Eve on Laptop - dikke sneeuw

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Ik heb alles ziiten updaten op de laptop; gfx drivers, windows update, flash, directx, zelfs bios. Alleen nog een file liggen voor de AGP(???)

Is een anderhalf jaar oude Acer 3500 en ik heb het op slechtere systemen zien draaien.

Iemad riep eens iets over Open GL(???) en vanalles nog meer maar ik zie dat soort zaken niet geregeld bij de advanced settings.

SISM661MX videoadapter btw

De 3d model (het schip in het midden) ziet er perfect uit en kan vlot alle kanten op draaien.
Ook de still image linksbovenaan geen probleem.
Font ziet eruit alsof het een aanrijding heeft gehad en background, tja, zie onder screenshot

Dit is wat ik te zien krijg in verschillende kleuren, sneeuw... :|
http://img222.imageshack.us/my.php?image=screenieaf3.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Doe eens een memory check? (click)

[ Voor 62% gewijzigd door PeterSelie op 01-02-2007 13:44 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:20
Lijkt net of het spel de textures van de HUD en de achtergronden niet goed kan weergeven.
Dat zou eerder duiden op een grafische driver probleem. Misschien dat je AGP drivers dit kunnen oplossen.
Alhoewel je het eerder zou moeten proberen op een andere computer met ook een SIS GPU.
Denk dat eigenlijk je SIS een probleem is voor dit spel.

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 01-02-2007 13:45 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik herinner nog eens dat ik een DVD via de VGA output moest streamen naar een projecter. En de laptop had een SIS grafische kaart...pas na veel kloten wou het zootje werken. Denk dat je gewoon een groot probleem hebt .. de SIS kaart zelf en de crappy drivers die er altijd voor gemaakt worden!

There is no place like ::1

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Geprobeerd op een acer 5680 en dat ging prima.

Die AGP zal ik zeker proberen te updaten en ik kreeg een mooie link van een vriend
Mocht deze nog steeds problemen geven kan ik je verwijzen naar de website www.laptopvideo2go.com Op deze site staan de nieuwste drivers die gemodificeerd zijn zodat ze werken met laptop video kaarten (die normaal niet ondersteund worden). Probeer dit alleen als je probleme blijft houden en lees dan ook goed de faqs/instructies op de site zodat je het niet nog erger maakt Smile

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!