? nee toch --> dus dan beter een res-schild...

zit nu met torch & anni op bijna 2K hammer dam met 70% FCR (wizz + 2x10FRC ringen)

shako zou mooi zijn idd, maar die worden zijn ook weer duurder geworden de laatste week :(

heeft een hammer baat bij HS? ik heb op dit moment nog 15 skill-punten over, en heb nog nix gemorst (alleen de prereq's dus voor hammer + synergien) en zit dus op lvl 80...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 23:42:
[...]

Ik mag aannemen dat je hoger dan lvl 20 concentrate gaat krijgen :P
Holy Freeze kan, lopen ze nog trager door je hammerfield heen. Might doet niets met je hammers en magical immunes ben ik nog nooit tegengekomen, gezien undead die magical immune zijn niet tegen de hamers kunnen :)

HS helpt zeker, en alleen concentrate helpt je hammers. Meer hoef je niet te weten, want alles ligt al :D

Wat is dat toch met die rijke lui die alleen maar cookiebuilds maken :P

Edit: vanmorgen de anni en lava gouts gevonden voor dedl, dus ik weet nu op welke mule het zit :')

[ Voor 9% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb een zealer...

Heb nu fana+zeal gemaxxed, voor de rest nog helemaal niets.

Alleen, heb grief+forti+exile aan, de psycical immumes zijn een hell. Iemand enig idee hoe we die plat gaan stampen?

Misschien Smite+Holey Shiels maxxen voor pi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:41:
Ik heb een zealer...

Heb nu fana+zeal gemaxxed, voor de rest nog helemaal niets.

Alleen, heb grief+forti+exile aan, de psycical immumes zijn een hell. Iemand enig idee hoe we die plat gaan stampen?

Misschien Smite+Holey Shiels maxxen voor pi?
Je legt op je merc een reapers toll en decryp zorgt voor een physical immuniteit die weg gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
heb hem ook maar gekregen :P

en dit is de gear di ik nog had liggen... gedeeltelijk voor mn sorc, maar die is pas lvl 32.

die heb ik nu skystrike gegeven; wel lachen want nu doet ie met ench al bijna 500 dam (waarvan dan dus meer dan 300 elemental is --> 1-250 lightning, en een zooi fire)

moet nu alleen levellen zodat ik hem klaar kan maken voor NM...

als je nog een coldsorc gaat maken tollo, dan moet je het even zeggen ;)

en btw pheno, alleen roy heeft minder fg dan ik geloof ik :X (tollo,hawk,boom hebben allemaal meer, en jij geeft telkens alles weg ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:43:
[...]

Je legt op je merc een reapers toll en decryp zorgt voor een physical immuniteit die weg gaat :)
... en een aantal poison charms in je inv; zo deed ik het altijd op scl en dat werkte prima :D

en bij een zealer MOET je sacrifice ook mexen voor de synergy met zeal... daarna pas 1 punt in smite en HS maxen. overige punten kunnen in bv defiance en salvation of conviction; net waar je voorkeur ligt..

[ Voor 24% gewijzigd door kwakke01 op 28-02-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:38:
[...]

Ik mag aannemen dat je hoger dan lvl 20 concentrate gaat krijgen :P
Holy Freeze kan, lopen ze nog trager door je hammerfield heen. Might doet niets met je hammers en magical immunes ben ik nog nooit tegengekomen, gezien undead die magical immune zijn niet tegen de hamers kunnen :)

HS helpt zeker, en alleen concentrate helpt je hammers. Meer hoef je niet te weten, want alles ligt al :D

Wat is dat toch met die rijke lui die alleen maar cookiebuilds maken :P

Edit: vanmorgen de anni en lava gouts gevonden voor dedl, dus ik weet nu op welke mule het zit :')
Ok ik ben nieuw in dit forum (d2 LoD dan..) En vroeg me af wat een cookiebuild precies is dan!
Mocht het baten..Mijn hamertje draagt:
shako (Ber)
Hoto 40
Zaka (Um/199% :< )
Enigma LightPlate 775
Arach 120%
Eth SandTreks 15/15
TO Gloves
Soj + rare (super) fcr ring
Mara 30
Op switch cta 6/6/4 in cs of flail en daarnaast een spirit
Inventory bestaat uit:
Torch / Anni / Veel life/mana of life/res charms.
Met bo haal ik 7k life en 1,7k mana (Eigen bo that is..)
Mijn pala is lvl 94

Overigens zoals ik het heb gedaan, qua skills: (zo uit men hoofd want ik heb al lange tijd niet meer gespeeld..)
20 Vigor
20 Blessed Aim
20 Concentrate (of was het Concentration?) iig die aura voor meer dmg
20 blessed hammer
1 in redemption (life/mana terug per corpse, zeer essentieel)
daarna alles in holy shield, en ofc 1 in smite ;)

Mocht je budget beperkt zijn, ga daan voor een goedkope build
wizz/spirit sword
spirit shield (wel met nice block nemen)
cheap enigma
cheap shako
cheap mara of rare amu (dan wel 2pala/20fcr/mods)
waterwalk/sandjes
Magefist/TO gloves
Arach of rare belt (met iets van: life/str/fcr(mogelijk?)/dr/fhr)
2 fcr ringen, probeer daar op zoveel mogelijk stats te kweken in de richting van (str/dex/resi/life/mana)
op switch mocht het kunne een 1/x/x cta met daarnaast een goedkope spirit

Naast mijn pala heb ik ook nog dure characters zoals mijn net nieuwe ama, maar ook een gold baba waarmee ik travi runs doet. (voor allen die geïnteresseerd is.. ik vind gemiddeld 750-900k per run)

Ik wil mijzelf geen diablo specialist noemen maar ik weet er wel erg veel vanaf omdat ik dit door de jaren heen toch grijs heb gespeeld op mijn pctje :)
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:49:
heb hem ook maar gekregen :P

en dit is de gear di ik nog had liggen... gedeeltelijk voor mn sorc, maar die is pas lvl 32.

die heb ik nu skystrike gegeven; wel lachen want nu doet ie met ench al bijna 500 dam (waarvan dan dus meer dan 300 elemental is --> 1-250 lightning, en een zooi fire)

moet nu alleen levellen zodat ik hem klaar kan maken voor NM...

als je nog een coldsorc gaat maken tollo, dan moet je het even zeggen ;)

en btw pheno, alleen roy heeft minder fg dan ik geloof ik :X (tollo,hawk,boom hebben allemaal meer, en jij geeft telkens alles weg ;) )
En hoeveel FG hebben jullie op d2jsp? (Neem aan dat het over de forums van d2jsp gaat waar je FG op hebt?^^)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:02:
[...]

Ok ik ben nieuw in dit forum (d2 LoD dan..) En vroeg me af wat een cookiebuild precies is dan!

En hoeveel FG hebben jullie op d2jsp? (Neem aan dat het over de forums van d2jsp gaat waar je FG op hebt?^^)
Cookiebuild: 2 vingers in je neus, baksteen op je linkermuisknop en nog red je hell op je gemak. DAT is een cookiebuild, waaronder de necro summoner en hammerdin vallen. En zmiter, meteorb sorc en javazon natuurlijk. En ik zal er vast nog wel wat vergeten :')
Doodgaan met een van deze chars is best knap, al zeg ik het zelf.

Al lees ik net dat door die serverside patch een summoner en meteorb sorc het lastig gaan krijgen door connection interrupts. Mooie patch bliz, zorg er maar voor dat bepaalde chars niet meer kunnen spelen! Dupen is dan wat lastiger, eerlijk spelende mensen kunnen niet eens fatsoenlijk spelen. Mijn puuur vuur sorcje zal het nu echt alleen op hydras moeten doen. En Reviva.....tja, helaas, te laggy. Dank Bliz _/-\o_ 8)7

En Hans, ik geef geen fg weg, ik heb gewoon niets meer :D Nul, nada noppes.

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:07:
[...]
Cookiebuild: 2 vingers in je neus, baksteen op je linkermuisknop en nog red je hell op je gemak. DAT is een cookiebuild, waaronder de necro summoner en hammerdin vallen. En zmiter, meteorb sorc en javazon natuurlijk. En ik zal er vast nog wel wat vergeten :')
Doodgaan met een van deze chars is best knap, al zeg ik het zelf.

Al lees ik net dat door die serverside patch een summoner en meteorb sorc het lastig gaan krijgen door connection interrupts. Mooie patch bliz, zorg er maar voor dat bepaalde chars niet meer kunnen spelen! Dupen is dan wat lastiger, eerlijk spelende mensen kunnen niet eens fatsoenlijk spelen. Mijn puuur vuur sorcje zal het nu echt alleen op hydras moeten doen. En Reviva.....tja, helaas, te laggy. Dank Bliz _/-\o_ 8)7

En Hans, ik geef geen fg weg, ik heb gewoon niets meer :D Nul, nada noppes.
en dat terwijl je me al bijna ingehaald hebt qua donaties :+

ok, concentrate dus, maar dan de vraag; ikke, of mn merc (ikke kom wss uiteindelijk VEEL hoger uit, maar atm nog niet...

en als ik concentrate neem, dan idd een cold-merc?

heeft verder nog iets effect op hammers? blessed aim?, fanaticism :P ?

fastfire (m'n sorc) gaat lekker melee strakjes, alleen is ze een beetje langzaam met haar wapens :(

ben benieuwd hoe ze het, op zeg lvl 70, doet ...
heb intussen weer een nieuwe circlet gekocht en een amu; niet zo goed als ik had, maar we zullen het ermee moeten doen. circlet heeft 2 fireskills, 65 life en 30 res (2-ummed) de amu =3fire +16 str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
@Demo: Mooie hammerdin heb je daar!

Ik haal met de mijne "slechts" 2.8k life na eigen bo (lvl 17 bo) en 650 mana bij 13k damage.
FG op d2jsp bedraagd een schamele 12 fg nu... Heb mooie stuff (mara 30,...) om te verkopen maar niemand wil ze tegen redelijke prijs vanwege "not trusted".

@ allen:

Met welke "plug-in" kan je het item lvl van charms en andere items laten zien echter de charm/item?
Zie dat ooit op d2jsp en kan wel handig zijn!

Met leecher bij ubers op d2jsp bedoelen ze dan xp leechers of een goeie smiter?
Want die xp-leecher wil ik wel zijn, mijn smiter moet dringend levellen!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:34:
@Demo: Mooie hammerdin heb je daar!

Ik haal met de mijne "slechts" 2.8k life na eigen bo (lvl 17 bo) en 650 mana bij 13k damage.
FG op d2jsp bedraagd een schamele 12 fg nu... Heb mooie stuff (mara 30,...) om te verkopen maar niemand wil ze tegen redelijke prijs vanwege "not trusted".

@ allen:

Met welke "plug-in" kan je het item lvl van charms en andere items laten zien echter de charm/item?
Zie dat ooit op d2jsp en kan wel handig zijn!

Met leecher bij ubers op d2jsp bedoelen ze dan xp leechers of een goeie smiter?
Want die xp-leecher wil ik wel zijn, mijn smiter moet dringend levellen!
1. volgens mij gewoon een 'mh-setting'
2. dan bedoelen ze idd een leecher (can be any char) die in een hokje gaat staan en wacht tot de minions dood gemaakt worden door een hammer :) als je dit een half uurtje doet ben je lvl 80 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Nog cheapere hammer build:

spirit shield (zelf maken of ergens op de kop tikken, ik heb er nu 1 met 110 def, 31 fcr en +79 to cold, lightning, poison en +45 to fire)
spirit sword, voor de +skills en de fcr, wizz kan ook voor resists
skin of the vipermagi van ~+30 resist , geeft +1 skills en resists en 30 fcr!
2 10fcr ringen met aardige mods erop, kan je gewoon vinden tijdens het levelen
tearhaunch boots, geven +2 to vigor, altijd leuk en heel handige +10 all resists
credendum belt, geeft ook +10 resist
ammu: rare +1 amu of als je geluk hebt een +2 met mods.
magefist natuurlijk, kost ook al nix
een lore als helm, shako's zijn niet alleen duur, bijna niemand verkoopt ze ook nog eens!

Alles bijelkaar heb je dan voor bijna nix toch +~80 resists, ~130 fcr en +7 to all skills!

Maare iemand hier die nog die ethereal shako nodig heeft (SCL) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:39:
[...]

1. volgens mij gewoon een 'mh-setting'
en dat is?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:28:
[...]

en dat terwijl je me al bijna ingehaald hebt qua donaties :+

ok, concentrate dus, maar dan de vraag; ikke, of mn merc (ikke kom wss uiteindelijk VEEL hoger uit, maar atm nog niet...

en als ik concentrate neem, dan idd een cold-merc?

heeft verder nog iets effect op hammers? blessed aim?, fanaticism :P ?

fastfire (m'n sorc) gaat lekker melee strakjes, alleen is ze een beetje langzaam met haar wapens :(

ben benieuwd hoe ze het, op zeg lvl 70, doet ...
heb intussen weer een nieuwe circlet gekocht en een amu; niet zo goed als ik had, maar we zullen het ermee moeten doen. circlet heeft 2 fireskills, 65 life en 30 res (2-ummed) de amu =3fire +16 str.
Jij gaat concentrate doen, want uiteindelijk kom je hoger uit. COld merc is wel lekker, geeft je meer tijd om hammers te spammen. De rest heeft geen effect, fana/might, blessed aim (why? Ze raken toch wel :) )Jij hebt concentrate onder je voeten, je merc HF. Je zou een insight kunnen doen om onbeperkt mana te hebben, al zou ik daar zelf andere oplossingen voor verzinnen. Maar het kan lekker zijn :)
Maphack.

En over die uber exp. Ik wil best meehelpen een hammerteam opzetten, zo'n hammerdin is zo gemaakt. Altijd handig als je snel een char wilt maken, plus dat ik 2 ventjes mee kan laten leechen in het ergste geval :) (Als broer mee doet).

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:41:
Nog cheapere hammer build:

spirit shield (zelf maken of ergens op de kop tikken, ik heb er nu 1 met 110 def, 31 fcr en +79 to cold, lightning, poison en +45 to fire)
spirit sword, voor de +skills en de fcr, wizz kan ook voor resists
skin of the vipermagi van ~+30 resist , geeft +1 skills en resists en 30 fcr!
2 10fcr ringen met aardige mods erop, kan je gewoon vinden tijdens het levelen
tearhaunch boots, geven +2 to vigor, altijd leuk en heel handige +10 all resists
credendum belt, geeft ook +10 resist
ammu: rare +1 amu of als je geluk hebt een +2 met mods.
magefist natuurlijk, kost ook al nix
een lore als helm, shako's zijn niet alleen duur, bijna niemand verkoopt ze ook nog eens!

Alles bijelkaar heb je dan voor bijna nix toch +~80 resists, ~130 fcr en +7 to all skills!

Maare iemand hier die nog die ethereal shako nodig heeft (SCL) ?
Eth shako is best wat waard hoor.. ze worden nogal eens gebruikt voor act3 merc voor hammerdins
ze gebruiken dan

Eth shako
Eth phoenix shield
Eth Lawbringer
Eth armor.. weet ik zo niet meer welke het was :p

Volgens mij voor de redemption, geeft die geen life/mana terug? Als al die aura lvls stacken dan is dat best lekker, heb je tenminste geen "i like to kill myself with eth cv insight" merc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:03:
[...]

Eth shako is best wat waard hoor.. ze worden nogal eens gebruikt voor act3 merc voor hammerdins
ze gebruiken dan

Eth shako
Eth phoenix shield
Eth Lawbringer
Eth armor.. weet ik zo niet meer welke het was :p

Volgens mij voor de redemption, geeft die geen life/mana terug? Als al die aura lvls stacken dan is dat best lekker, heb je tenminste geen "i like to kill myself with eth cv insight" merc :)
Daarom zet je ook een eth insight voulge ofzo op je merc, dan kan hij zichzelf niet doodmeppen en je een hammerdin neemt alleen zo'n merc voor de aura, niet de dmg die de merc kan aanrichten.

Op d2jsp is het idd een xp-leecher waar ze het dan over hebben. Mijn pala heb trouwens 17k hammer :) Wel lekker als je diabloruns kan doen zonder dat je je zorgen hoeft te maken om ook maar over een kwart van je health te verliezen :P Maat waarmee ik account share (Ken hem in het echt) had een keer java gevonden met 6 javaskills/40ias, en die hebt ie toen voor 15k fg weten te verkopen 8)7, dat was net na ik met d2 stopte. Daarna heb ik nog wat characters gekregen van em waaronder dus men javazon/hammerdin/goldbaba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:09:
[...]

Daarom zet je ook een eth insight voulge ofzo op je merc, dan kan hij zichzelf niet doodmeppen en je een hammerdin neemt alleen zo'n merc voor de aura, niet de dmg die de merc kan aanrichten.

Op d2jsp is het idd een xp-leecher waar ze het dan over hebben. Mijn pala heb trouwens 17k hammer :) Wel lekker als je diabloruns kan doen zonder dat je je zorgen hoeft te maken om ook maar over een kwart van je health te verliezen :P Maat waarmee ik account share (Ken hem in het echt) had een keer java gevonden met 6 javaskills/40ias, en die hebt ie toen voor 15k fg weten te verkopen 8)7, dat was net na ik met d2 stopte. Daarna heb ik nog wat characters gekregen van em waaronder dus men javazon/hammerdin/goldbaba.
lekker hoor; heb zelf ook een java (lvl 90) en een ele-druid (89) dudu is een echte safe-player, daarmee doe ik mn rushes altijd; ama is een glass-cannon; baal neer binnen 20 sec (full party) en dan nu een hammer voor het eerst...

fire-melee sorc is het projectje waar ik voorlopig mee bezig ga; gewoon voor de leut en kijken of het iets is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Demo, hoeveel skillers heb je dan steken?

Enne 15k FG is echt wel lekker he!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cursemancer is nog steeds mijn projectje, ik zit alleen met Duriel in de maag. How the hell ga ik die aanpakken? Ik moet voor de rest nog alles halen, maar dat zie ik wel zitten, sewers was redelijk eenvoudig, gezien confuse best lekker werkt en life tap ook wonderen verricht :D
Sowieso is life tap heerlijk, mijn kicksin heeft dat oon striking en daardoor leeft mijn merc zelfs met IM boven zijn hoofd een stuk langer. Aanrader :)

Maar voor duriel lijkt me de IM curse, een optie, gezien ik zelf geen damage doe. Golempje level 2 (door items) ervoor gooien en steeds maar recasten....En Sharyn maar laten schieten, lijkt me.
Of life tap zodat mijn golem langer leeft en laat sharyn maar schieten. Zo gauw duriel gaat glijden ben ik de lul, want mijn merc leeft dan niet heel lang meer.

Hopelijk komen er screenshots van een dode duriel, ipv een rip cursemancer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:41:

Damn, dan zou ik heel wat leuke (lees: achterlijke) builds mee kunnen uitproberen :D
Nou ja, nog even doorsparen, alle fg is een verdubbeling van wat ik heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:42:
Cursemancer is nog steeds mijn projectje, ik zit alleen met Duriel in de maag. How the hell ga ik die aanpakken? Ik moet voor de rest nog alles halen, maar dat zie ik wel zitten, sewers was redelijk eenvoudig, gezien confuse best lekker werkt en life tap ook wonderen verricht :D
Sowieso is life tap heerlijk, mijn kicksin heeft dat oon striking en daardoor leeft mijn merc zelfs met IM boven zijn hoofd een stuk langer. Aanrader :)

Maar voor duriel lijkt me de IM curse, een optie, gezien ik zelf geen damage doe. Golempje level 2 (door items) ervoor gooien en steeds maar recasten....En Sharyn maar laten schieten, lijkt me.
Of life tap zodat mijn golem langer leeft en laat sharyn maar schieten. Zo gauw duriel gaat glijden ben ik de lul, want mijn merc leeft dan niet heel lang meer.

Hopelijk komen er screenshots van een dode duriel, ipv een rip cursemancer :)
heb je al decript? en een clay golumn? dat geeft je merc zoveel tijd meer!! dan kan je zelf met bonearmor aan ook nog wel proberen een paar deuken in duri te slaan, terwijl je merc pijlen tussen z'n ogen mikt ;)

-edit- zoek evt een crushflange om mee te meppen >:) dan gaat ie redelijk snel neer 8)

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 28-02-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 20:24:
Groetjes, Tollo
TOLLO :'( tot morgen @ b.net ;)
Kom wel terug he, pheno doet dat ook steeds :P
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:49:
Ik minder FG als jou hans, lol nee ik kom om in de FG donaties van FG naar mij toe.
Weet niet wat ik aan moet met zoveel FG :P

Ik heb echt niets aan FG :P moet nog men scl tal set verkopen enzo..
Maar heb 10 fg had er meer maar deze 10fg komt van een donatie van DCDatis af
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:38:
[...]
Mooooooooooi :)
Thx man

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:47:
[...]

heb je al decript? en een clay golumn? dat geeft je merc zoveel tijd meer!! dan kan je zelf met bonearmor aan ook nog wel proberen een paar deuken in duri te slaan, terwijl je merc pijlen tussen z'n ogen mikt ;)

-edit- zoek evt een crushflange om mee te meppen >:) dan gaat ie redelijk snel neer 8)
Ik heb crushflange al 8)
Decryp is nog niet aanwezig, ik heb geen boost of zo, ben al blij met lvl 18 ;)

Mijn punten (qua idee nu) gaan in:
[CURSES]
Dim Vision: 20
Confuse: 10+
Overige: 1

Total: 38+

[Bone]
Teeth: 1
CE: 20
bone armor: 1
bonewall: 20
(Bone prison:1 + de rest)

Total: 42

[Summons]
Zucht, niets
Een leuke hoge golem charge item (metalgrid lvl 22 bv). Er was er ook 1 voor clay golem, maar die naam ben ik even kwijt :)

Total: 0

Muchos plus items nodig, skillers, anni, torch. Blackhand key had ik al weer terug van tollo (veel betere unique wands zijn er niet voor een cursemancer). Homu geeft +4 curses.
Amu met + curses is zo gehaald, idem voor circlet. + 16 curses is zonder de skillers zelfs te halen.

Tactics:
1 dim vision en ik heb geen last van enige attack, op champs en de bosses van packs na :D Lifetap op die lui, confuse om de rest en toekijken maar....

Dim vision-> attract op 1 uit een groep rangers, confuse op de rest en toekijken maar.

Ik ben zelf erg benieuwd of het zo makkelijk gaat als het bedacht is, maar tot nbu toe nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:16:
[...]

[Summons]
Zucht, niets
Een leuke hoge golem charge item (metalgrid lvl 22 bv). Er was er ook 1 voor clay golem, maar die naam ben ik even kwijt :)

Muchos plus items nodig, skillers, anni, torch. Blackhand key had ik al weer terug van tollo (veel betere unique wands zijn er niet voor een cursemancer). Homu geeft +4 curses.
Amu met + curses is zo gehaald, idem voor circlet. + 16 curses is zonder de skillers zelfs te halen.

Tactics:
1 dim vision en ik heb geen last van enige attack, op champs en de bosses van packs na :D Lifetap op die lui, confuse om de rest en toekijken maar....

Dim vision-> attract op 1 uit een groep rangers, confuse op de rest en toekijken maar.

Ik ben zelf erg benieuwd of het zo makkelijk gaat als het bedacht is, maar tot nbu toe nog geen problemen gehad.
Dat is armor STONE heeft lvl 16 Clay Golem.
Als je zoveel + punten heb dan zou ik 1 punt in Golem Mastery nemen of dit op een Wand/Head zoeken.

Zo heb je een free clay golem met massive life.
BlackHand + Homu + Torch = +7 = lvl 8 (met 1 hard point) GMastery
Dat is een 6.2K life free Golem.

Stone is 4 runes dus minimaal 77str nodig voor dusk ;)
Stone geeft wel 15 all res en 16 str extra en nog wat extra vita.

Of geef je merc stone in een eth dusk 67str req. En wissel je armor even om waneer je Golem cast, zorg voor 1 punt in Clay Golem anders verdwijnt hij zo als je armor weer terug geeft geloof ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 28-02-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:
[...]

Als je zoveel + punten heb dan zou ik 1 punt in Golem Mastery nemen of dit op een Wand/Head zoeken.

Of geef je merc stone in een eth dusk 67str req. En wissel je armor even om waneer je Golem cast, zorg voor 1 punt in Clay Golem anders verdwijnt hij zo als je armor weer terug geeft geloof ik.
Dat zou betekenen dat iron golem van metalgrid ook weer verdwijnt? Of mag ik die wel prebuffen?
Aan de andere kant, de golem is hopelijk alleen nodig bij bosses, om de aandacht van de merc en mezelf wat af te leiden. Ik zie wel, ik heb niet eens een metalgrid :D

Iron golem zou iig wat thorns damage terug doen, icm met life tap of IM iig erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:30:
[...]

Dat zou betekenen dat iron golem van metalgrid ook weer verdwijnt? Of mag ik die wel prebuffen?
Aan de andere kant, de golem is hopelijk alleen nodig bij bosses, om de aandacht van de merc en mezelf wat af te leiden. Ik zie wel, ik heb niet eens een metalgrid :D

Iron golem zou iig wat thorns damage terug doen, icm met life tap of IM iig erg leuk.
Zou zelf gewoon Stone nemen, Clay heeft meer life als Iron Golem met GMastery.
Eth Bugged Stone in Dusk geeft veel Defence dit i.c.m. Defiance merc leeft je merc ook langer.

Stone kost maar een UM en PUL

str 67 is te halen met items/charms.
Wisselen is zo gedaan en je 6.2k life golem zou het wel redelijk uit moeten houden.

Zelf een "Bone" armor dragen SOL+UM+UM ;) 2 skills en 30% all res.
Wisselen bij enteren game, golem casten en terug zeten.

1 hard point in Summon Resist geeft bij +7 skills al 52% res en heb je automatich dus ook 1 in Mastey en 1 in CGolem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:41:

ik heb 3 pc skillers 4x life (1tje van 45 andere 2 dacht ik 41)
En ja 15k fg is idd lekker ^^ Maar het verhaal hoe dat hij aan die java's kwam was echt humoristisch, hij ging in een baal game, toen vond zo'n gast dus die javas (Was blijkbaar een noob, ja een echte) Die vind die java's en verkoopt ze daarna aan (hoe heet dat mens waar je ook je socket quest kan doen?), mijn maat daarna gaat zen shit repairen.. ziet ie opeens die javas voor 1xx k ofzo, dus hij vraagt of ik em snel wat geld van men gold baba kan geven. Hij koopt ze, zet ze op d2jsp in de hoop er 100 fg ofzo voor te krijgen. Toen was er opeens een begin offer van 7k ofzo :+ Ik denk dat hij daarna in zo'n korte tijd nog nooit zoveel chars heb uitgetest xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:23:
[...]

BlackHand + Homu + Torch = +7 = lvl 8 (met 1 hard point) GMastery
Dat is een 6.2K life free Golem.

wat was die andere ook weer met veel def en 2 runes?? heb een eth boneweave gecubed en hij kreeg 2 sox met iets van 900 def...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:45:
[...]

Zou zelf gewoon Stone nemen, Clay heeft meer life als Iron Golem met GMastery.
Eth Bugged Stone in Dusk geeft veel Defence dit i.c.m. Defiance merc leeft je merc ook langer.

Stone kost maar een UM en PUL

str 67 is te halen met items/charms.
Wisselen is zo gedaan en je 6.2k life golem zou het wel redelijk uit moeten houden.

Zelf een "Bone" armor dragen SOL+UM+UM ;) 2 skills en 30% all res.
Wisselen bij enteren game, golem casten en terug zeten.

1 hard point in Summon Resist geeft bij +7 skills al 52% res en heb je automatich dus ook 1 in Mastey en 1 in CGolem
"maar um en pul". He, ik ben sloeber verdomme :P 10 fg voor een hr is voor mij erg veel hoor. En um zal nog wel iets meer kosten of is dat tegenwoordig ook veranderd?

Ik moet verdomme eens een goede anni vinden, dan kan ik die iig eens goed verkopen. Ik ga mijn server wel laten campen, als dat weer mogelijk is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Pheno79 op 28-02-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:54:
[...]

"maar um en pul". He, ik ben sloeber verdomme :P 10 fg voor een hr is voor mij erg veel hoor. En um zal nog wel iets meer kosten of is dat tegenwoordig ook veranderd?

Ik moet verdomme eens een goede anni vinden, dan kan ik die iig eens goed verkopen. Ik ga mijn server wel laten campen, als dat weer mogelijk is :)
lol, heb nog steeds 2 vex ber jah liggen die ik ooit eens heb gekocht :)

kan ik nog een eni maken en een hoto --> kreeg een ist uit de HF, hoef ik alleen nog maar een pul :)

of verkopen natuurlijk als eenmaal alle dupers leeg zijn qua runes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:51:
[...]

wat was die andere ook weer met veel def en 2 runes?? heb een eth boneweave gecubed en hij kreeg 2 sox met iets van 900 def...
Prudence
2 Socket Body Armor Mal + Tir
+25% Faster Hit Recovery
+140-170% Enhanced Defense (varies)
All Resistances +25-35 (varies)
Damage Reduced by 3
Magic Damage Reduced by 17
+2 To Mana After Each Kill
+1 To Light Radius
Repairs Durability 1 In 4 Seconds

is eigenlijk te goedkoop voor woorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:05:
[...]

lol, heb nog steeds 2 vex ber jah liggen die ik ooit eens heb gekocht :)

kan ik nog een eni maken en een hoto --> kreeg een ist uit de HF, hoef ik alleen nog maar een pul :)

of verkopen natuurlijk als eenmaal alle dupers leeg zijn qua runes :P
Uhm, hoto heeft geen ist nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:45
nadat ik afgelopen week 4 keer ben doodgegaan met hardcore vanwege instabiele stroom hiero (regelmatig kleine powerdip waardoor de modem vast loopt)n ben ik maar weer op softcore begonnen. Ik heb nu alleen een hoto en een shako nodig. Is het mogelijk dit voor 11,50 forum gold te krijgen? (stats boeien me niet echt...)

want mijn topic op d2jsp stond binnen no time ergens op pagina 20 ofzo zonder ook maar 1 reactie 8)7

topic is http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=6504035&f=170 btw

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
denyos schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:50:
nadat ik afgelopen week 4 keer ben doodgegaan met hardcore vanwege instabiele stroom hiero (regelmatig kleine powerdip waardoor de modem vast loopt)n ben ik maar weer op softcore begonnen. Ik heb nu alleen een hoto en een shako nodig. Is het mogelijk dit voor 11,50 forum gold te krijgen? (stats boeien me niet echt...)

want mijn topic op d2jsp stond binnen no time ergens op pagina 20 ofzo zonder ook maar 1 reactie 8)7

topic is http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=6504035&f=170 btw
lijkt me sterk, denk dat je meer kans hebt om te bieden op andere topics die een uitverkoop doen...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
hoezo lijkt het je sterk? sterk dat niemand reageerd of dat ik die spullen er voor krijg?
hoto 30 is en shako 90 vind ik prima....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:09:
[...]

Prudence
+25% Faster Hit Recovery
Damage Reduced by 3
+1 To Light Radius

Deze armor op een bugged 105x Def 2 sox diamond mail en slechte roll 148% had ik 2.4K def en in totaal met een barb 37K ;)

Is idd te goedkoop voor worden :P

Mal viel uit HF en tir dropped al over te place.

Prudance kan zelfs goed zijn voor een Energy Shield Sorc vanwege de 17 magic damage reduce.
Zolang die sorc maar verder over veel Damage reduce by xx heeft van andere items.
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:09:
[...]

Prudence
+25% Faster Hit Recovery
Damage Reduced by 3
+1 To Light Radius

Deze armor op een bugged 105x Def 2 sox diamond mail en slechte roll 148% had ik 2.4K def en in totaal met een barb 37K ;)

Is idd te goedkoop voor worden :P

Mal viel uit HF en tir dropped al over te place.

Prudance kan zelfs goed zijn voor een Energy Shield Sorc vanwege de 17 magic damage reduce.
Zolang die sorc maar verder over veel xx Damage reduce heeft van andere items.

Pheno..
HF runnen PUL en UM daar te halen :P
Zelfs te vinden @ NM met geluk is stone te doen.

Andere runes zijn een sheal en Thul <-??

[ Voor 37% gewijzigd door Derr_Hans op 28-02-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hf dropt bij mij niet zo heel vaak goede dingen, ik heb een abo op hel en lem runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:28:
Hf dropt bij mij niet zo heel vaak goede dingen, ik heb een abo op hel en lem runes :)
Lem 3x ?? plus een type gem is een PUL :P
@ scl had ik een MAL en UM uit hf rest crap :P met een FAL als hoogste van al die crap.

@ hcl een UM heb dan ook nog geen enkele HF gedaan op Hell :P
Heb voor mijn ama de river WP nodig.

Men druid staat in act1 hell en kan HF hell ook nog doen.
Barb had een UM uit HF NM :)

Ama een DOL @ nm
Druid een IO @ nm
Druid bear ?? geen id nog :P wellich nog niet gedaan :)

Necro moet hf nm nog

[ Voor 45% gewijzigd door Derr_Hans op 28-02-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:37:
[...]

Lem 3x ?? plus een type gem is een PUL :P
@ scl had ik een MAL en UM uit hf rest crap :P met een FAL als hoogste van al die crap.

@ hcl een UM heb dan ook nog geen enkele HF gedaan op Hell :P
Heb voor mijn ama de river WP nodig.

Men druid staat in act1 hell en kan HF hell ook nog doen.
Barb had een UM uit HF NM :)

Ama een DOL @ nm
Druid een IO @ nm
Druid bear ?? geen id nog :P wellich nog niet gedaan :)

Necro moet hf nm nog
Tja, ik houd het maar bij mij Diablo skills, van de items heb ik het nog nooit moeten hebben :D
Vandaar dat ik de vagere builds ook leuker vind, cursemancer is bv totaal niet gear-dependend.

Kicksin stond al heel lang op mijn lijstje, al is die wat meer richting cookie aan het gaan met de zooi die ik heb. Al kan hell nogal veraderlijk zijn, die frenzy gasten in fana might pack deden best pijn :X

Merc in 1 klap weg en mijn shadow in 2. Ik ben maar met een stun vliegensvlug weer naar malah gegaan, zonde om in mijn eentje die gear te verliezen. Soms moet je weten wanneer je het niet aan kan :D Met mijn necro ben ik toen weer naar beneden gegaan, ten eerste heeft die toch geen dure gear en ten tweede is hij gewoon koelbloedig de beste allrounder van het stelletje ongeregeld dat mij verwelkomd in mijn character selection screen :D

Saaie build, wel een bastard die zo goed als elke situatie aan kan. Met dank aan maxed out synergies van bone armor, zonder dat was ik echt allang een keer gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:15:
[...]

Uhm, hoto heeft geen ist nodig?
dan bedoel ik CTA :+

@ dedl, mss kan ik je wel eff helpen met mn dudu; daar heb ik inmiddels een 6 bo cta op :D

Moet daarmee alleen nog cyclone maxen, en dan kan ik oak vullen met die paar puntjes die ik dan nog kan sprokkelen tot lvl 99 ;)

als ik een beetje oefen kan ik mss zelfs met mn hammer helpen nu *proest*

zal eens kijken of ik een mal uit de HF kan halen, ist is tot nu toe het hoogste @ hcl, verder niet veel meer dan lem/hel runes

[ Voor 54% gewijzigd door kwakke01 op 28-02-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
denyos schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 12:59:
hoezo lijkt het je sterk? sterk dat niemand reageerd of dat ik die spullen er voor krijg?
hoto 30 is en shako 90 vind ik prima....
moet te doen zijn dan maar niet in jouw topic denk ik zo...
Je bent sneller bedient bij de aanbiedingen van andere denk ik...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:11:
[...]

Tja, ik houd het maar bij mij Diablo skills, van de items heb ik het nog nooit moeten hebben :D
Vandaar dat ik de vagere builds ook leuker vind, cursemancer is bv totaal niet gear-dependend.

Kicksin stond al heel lang op mijn lijstje, al is die wat meer richting cookie aan het gaan met de zooi die ik heb. Al kan hell nogal veraderlijk zijn, die frenzy gasten in fana might pack deden best pijn :X

Merc in 1 klap weg en mijn shadow in 2. Ik ben maar met een stun vliegensvlug weer naar malah gegaan, zonde om in mijn eentje die gear te verliezen. Soms moet je weten wanneer je het niet aan kan :D Met mijn necro ben ik toen weer naar beneden gegaan, ten eerste heeft die toch geen dure gear en ten tweede is hij gewoon koelbloedig de beste allrounder van het stelletje ongeregeld dat mij verwelkomd in mijn character selection screen :D

Saaie build, wel een bastard die zo goed als elke situatie aan kan. Met dank aan maxed out synergies van bone armor, zonder dat was ik echt allang een keer gaan liggen.
Reden waarom ik voor stone zal gaan is omdat deze armor niet duur is.
Tuurlijk is een PUL en UM niet de meest voorkomende runes, maar ze zijn niet moeilijk te krijgen.

Bone is Sol+um+um en dat is al heel stuk lastiger vanwege de 2 um's.
Maar een Bone zou wel zeer geschikt voor je zijn.

CTC when hit lvl 15 Bone Armor dit met een lvl 20 prison zal het veel damage absorben :P
30% all res en 1xx Mana en +2 skills

Nadeel van deze setup is dat je in totaal 3 um's en 1 pul nodig heb.
Geluk hebben :P of veel HF NM / Hell gaan runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 13:28:
hel verkoopt voor ist of HR dus niet getreurd!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:52:
[...]

hel verkoopt voor ist of HR dus niet getreurd!
Op hcl iig zeker niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
nee, dankzij het killen van de 'most-obvious' dupe-methods zijn de HR-prijzen weer terug richting de oude waarden. HR's gaan weer voor 10 fg, ists voor 8 fg en ums voor 5 hel zal gewoon 2 fg ofzo zijn, dus zeker niet hetzelfde als hr's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:04:
[...]

nee, dankzij het killen van de 'most-obvious' dupe-methods zijn de HR-prijzen weer terug richting de oude waarden. HR's gaan weer voor 10 fg, ists voor 8 fg en ums voor 5 hel zal gewoon 2 fg ofzo zijn, dus zeker niet hetzelfde als hr's
Wat op zich niet slecht is, gezien echt iedereen met overpowered runewords loopt. Of beter gezegd, teleporteert :') Op SCL zal dat altijd zo blijven, op HCL lost het probleem zich vanzelf op, dood is dood, en met een beetje pech, spullen weg.

Ik zou alleen Last wish erg missen, maar goed, crushflange of een ander cb wapen maakt dat gemis weer goed. Pijn blijf ik doen. EN CoH is legit O+ , ik zou ernstig balen als ik die kwijt was :'(

Ik cube lekker weer verder aan legit runes, het duurt een eeuwigheid, maar ik moet nog een vex hebben voor nog een legit hoto :) Wat zou die perf legit hoto starks opleveren als al die ***dupes weg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:04:
[...]

Ik heb tot nog toe (behalve minder ftjs en lag) niet veel gemerkt van de patch... prijzen zijn nog steeds ongeveer gelijk: 1 hr = 2-3 ist (scl)(fg doe ik (nog) niet aan). Um en Pul zijn ook ist (scl).

Iets heel anders: het leek me leuk om met een orb-sorc over NM te rauzen met ene BotD in haar handen, lekker poison nova's spammen ^^.
Anyhow, aangezien daar vex en zod voor nodig zijn:

als je een rune socket, wordt hij dan gepermed, of wordt hij pas gepermed als je de rune-word complete?

[ Voor 0% gewijzigd door Mooneater op 28-02-2007 15:16 . Reden: scl added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:13:
[...]

Ik heb tot nog toe (behalve minder ftjs en lag) niet veel gemerkt van de patch... prijzen zijn nog steeds ongeveer gelijk: 1 hr = 2-3 ist (scl)(fg doe ik (nog) niet aan). Um en Pul zijn ook ist (scl).

Iets heel anders: het leek me leuk om met een orb-sorc over NM te rauzen met ene BotD in haar handen, lekker poison nova's spammen ^^.
Anyhow, aangezien daar vex en zod voor nodig zijn:

als je een rune socket, wordt hij dan gepermed, of wordt hij pas gepermed als je de rune-word complete?
Ik zou het niet weten, gezien ik niet beschik over duped runes :)
Er zijn namelijk wat plaatsen in het spel waar hrs meer kans van droppen hebben, die ik tegenwoordig na loop bij mij zoekacties. En daarvoor gebruik juist niet mijn (overmféd) necro.

Ber en Lo al ooit gevonden, misschien mazzel, maar ik heb wel weer een mf plaatsje erbij :)
Broer wilt graag een mal zodat hij een legit grief kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:28:
Er zijn namelijk wat plaatsen in het spel waar hrs meer kans van droppen hebben, die ik tegenwoordig na loop bij mij zoekacties. En daarvoor gebruik juist niet mijn (overmféd) necro.
je bedoelt: plaatsen waar je al eens een drop hebt gehad? e.g: bijgeloof ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
mooneater dat valt volgens mij nogal mee. Het is bekend dat die muts in de tower bijvoorbeeld grotere kans heeft op droppen van een ist rune dan andariel. Zo is de kans op een Ohm bij hephasto het grootst. Heb hier ooit een complete tabel van gehad... zal is kijken of ik die nog heb.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PCies..
Nadeel is met deze plekken.

Ik heb daar het geduld niet voor om ze elke keer maar te runnen :)
Bouw liever builds dan ik plekjes gaat runnen :P

Nadeel is weer dat ik daar door altijd wel items tekort heb.
Zorg zelf altijd ervoor dat ik niet al te dure stuff nodig heb.

Als is de build die ik voor een sorc wil maken wel iets duurder ;)

Doom Axe :P lvl 12 Holy Freeze (altijd handig met Teleport) +2 Skills -40/-60 Cold res samen met 1 punt in Cmastery makkelijk de -1xx% te halen :P en een CoH voor de +2 skill en Resist.

Verder untwinked stuff op een spirit monarch na ;)
Rare Circlet/Amu/Ringen/Boots en een Mage Fist

Skills - 20GSpike + 20IceBl + 1CM + 20FWall + 15a20FM + ~10Static + 1Teleport.
+skills - 6 van doom/coh/spirit hopelijk 4 van rare amu/circlet wellicht een 10/10 torch en een anni van pheno ;) . Hopelijk dus +14 skills en +1 MageFist en daarmee 1K Spike en Blast damage en ~10k FWall damage. Freeze van Ice blast is ~25 Seconden /3 en Spike is 6 sec /3.

Bedoeling is dus freezen zodat ze stil staan in de FWall.
HolyFreeze is dus goed voor slow en safty met teleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:30:
[...]

je bedoelt: plaatsen waar je al eens een drop hebt gehad? e.g: bijgeloof ;)
Nah, deze is geen bijgeloof , het zijn kistjes met een speciale dropkans. Dan nog moet je vaker runnen, maar van de (denk ik) 50x heb ik al 2 hrs. Toch netjes. De kistjes zijn geen bijgeloof, dat er toevallig 2 droppen in redelijk korte tijd is gewoonweg geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Pheno79 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Nah, deze is geen bijgeloof , het zijn kistjes met een speciale dropkans. Dan nog moet je vaker runnen, maar van de (denk ik) 50x heb ik al 2 hrs. Toch netjes. De kistjes zijn geen bijgeloof, dat er toevallig 2 droppen in redelijk korte tijd is gewoonweg geluk hebben.
hmmmm ok ok ^^

50x blijft veel hoor... na 5x dezelfde run doen wordt ik altijd al een beetje flauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:10:
[...]

hmmmm ok ok ^^

50x blijft veel hoor... na 5x dezelfde run doen wordt ik altijd al een beetje flauw...
Het is 8x tele en je bent er, valt dus wel mee ;)
Plus dat ik echt niet constant mf runs aan het doen ben, sterker nog, meestal ben ik met chars bezig, gezien ik dat hele trade systeem met die dupes *** vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
act 5 frigid (of zijn daar geen kistjes) en act 3 in kurast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Mooneater schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 16:14:
act 5 frigid (of zijn daar geen kistjes) en act 3 in kurast ofzo?
weet iemand nu al of ED op een schild nog meehelpt aan de dam van hammers??

heb nl nog een sacred targe liggen met 55% ed en 100+ ar; ook leuk voor met smite ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nithlatak was zojuist zo vriendelijk om 2 maal destruction key te laten vallen wat betekent dat ik alle keys nu in drievoud heb.

Is er nu iemand die wat ervaren is in uberen (op scl) om samen met mij de ubers een te proberen 1 van de volgende dagen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:48:
[...]

heb nl nog een sacred targe liggen met 55% ed en 100+ ar; ook leuk voor met smite ofzo :P
nee ed helpt niet mee aan de damige van blessed hammer.
dat is magic damige.

dus nee.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 22:48:
[...]

Waarom zou dat wel mee werken? Het is magic damage, geen smite :P
EnhDam werkt gewoon niet mee, tenminste, niet voor de hammers. Een beserker krijgt na het uitrekenen van physical damage pas de magical bonus, dus daar zou het wel nuttig zijn geweest.

Standaard hammerdin = max hammer + vigor+blessed aim+concentration+de rest in holy shield, that's it. Waarom denk je dat de grootste n00bs met hammerdins rondlopen, ze zijn eenvoudig te maken :P
Het enige waar de n00bs niet op letten is fcr. Handig voor teleport (bp = 105) met enigma en de hammers (bp=125% = 9 frame) zelf. Eng, ik ken bp's uit mijn hoofd......

Holy Freeze merc met een low damage insight en je bent klaar, zonder mana probs.
Stats:
strength: genoeg voor je equip
dex: max block (met HS dus eenvoudiger te bereiken)
vita: de rest
energy: duh, ik kan maar een paar builds verzinnen, maar die zijn wel erg exotisch. Doe maar 0 dus, voordat je mijn zieke brein gaat volgen :P

Met enigma tele je wat rond, tele op de monsters, spammed hammers en ziet iedereen neer vallen. That's it :P Let op FE, dat is het enige wat je nog pijn zou kunnen doen. Alhoewel...
Nog meer info nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
ja, waarom zijn de nOOb- builds dan meestal de sterkste van de game?!?

na ja, en ik let als sorcspeler natuurlijk alleen maar op FCR >:)

heb nu een wizzy en 2 FCR ringen. daar komt nog een spirit bij; voorlopig een monarch, bij gebrek aan pala shields met resist :?

heb een 52% ed aerin, een 58% crown en een 55% sacred targe; en GEEN ENKEL resist shield :(

na ja, eff zoeken met mn pala en ik vindt er wel een...

best knap, hij heeft 13xx life, en ik had hem in act 2 sewer2 al bijna dood...

had nog iets van 20 hp over toen ik hysterisch op de rejuvs zat te drukken :X

bleek achteraf dat de swich erop stond, en dan sta ik zeg maar met alle resists zwaar in het rood 8)7
(heb er even een cta 4/4/4 op gezet, dan heeft ie tenminste 19xx life)

verder een zooi gear bijelkaar geraapt:

eni cuirass
wizzy
alma negra
ik-gloves
aldurs boots
3 offensive circlet
3 offensive amu
2 frc ringen met mods

er is dus nog wel werk te doen voor deze build :+

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.