Toon posts:

Sas Controller help

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een probleem met het vinden van de juiste sas controller.
ik heb al op heel veel plaatsen gezocht maar zonder geluk, ik zoek een serial attached scsi controller met de mogenlijkheid om 11 harde schijven aan te sluiten en om in raid5 te plaatsen. het liefst een snelle.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En, had je al bedacht wat dit ging kosten?

Ik wil je wel helpen maar ik mis toch echt een richting waarin gezocht moet worden.

http://www.hp.com/product...specifications/index.html is wel een leuk kaartje, maar valt dat binnen je budget? Past het in je systeem? Je weet wel; veel meer info voordat we uberhaupt iets kunnen zoeken/bedenken.

[ Voor 49% gewijzigd door MAX3400 op 01-02-2007 16:56 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dude :/ Dit is nog steeds niet de manier om een topic te starten. Er ontbreekt nog steeds een berg aantoonbare inzet en research in je topicstart.

Waar heb je überhaupt gekeken? Ze staan gewoon in de welbekende Pricewatch. Zie ook OM FAQ / Beleid » Welke moet ik nemen?

Welke SAS controllers heb je allemaal al bekeken, welke had je in gedachten en waarom voldoen ze eventueel niet? Kijk eens op de websites van de controllerfabrikanten welke SAS controllers ze allemaal aanbieden. Zie ook OM FAQ / Beleid » Links naar I/O controller fabrikanten :)

Kortom, dit topic gaat wederom dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research in de topicstart. Doe ons een plezier, klik op de gegeven linkjes en neem deze gewoon normaal door en dan vooral dit linkje: Registratievoorwaarden / korte FAQ.

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 01-02-2007 18:28 ]

Dit topic is gesloten.