Toon posts:

Foto-contest februari - Geliefden

Pagina: 1
Acties:

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-03 14:41

Fotografie maandcontest

http://crew.tweakers.net/Zoefff/FG/got-foto-contest-header.jpg

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, we gaan per omgaande beginnen met de fotografie maandcontest! Het heeft wat voeten in de aarde gehad, het heeft er zelfs even op geleken dat het hele idee van de kaart zou worden geschoven, maar we gaan er nu toch mee starten!

De maandcontest zal veel op de huidige weekopdrachten lijken, uiteraard wel met een aantal uitzonderingen. Zo zal deze contest natuurlijk langer lopen, en kan er na afloop ook op de foto's gestemd worden waardoor er -in tegenstelling tot de weekopdracht- ook echt een winnaar kan worden aangewezen. Als platform voor het uploaden van de foto's en het stemmen zullen we het mooie systeem van momania gebruiken, jullie vast nog wel bekend van de t.net fotocontest :)

Regeltjes
FG zou FG niet zijn als we niet een paar regels hadden opgesteld om de contest in goede banen te leiden. Lees ze dus even rustig door, zodat er (achteraf) geen onduidelijkheden ontstaan ;)

[list=1]•
Geen archief-foto's
Dit is iets waar we zwaar aan tillen. Het doel van de maandcontest is -net zoals bij de weekopdracht- dat er aan het begin van de maand een opdracht / thema wordt gegeven, en dat je met dit thema in je hoofd gaat nadenken over een foto, en deze foto gaat maken. Alle foto's gemaakt voordat het thema bekend is, worden dus aangemerkt als archieffoto, en zonder pardon en notificatie verwijderd.

Kwaliteit & thema
Ingestuurde foto's moeten voldoen aan een minimale showcase-kwaliteit, en natuurlijk ook goed binnen het thema passen. Is dat niet het geval, dan zal de foto verwijderd worden.

Borders & signatures
Vanwege de anonimiteit (zie ook de punt(en) hieronder) mogen er geen handtekeningen, copyrights, etc. in de foto staan, die wellicht eenvoudig kunnen verklappen van wie de foto is. Ook borders zien we liever niet, upload de foto gewoon 'puur' :)

Looptijd van de contest
De contest zal starten op de 1e van iedere maand. Foto's kunnen ingestuurd worden tot en met de 24e van de maand (23:59 uur). Dat betekent dus dat er daarna, afhankelijk van de maand, nog 6 of 7 dagen gestemd kan worden. Op de 1e van de volgende maand zal de winnaar bekend worden gemaakt :)

Deze maand maken we wel een uitzondering omdat er natuurlijk maar 28 dagen in zitten. Stemmen kan dus t/m 3 maart, de winnaar wordt op 4 maart bekend gemaakt.

Deelname
De deelname is vrij voor iedereen die op GoT geregistreerd is, dus ook crewleden kunnen aan deze contest meedoen. Het insturen, alsmede beoordelen van foto's, gebeurt anoniem.

Iedereen mag (en kan) 1 foto per maand insturen. Hoe dat precies gebeurt lees je hieronder.

Bespreking binnen dit topic
Om de bovenstaande anonimiteit voor een eerlijke beoordeling te behouden, is het niet de bedoeling om tijdens de contest je foto's in dit topic te plaatsen. Dit topic is puur bedoeld voor discussie om en over het onderwerp, het opdoen van ideeën, etc. Na bekendmaking van de winnaar (in dit topic) staat het iedereen natuurlijk vrij om te discussieren over de ingezonden foto's. Graag zelfs :)

Winnaars & prijzen
Aan het eind van de stemweek hebben we natuurlijk een aantal winnende foto's. De nummers 1, 2 en 3 zullen we plaatsen in dit topic. De rest van de foto's blijft uiteraard gewoon op de contest site staan, inclusief score, stemverdeling en eventueel commentaar.

Er zijn op dit moment geen tastbare prijzen beschikbaar, de winnaars zullen het dus moeten doen met de eer. Uiteraard zijn ze wel verzekerd van een plekje in de hotshots!
De contestsite
We zullen net zoals bij de t.net fotocontest, gebruik maken van de contestsite gemaakt door momania. Deze is gekoppeld aan de andere onderdelen van tweakers.net, dus als het goed is ben je daar automatisch ingelogd als je hier ingelogd bent.

Deze site werkt eenvoudig. Het overzicht van alle contests vind je op de TCA Photo contest index, de huidige contest is Geliefden. Aldaar kan je een categorie kiezen, bij de maand-contests zal er altijd maar 1 categorie zijn. Binnen die categorie kan je klikken op "Join contest" om je foto in te sturen.
[list=1]• Upload je foto (maximaal 2 MB en 1024px breed).
• Vul de titel (verplicht) en beschrijving in, en pas eventueel de automatisch gegenereerde EXIF-info aan (het heeft geen zin om de datum aan te passen, de crew kan de originele waarde ook zien natuurlijk ;)).
• Je foto staat dan in de queue om goedgekeurd te worden door 1 van de FG crewleden. Je kan je foto's, en de status daarvan, ook zien als je klikt op "My photos". Zodra de foto is goedgekeurd zal hij in het overzicht verschijnen, en doe je mee aan de contest!
Let op: Je inzending is definitief. Heb je eenmaal een foto geupload, dan kan je deze niet meer aanpassen of verwijderen. Denk dus voor het uploaden goed na of je met deze foto mee wilt doen.
Thema
Het thema van deze maand is "Geliefden" :)

Opmerkingen
Opmerkingen omtrend het huidige thema kan je natuurlijk kwijt in dit topic, opmerkingen over de maandcontest in het geheel zouden we graag in het FGS feedback topic willen zien.
De FG-crew heeft er zin in, hopenlijk jij ook! http://crew.tweakers.net/Remy/smileys/foto-ani.gif

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-02 20:58

janklp

FortyTwo Capital

Natuurlijk hebben wij er zin in :D

Leuk man dat de contest er eindelijk is, hulde! Mooie banner meteen :)

Onderwerp is ook lekker breed om mee te starten. Denk toch wel dat er de nodige inzendingen zullen komen. Zeker nu de februari vakantie ook nog voor de deur staat waarbij de camera's natuurlijk veelvuldig tevoorschijn worden getoverd :)

BTW: waar is Remy op de foto?

Weer een edit: wanneer de crew foto's moet goedkeuren, dan kunnen zij toch zien wie de foto gemaakt heeft voordat ze gaan stemmen? Natuurlijk heb ik het volste vertrouwen in de objectiviteit van de crew, maar dacht merk het toch even op.

[Voor 79% gewijzigd door janklp op 01-02-2007 12:17]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57

Remy

Moderator General Chat

I usually get 100% accuracy

En hij's open :) uploaden kan hier.

LinkedIn
Twitter

• Zoefff
Die maakt de foto :P
Weer een edit: wanneer de crew foto's moet goedkeuren, dan kunnen zij toch zien wie de foto gemaakt heeft voordat ze gaan stemmen? Natuurlijk heb ik het volste vertrouwen in de objectiviteit van de crew, maar dacht merk het toch even op.
Nee, ook de crew kan bij het goedkeuren danwel stemmen niet zien door wie een foto is gemaakt. Alleen Remy kan dit, als admin zijnde, volgens mij wel zien :)

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41

Nomad

a.k.a. Martijn

Het lijkt me dan ook belangrijk dat exiff eruit gehaald wordt? Anders gaan we kijken en analyseren e.d. en zo zijn wij tweakers dan wel weer gok ik.

dus wanneer wij opsturen moet exiff erin zitten, maar zodra jullie het online zetten moet de exiff er wel uit zijn bedoel ik.

Verder: GAAF!....dit is eigenlijk heerlijk om naast de weekopdrachten te hebben. Bovendien dat jullie zelf mee mogen doen vind ik helemaal stoer, want dat was mijn commentaar in LA, dat de mods ook users moeten zijn :)

[Voor 58% gewijzigd door Nomad op 01-02-2007 18:45]

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

Zoefff schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:20:
[...]
Die maakt de foto :P
[...]

Nee, ook de crew kan bij het goedkeuren danwel stemmen niet zien door wie een foto is gemaakt. Alleen Remy kan dit, als admin zijnde, volgens mij wel zien :)
Vooralsnog kunnen 'jury leden' van de site al deze orginele informatie zien. En dat zijn nu nog alle FG mods dus :)
nomad85 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 18:42:
Het lijkt me dan ook belangrijk dat exiff eruit gehaald wordt? Anders gaan we kijken en analyseren e.d. en zo zijn wij tweakers dan wel weer gok ik.

dus wanneer wij opsturen moet exiff erin zitten, maar zodra jullie het online zetten moet de exiff er wel uit zijn bedoel ik.
Je kan zelf kiezen of je dus de automatisch uitgelezen exif laat staan of deze verwijderd. Alleen de admins en jury leden van de site kunnen dan nog de orginele exif info zien.

Exif info laten staan hoeft niet persee een analyse slag los te maken bij de meeste tweakers. Het kan imo ook juist leerzaam zijn voor anderen om te zien met welke settings een foto genomen is :)

edit:

mm, zie nu net voor het eerst de site in IE7... weer overal extra padding :X

[Voor 3% gewijzigd door momania op 01-02-2007 19:37]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-03 17:43
Misschien een idee om die 1024px voor zowel de breedte als de hoogte als max te zetten zodat portrait-foto's niet ineens een stuk groter zijn?

_geweldig_ trouwens dat het contest-spul er eindelijk is _O_

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Voor zover ik me kan herinneren is die 1024px al de max voor of breedte of hoogte.
Daar is dus al rekening mee gehouden ;)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-03 16:34

MAZZA

Barbie is er weer!

[b][message=27422577,noline]Zoefff schreef op donderdag 01 februari 2007 @ Het heeft wat voeten in de aarde gehad, het heeft er zelfs even op geleken dat het hele idee van de kaart zou worden geschoven
*nieuwschierig*

Waarom was dat? Het is toch een leuk initiatief? :)

• HawVer
  • Laatst online: 22:56
Tjonge.. er wordt streng gecijferd.. :) De lat ligt hoog zullen we maar zeggen.

http://hawvie.deviantart.com/

• Zoefff
MAZZA schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:40:
[...]

*nieuwschierig*

Waarom was dat? Het is toch een leuk initiatief? :)
Mja, dat doet er verder niet zo veel toe, houd het maar op een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Je kan het deels wel terugvinden in de feedbacktopics hier in FG & in LA. Dat ligt nu echter achter ons, en we gaan gewoon lekker vooruit met de fotocontest ;)
HawVer schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 20:50:
Tjonge.. er wordt streng gecijferd.. :) De lat ligt hoog zullen we maar zeggen.
Wat bedoel je met "streng gecijferd"?

[Voor 4% gewijzigd door Zoefff op 01-02-2007 21:07]

• Remy

Remy

Moderator General Chat

Januszjes schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:12:
Natuurlijk hebben wij er zin in :D

Leuk man dat de contest er eindelijk is, hulde! Mooie banner meteen :)
Jahaa veel tijd in gaan zitten voor die drop shadow rond de tekst :P Oh en de foto's natuurlijk :P
Onderwerp is ook lekker breed om mee te starten. Denk toch wel dat er de nodige inzendingen zullen komen. Zeker nu de februari vakantie ook nog voor de deur staat waarbij de camera's natuurlijk veelvuldig tevoorschijn worden getoverd :)
Natuurlijk, sowieso zullen de thema's voor de contests nog wat lastiger zijn dan de rest :Y)
BTW: waar is Remy op de foto?
achter de camera: ik vond de 3 mods op de foto krijgen belangrijker dan mijzelf ;)
Bedankt voor het opmerken, en ja, we zien het: echter doen we ons best om zo objectief mogelijk te zijn, dat komt wel goed :)

LinkedIn
Twitter

Anoniem: 203184

Joepie! Eindelijk :)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-03 16:58
Kunnen we niet iets van een prijs regelen? Canon Nederland aanschrijven. Misschien kunnen ze iets kleins van een paar tientjes als prijs schenken....? We zijn ondertussen toch al een grote en belangrijke base....

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hé leuk mensen, mooie toevoeging, thanks (en momania natuurlijk voor het code kloppen).

Heb ik nog een vraagje: nog regels voor bewerking, compilaties of andere digitale stunts? Of gaan jullie dat gewoon per foto bekijken?

• Zoefff
Bewerking is uiteraard wel toegestaan (het is mijns inziens een niet te vermijden stap in de digitale workflow), maar natuurlijk wel met een bepaalde limiet. Ik denk dat we dat per foto zullen beoordelen, het is niet te doen om hier een 'limiet' in aan te geven.

Wat betreft compilaties ... interessant punt! Zolang het functioneel is en iets toevoegt aan de foto / het thema moet het wel kunnen, maar je zou ook het argument kunnen voeren dat je dan alsnog meerdere foto's instuurt. Ik gooi het ter discussie binnen de FG-crew, we komen hier nog op terug :)

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

Aristos schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 22:17:
Kunnen we niet iets van een prijs regelen? Canon Nederland aanschrijven. Misschien kunnen ze iets kleins van een paar tientjes als prijs schenken....? We zijn ondertussen toch al een grote en belangrijke base....
Anders misschien foto Konijn?

• HawVer
  • Laatst online: 22:56
Zoefff schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 21:07:
[...]

Wat bedoel je met "streng gecijferd"?
Een acht is ongeveer top of the art! Het gemiddelde van de cijfers ligt laag.

http://hawvie.deviantart.com/

Anoniem: 203184

Inderdaad, op Fok! hebben ze ook fotowedstrijden waar je wel prijzen kunt winnen. Iets van 'foto op linnen' etc. Wellicht moet er iets te regelen zijn met andere soortgelijke bedrijven? :)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die yellowcube in de banner :+

Leuk thema om over na te denken. Wat zal het worden? Foto van 2 geliefden? Na ... saai. Hopelijk krijg ik nog een creatieve ingeving.

[Voor 69% gewijzigd door Eusebius op 02-02-2007 09:20]

==
hoi

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

met een banner ofzo van een bedrijf in dít topic zou het niet al te gortig worden qua reclame, maar je hebt als bedrijf wel exposure...bovendien is het voor de tweakers redelijk relevante reclame, omdat de winnaar daar een canvas doek van krijgt èn sommigen van ons dat sowieso wel eens doen. Of het genoeg exposure voor zo'n bedrijf is weet ik niet, maar het is het proberen waard mits het binnen tweakers kan. Het hoeft niet groot, een canvas van 30x40 cm is leuk. Kost ongeveer 30 euro, .misschien wel stevig....het lijkt me gewoon gaaf om iig zoiets te vragen aan bedrijven en het gewoon proberen.

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

nomad85 schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 09:40:
met een banner ofzo van een bedrijf in dít topic zou het niet al te gortig worden qua reclame, maar je hebt als bedrijf wel exposure...
Op de contest site zelf kunnen ook banners B)

• Zoefff
HawVer schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 08:35:
[...]

Een acht is ongeveer top of the art! Het gemiddelde van de cijfers ligt laag.
Ah je bedoelt de becijfering van de vorige contest. Tsja, het zijn jullie cijfers :P
Laten we eerst maar eens kijken hoe dit aanslaat. Prijzen regelen kan altijd nog, maar heeft -vergis je niet- meer voeten in de aarde dan dat je in eerste instantie denkt :)

[Voor 6% gewijzigd door Zoefff op 02-02-2007 10:01]

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:32

Dido

heforshe

Puntje wat betreft compilaties (hoewel de crew hier waarschijnlijk ook zelf al aan gedacht heeft :) ): Als ik een compilatie van archieffoto's maak kan het wel eens heel lastig worden die als archieffoto's te herkennen (tenzij ik zo dom ben foto's van de Dam met een halve meter sneeuw of zonnende mensen op het strand te gebruiken :X ).

Wat betekent mijn avatar?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:07
Dat blijft iets lastigs, maar we kunnen -om twijfel uit te sluiten- natuurlijk gewoon om de originelen vragen ;)

Ik ben trouwens voor het zoveel mogelijk behouden van de EXIF informatie, al was het maar omdat we aan de hand hiervan wat basis-info verkrijgen over de foto en de leeftijd dan veel eenvoudiger te bepalen is. :Y)

Bericht hierboven

Anoniem: 120082

Krijgen we de foto's pas na de 24e te zien of worden die ergens aangevuld? Ik zie hier geen link naar de foto's die reeds geupload zijn (of ik kijk erover, of er zijn gewoon nog geen foto's)?

Verder vind ik het een leuk initiatief. Wel al veel meegelezen in dit deel maar nog nooit eerder een foto gepost, mss dat het competitivie mij nu wel overhaalt >:) .

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Anoniem: 120082 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 14:48:
Krijgen we de foto's pas na de 24e te zien of worden die ergens aangevuld? Ik zie hier geen link naar de foto's die reeds geupload zijn (of ik kijk erover, of er zijn gewoon nog geen foto's)?
Fotocontest Februari 2007 - Geliefden
Er zijn nog geen foto's ingezonden op de site (staat ook nog niets in de queue). Dus klopt wel dat er nog niks te zien is :P

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:02

Rudedadude

Maybe we were born to run

Het serieuze gedeelte van mijn post:

Foto's die je upload zijn direct zichtbaar voor iedereen, of pas vanaf de 25ste? Ik kan me niet meer herinneren hoe dat met de vorige grote GoT contest was. Bij de contests die via de site van norjee verliep weet ik wel dat de foto's direct zichtbaar waren.

Het onzin gedeelte:

Nou, maak ik een screenshot van deze: *; of van deze: ^)
:+

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Staat gewoon in de TS hoor ;)
Je foto staat dan in de queue om goedgekeurd te worden door 1 van de FG crewleden. Je kan je foto's, en de status daarvan, ook zien als je klikt op "My photos". Zodra de foto is goedgekeurd zal hij in het overzicht verschijnen, en doe je mee aan de contest!

• Zoefff
Jongens, ik zit natuurlijk niet een hele uitgebreide startpost te tikken zodat niemand hem leest hè? ;)

• Rudedadude

Rudedadude

Sorry, dan had ik een overbodig en een onzin gedeelte in mijn post :o

[Voor 6% gewijzigd door Rudedadude op 05-02-2007 07:43]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• JJvG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-12-2022
Een vraag waar ik in de startpost geen antwoord op kon vinden: Wat is toegestaan aan nabewerking? Ik neem aan dat het is toegestaan (z/w-effecten e.d.), maar wilde het even zeker weten....

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

zoals bij alle weekopdrachten ga ik er vanuit dat het hier ook mag. De basis moet natuurlijk wel een foto zijn die in februari 2007 gemaakt is. Veel nabewerken waardeerd niet iedereen, dus of het slim is om heftig te bewerken weet ik niet.

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:37

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Voor JJvG:
Zoefff schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 23:56:
Bewerking is uiteraard wel toegestaan (het is mijns inziens een niet te vermijden stap in de digitale workflow), maar natuurlijk wel met een bepaalde limiet. Ik denk dat we dat per foto zullen beoordelen, het is niet te doen om hier een 'limiet' in aan te geven.
[...]
Ik gooi het ter discussie binnen de FG-crew, we komen hier nog op terug :)

• Zoefff
JJvG schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 12:47:
Een vraag waar ik in de startpost geen antwoord op kon vinden: Wat is toegestaan aan nabewerking? Ik neem aan dat het is toegestaan (z/w-effecten e.d.), maar wilde het even zeker weten....
Nabewerkingen zijn inderdaad toegestaan, al is het maar omdat je een digitale foto ook vaak gewoon moet 'ontwikkelen'. Ook bewerkingen als zwart-wit conversie, sepia, etc. zijn geen probleem als je denkt dat dit wat toevoegt aan de foto.

Uiteraard wel alles binnen grenzen, het moet niet een volledige Photoshop foto worden. We gaan er van uit dat iedereen die grenzen zelf wel aanvoelt. Zo niet, dan zal dat alsnog duidelijk worden wanneer de foto niet door de queue heen komt ;)

• Ozzie
  • Laatst online: 21:56
Wat gebeurt er eigenlijk als je foto niet word goedgekeurd? Krijg je dan een berichtje met waarom dat niet zo is of krijg je alleen een berichtje dat die niet word goedgekeurd? Of mischien helemaal geen bericht?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Zoefff
Wij kunnen als crew een aantal statussen aan een foto hangen, 'granted', 'denied', 'doubtful' en 'mailed'. Als het goed is kan je die status terug zien bij 'My photos'. Als je foto word goedgekeurd zie je dat vanzelf aan de status en aan het feit dat hij in het overzicht verschijnt, als je foto word afgekeurd zie je dat aan de status.

We gaan geen berichten versturen als je foto afgekeurd word. Foto's zullen namelijk niet snel afgekeurd worden, en als het gebeurt zal dat om 1 van de redenen in de startpost zijn. Je kan in zo'n geval ook prima zelf bedenken waarom je foto is afgekeurd :P

• Stiegl
  • Laatst online: 19:23
't is ff een stukje rijden, maar dan heb je ook wel een winnende foto denk ik:
Geliefden

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• Ozzie
  • Laatst online: 21:56
[b][message=27456159,noline]Foto's zullen namelijk niet snel afgekeurd worden, en als het gebeurt zal dat om 1 van de redenen in de startpost zijn.
Oke. Ik doelde meer op dat ze 'Showcase-waardig' moeten zijn. Ik doe wel altijd me best als ik een foto maak maar als ik dan hier naar de showcases kijk dan zijn die foto's zoveel beter... Dat weerhoud me eigenlijk van het posten van foto's..

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• Remy

Remy

Moderator General Chat

Vooral niet doen, dat laten weerhouden: dat is onzin. Ja, er zitten hier een behoorlijk aantal prima fotografen, maar omdat jij misschien net even minder topshots maakt, betekent dat niet dat je gelijk helemaal niet hoeft te posten. Doe dus idd vooral je best, en upload en show die foto's: door feedback, het delen van de foto's met anderen en het herbekijken door jouzelf oa hier op GoT ga je anders tegen je foto's aankijken en word je vanzelf beter: gratis fotocursus ;)

LinkedIn
Twitter

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-03 15:30
@Ozzie ;) Zelfs ik post hier af en toe foto's. Dus dat moet goedkomen met jou

Ik heb iig al een ideetje :P
Nu maar hopen dat ik 'm tot uitvoering kan brengen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:07
@ozzie: laat je niet afschrikken door het commentaar wat je hier soms krijgt. Op een forum komt het vaak wat ongenuanceerder over dan de bedoeling is. Maar je kunt beter kritiek krijg wat goed beargumenteerd is en waardoor je aan je eigen fotografie kwaliteiten kunt werken dan alleen maar lofzang (zoals vaak het geval is op sites zoals zoom.nl). Belangrijk is dat je ook een behoorlijke portie zelfkritiek hebt.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• Vuvuzela
  • Laatst online: 22-03 14:52

Vuvuzela

My spire is forming

In zulke opdrachten waardeer ik een idee ook juist. Een redelijk cliché foto maar technisch top of een briljant idee maar met een paar verbeter punten in de uitwerking, dan ga ik voor de laatste :)

I served in a company of heroes.

• Zoefff
*ding*dong*

Het is inmiddels al bijna 14 februari, dat betekent dat er dus nog maar 10 dagen zijn om je foto in te zenden! Geef het door aan iedereen die je spreekt, want ik vind het persoonlijk wel erg jammer dat er deze maand nog maar 1 inzending is :P

*einde*dienstmededeling*

• GeforceDDQ
  • Laatst online: 06-02 11:35
Ik denk dat de meeste mensen ook de 14e afwachten ;) Perfecte datum voor dit onderwerp natuurlijk.

301SQN

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-03 15:31
...maar wel een leuke inzending ;).

Ik ga ook nog mijn best doen hoor!

• Remy

Remy

Moderator General Chat

Yups, nog 9 dagen en dan is het schluss voor de inzendingen: en er is nog erg weinig ingezonden. Thema te moeilijk, is het het weer, te weinig inspiratie? We hadden een overweldigende belangstelling en deelname verwacht na alle verzoeken om de contest-site, het is nu nog ietwat beperkt zeg maar :P mogelijk dat het met beter weer ook wat beter gaat lopen :)

LinkedIn
Twitter

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Het thema heeft voor mij wel een erg hoge drempel. Ben zelf niet zo mensen-op-de-foto-zetter. Naar de inhoud van de show-testcases zijn de meeste GoT-ers dat ook niet. Dus ik denk dat de contest met een ander thema wel wat meer inzendingen zal krijgen.

• Rudedadude

Rudedadude

oja, helemaal vergeten dat de deadline de 25ste is ipv het eind van de maand. Ik had het idee dat ik nog een halve maand had (wat in mijn idee een heeeeele lange tijd is) Ik heb wel een idee, maar moet de uitwerking ervan nog verder invullen. Hopelijk lukt dat dit weekend :)

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Omdat het een maandcontest is, is het misschien handig om in het vervolg de inzendingen toe te staan vanaf een van de eerste dagen van de maand (bijv. 1 2 of 3 maart) tot en met de laatste dag van de (kalender)maand (31 maart) dan weten mensen altijd uit hun hoofd tot wanneer ze kunnen inzenden en hoeven ze geen datum ergens midden in de maand te onthouden

• Garyu
* Garyu heeft een idee....

En maandag in Parijs, wie weet kan ik daar nog een fotootje van mee naar huis nemen. Het blijft toch de stad van de liefde he :).

• Zoefff
Siparti schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:02:
Omdat het een maandcontest is, is het misschien handig om in het vervolg de inzendingen toe te staan vanaf een van de eerste dagen van de maand (bijv. 1 2 of 3 maart) tot en met de laatste dag van de (kalender)maand (31 maart) dan weten mensen altijd uit hun hoofd tot wanneer ze kunnen inzenden en hoeven ze geen datum ergens midden in de maand te onthouden
Inzenden is nu ook al toegestaan vanaf de eerste dag van de maand. We hebben er bewust voor gekozen om inzendingen toe te staan tot en met de 24e van iedere maand, en niet het eind van de maand. Zo zijn er namelijk ook nog 6 of 7 dagen over om te stemmen op de foto's. Anders zou dit overlappen met de nieuwe maandcontest, wat betekent dat we bij het begin van de nieuwe nog geen winnaars van de oude hebben, en dat de aandacht waarschijnlijk al snel weggetrokken wordt van de oude contest, met als gevolg dat er weinig stemmen zijn.

Daarnaast, de (ruime) 3 weken om een foto te bedenken, te maken en uit te werken, die moeten voldoende zijn. En we gaan er van uit dat iedereen hier wel kan onthouden dat de deadline op de 24e ligt. Zo niet, dan heb je ... pech :P

• Siparti
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-12-2022
Oh, oke, het is dus de 24e van iedere maand :) Ik dacht dat dat misschien per maand zou verschillen, dan zou het lastiger onthouden zijn.

• Zoefff
Staat ook gewoon in de startpost hoor :)

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Remy schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:03:
Yups, nog 9 dagen en dan is het schluss voor de inzendingen: en er is nog erg weinig ingezonden. Thema te moeilijk, is het het weer, te weinig inspiratie? We hadden een overweldigende belangstelling en deelname verwacht na alle verzoeken om de contest-site, het is nu nog ietwat beperkt zeg maar :P mogelijk dat het met beter weer ook wat beter gaat lopen :)
Als ik naar mijzelf kijk, de contest interesseert me weinig omdat er niet gediscusieerd mag worden over de foto's. (Niet dat ik anders actief zou zijn, maar nu kijk ik er niet eens passief naar) Ik vind het veel leuker als de foto's in dit topic worden gepost en dan besproken. True, beoordeling zal nu eerlijker zijn, maar who cares.. De fun, imho, was toch altijd dat je instant feedback kreeg.

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 16:37
Norjee schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 15:08:
[...]

Als ik naar mijzelf kijk, de contest interesseert me weinig omdat er niet gediscusieerd mag worden over de foto's. (Niet dat ik anders actief zou zijn, maar nu kijk ik er niet eens passief naar) Ik vind het veel leuker als de foto's in dit topic worden gepost en dan besproken. True, beoordeling zal nu eerlijker zijn, maar who cares.. De fun, imho, was toch altijd dat je instant feedback kreeg.
Ik vind het juist wel een beetje spannend zo... :P Bovendien kan er naderhand toch nog genoeg over de foto's gediscussieerd worden..?

Maar eh... Als de animo voor de maandcontest dusdanig laag blijft, bestaat er dan kans dat ie weer wordt afgeschaft? Ik heb eigenlijk te weinig tijd, maar zo ja, dan ga ik toch nog even op zoek naar een stelletje... ;)

strava | twitter

• Stiegl
  • Laatst online: 19:23
Ik vind de maandcontest een prima initiatief, echter het onderwerp is nu dusdanig lastig om origineel en interessant uit te voeren dat er vrijwel niemand meer durft. (including crew)
Als er gewoon algemene categorieen waren zoals bij de vorige contest, dan denk ik dat het een groot succes kan worden.
Ik vrees nu dat het niveau van de fotografen op GoT een beetje wordt overschat. Het is op zich al moeilijk genoeg een showcasewaardige foto te maken.
Ik hoop dus dat de huidige animo niet wordt opgevat als een tekort aan enthousiasme, maar als een te lastig onderwerp. Vooral wel mee doorgaan dus.

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

• Zoefff
We hopen inderdaad dat het lage aantal inzendingen niet te wijten is aan een tekort aan enthousiasme, maar toch ben ik er stiekem wel een beetje van geschrokken. Zeker na de constante vraag vanuit de feedbacktopics ("is het al af?") en 'het' LA topic aan toe waar een hoop broeken afgezakt schijnen te zijn toen mogelijk bleek dat het helemaal niet meer door zou gaan, had ik wel verwacht dat er (veel) meer input zou zijn, al was het maar in de vorm van suggesties voor nieuwe onderwerpen.

We hebben er bewust voor gekozen om de onderwerpen niet makkelijk te maken, maar om nou te zeggen dat het onderwerp van deze maand te moeilijk is? Volgens mij is het prima mogelijk om hier iets leuks mee te verzinnen. Anyway, mochten jullie nog suggesties hebben voor volgende maand, dan horen we die natuurlijk graag. In dit topic, of in het feedbacktopic.

Mocht je nog een foto hebben liggen, morgen is de laatste dag dat je deze nog kan insturen! Daarna begint het stemmen, al is dat op dit moment -met 1 inzending- niet echt nodig om de winnaar vast te stellen :P

• Aristos
Zoefff schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:12:
We hopen inderdaad dat het lage aantal inzendingen niet te wijten is aan een tekort aan enthousiasme, maar toch ben ik er stiekem wel een beetje van geschrokken. Zeker na de constante vraag vanuit de feedbacktopics ("is het al af?") en 'het' LA topic aan toe waar een hoop broeken afgezakt schijnen te zijn toen mogelijk bleek dat het helemaal niet meer door zou gaan, had ik wel verwacht dat er (veel) meer input zou zijn, al was het maar in de vorm van suggesties voor nieuwe onderwerpen.

We hebben er bewust voor gekozen om de onderwerpen niet makkelijk te maken, maar om nou te zeggen dat het onderwerp van deze maand te moeilijk is? Volgens mij is het prima mogelijk om hier iets leuks mee te verzinnen. Anyway, mochten jullie nog suggesties hebben voor volgende maand, dan horen we die natuurlijk graag. In dit topic, of in het feedbacktopic.

Mocht je nog een foto hebben liggen, morgen is de laatste dag dat je deze nog kan insturen! Daarna begint het stemmen, al is dat op dit moment -met 1 inzending- niet echt nodig om de winnaar vast te stellen :P
Hmmm, dat is klote, ik heb zondag een fotomiddag met mijn vriendin (mijn geliefde) geplanned...

• Zoefff
Tsja, balen, maar daar had je 23 dagen geleden al wat aan kunnen doen :P

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:17

Toff

FP ProMod
Een voordeel is, dat er niet meer gestemd hoeft te worden, met maar 1 inzending ;).
Omdat iedereen bij "geliefden" aan twee mensen denkt, die intiem zijn, is het best een moeilijk onderwerp... De meeste tweakers houden vooral van zichzelf ;)
Een liefdevolle blik, tussen twee bejaarden, wie maakt daar nu "ff" een foto van? Twee zoenvissen, dat zou nog net gaan... Ik ken een verhaal over twee geliefden, ieder van een ander geloof. Na hun dood, werd er een beeld gemaakt, van twee verstrengelde handen, over de muur tussen de twee kerkhoven. Als ik nog wist waar, dan zou ik die foto gemaakt hebben.
Volgende maand een makkelijker toegankelijk onderwerp, "rood", bv?

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 17:04

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Toff schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 02:05:
Ik ken een verhaal over twee geliefden, ieder van een ander geloof. Na hun dood, werd er een beeld gemaakt, van twee verstrengelde handen, over de muur tussen de twee kerkhoven. Als ik nog wist waar, dan zou ik die foto gemaakt hebben.
Dat ik niet op dat idee gekomen ben.....
Het graf waar jij het over hebt staat hier in Roermond.....

http://members.home.nl/m.tettero/Geuzen/Roermond.jpg

(Nee, is niet mijn foto, deze heb ik van het web geplukt.)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Toff

Toff

FP ProMod
Klopt! Ik was daar als kind eens op familiebezoek. Bedankt.

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

De mogelijkheid om iets in te zenden is er niet meer en met 1 inzending moge het duidelijk zijn wie er gewonnen heeft.
Een start die we denk ik allemaal niet hadden verwacht, maar het is niet anders.
De komende 3 dagen kunnen we hier misschien het beste overleggen wat het thema van volgende maand moet zijn.
Hoewel het geen moeilijk thema is, dacht ik aan "het begin van de lente". Als je buiten kijkt is het namelijk best nog grauw en koud, maar je ziet wel tekenen van beter weer, bovendien hebben we nog een maand om verbetering te verwachten :)
iemand anders een idee voor het thema van maart?

• Zoefff
En het stemmen mag beginnen!

Er zijn gisteren op de valreep nog 2 foto's binnengekomen, die zijn zojuist ook geaccepteerd, dus er kan toch nog wat gestemd worden voor de eerste, tweede, en derde plek :P

• simon
  • Laatst online: 22:42
Moet je wel kunnen stemmen
Er is een onbekende fout opgetreden Error detail: org.hibernate.UnresolvableObjectException: No row with the given identifier exists: 0, of class: tca.hibernate.photo.PhotoCategory

|>

• Zoefff
:D

Die foutmelding krijg ik alleen als ik kies voor 'Stem op een willekeurige foto'. Als het goed is kan je wel stemmen als je de individuele foto's aanklikt.

Ik zal momania vanavond even aan z'n mouw trekken :P

[Voor 98% gewijzigd door Zoefff op 25-02-2007 12:12]

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Simon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:59:
Moet je wel kunnen stemmen

[...]
Je punten worden wel opgeslagen, de fout die je ziet is gerelateerd aan een random foto ophalen wat mis gaat :)

• simon
Ik heb al 10x gerefreshed, wel vaker, maar ik krijg dat wel erg vaak.. Heb dus maar 3 keer kunnen stemmen, nu krijg ik elke refresh die message.

[Voor 34% gewijzigd door simon op 25-02-2007 12:16]

|>

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Simon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:15:
Ik heb al 10x gerefreshed, wel vaker, maar ik krijg dat wel erg vaak..
Als ergens iets fout gaat blijft dat bij refreshen ook fout gaan natuurlijk ;)
Je moet gewoon zelf even een foto aanclicken en stemmen. Je krijgt dan alsnog die fout, maar je stem wordt wel opgeslagen.

• simon
momaniasimon, lees aub goed, ik kan geen fotos aanklikken. Je stemt random hé, ik krijg direct de foto al voor ik probeer te stemmen; http://tca.gathering.tweakers.net/RandomVotePhoto.do daar. Dus ik krijg nog helemaal geen foto te zien.

Ik heb namenlijk op 3 fotos gestemd nu, kan niet geloven dat er 3 fotos ingestuurd zijn.

er zijn dus echt maar 3 fotos? :X

[Voor 22% gewijzigd door simon op 25-02-2007 12:21]

|>

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Simon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 12:18:
momania, lees aub goed, ik kan geen fotos aanklikken. Je stemt random hé, ik krijg direct de foto al voor ik probeer te stemmen; http://tca.gathering.tweakers.net/RandomVotePhoto.do daar. Dus ik krijg nog helemaal geen foto te zien.
Simon: lees beter: klik zelf een foto aan en stem niet via die random link

[edit]
Categoriën - Foto's
Geliefden - 3

Zijn er echt maar 3 dus ;)

[Voor 8% gewijzigd door momania op 25-02-2007 12:21]

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

ik krijg dezelfde fout als Simon, maar wanneer ik dan opnieuw kijk staat mijn commentaar er nog wel inclusief mijn cijfer, dus hij slaat het iig wel op. Maar ik krijg die foutmelding dus ook (na het commentaar typen en cijfer kiezen druk ik op de knop en krijg dan die foutmelding)

edit: ik heb het gedaan zoals jij zegt momania, dus op de foto geklikt, maar ik krijg die foutmelding dus evengoed

[Voor 17% gewijzigd door Nomad op 25-02-2007 12:22]

• Zoefff
Nouja, is het in ieder geval goed dat het stemsysteem toch is aangezwengeld deze maand, anders waren we hier volgende maand pas achter gekomen :P

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

^^ *optimistischte post van het jaar :)

[Voor 8% gewijzigd door Nomad op 25-02-2007 12:37]

• Rudedadude

Rudedadude

Pas na het verlopen van de termijn krijg ik leuke ideeen voor foto's. De techniek van meerdere foto's vanaf statief nemen met jezelf op verschillende plekken op de foto had bij het onderwerp heel leuk uit kunnen pakken.

• Toff

Toff

FP ProMod
@Rudedadude: Ik gaf het al aan:
Toff schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 02:05:
De meeste tweakers houden vooral van zichzelf ;)

• Aristos
Jammer dat ik de inschrijftermijn niet goed had begrepen. Ik heb zondag een leuke shoot met mijn meissie gehad en met het resultaat ben ik best tevreden. \[test-case] Mijn geliefde en ik

Volgende maand ben ik er (op tijd) bij...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:07
Ik moet deze toch even delen:

Keihard gefotosjopt, maar het idee is geweldig :D
http://www.floor-is.nl/funpics/wXFxWt.jpeg

Bericht hierboven

• Rudedadude

Rudedadude

Dat doen ze toch alleen als je oude batterijen inlevert ? :Y)

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

Floris schreef op maandag 26 februari 2007 @ 23:45:
Ik moet deze toch even delen:

Keihard gefotosjopt, maar het idee is geweldig :D
[afbeelding]
Hij is wel heel gaaf, wordt ik weer wat vrolijker van :). (dit weer niet namelijk)

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik krijg de foutmelding ook
Fout opgetreden
Er is een onbekende fout opgetreden Error detail: org.hibernate.UnresolvableObjectException: No row with the given identifier exists: 0, of class: tca.hibernate.photo.PhotoCategory
Wat ik doe? Gewoon op de foto klikken, wat commentaar intypen, cijfer kiezen en stemmen. Maar later blijkt het cijfer wel opgeslagen te zijn.

==
hoi

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

En hoe trouwens nu verder? Maand is voorbij dus hoe komen we achter de "winnaar"?

Edit: ach :O loop weer te slapen, sluit pas 3 maart. :)

[Voor 27% gewijzigd door Barrycade op 01-03-2007 11:50]

• Zoefff
littlejoannes schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 11:49:
En hoe trouwens nu verder? Maand is voorbij dus hoe komen we achter de "winnaar"?

Edit: ach :O loop weer te slapen, sluit pas 3 maart. :)
Yup :)

Vogende maand zijn de winnaars gewoon bekend bij het starten van de nieuwe contest, februari is een uitzondering :)

• Zoefff

Winnaars van de februari contest

1e plaats - Buigbare liefde

http://crew.tweakers.net/Zoefff/FG/winnaars-fotocontest/2007-02-Geliefden-1.jpg

Gemaakt door The Alchemist, gemiddeld cijfer: 7,8

2e plaats - Tie-d together

http://crew.tweakers.net/Zoefff/FG/winnaars-fotocontest/2007-02-Geliefden-2.jpg

Gemaakt door Rudedadude, gemiddeld cijfer: 6,6

3e plaats - Geliefden?

http://crew.tweakers.net/Zoefff/FG/winnaars-fotocontest/2007-02-Geliefden-3.jpg

Gemaakt door MIJ, gemiddeld cijfer: 4,4

• Barrycade

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Gefeliciteerd allemaal :)

• Garyu
"Klik hier om de top 50 te bekijken"-- stelletje optimisten :p

Is er ook de mogelijkheid om commentaar op de foto's van mijn medebezoekers te bekijken, al dan niet anoniem?

Ik vond bijvoorbeeld de foto van de twee bedden wel artistiek verantwoord, maar qua hoeveelheid ruis van dermate slechte kwaliteit dat ik hem toch een relatief laag cijfer heb gegeven. Alleen de cijfers vind ik zo vrij bot om te zien.. een beargumentering voor een gemiddelde 4,4 zou ik hier wel willen zien, maar net zo goed leer ik er ook van als ik ziei wat voor commentaar anderen op een foto geven, ook al is die niet van mij.

Anoniem: 175347

toch nog derde geworden ;)
ik had stilletjes al gedacht dat hij niet in de smaak zou vallen. Toch vond ik het idee wel creatief.

• Rudedadude

Rudedadude

Oke, het commentaar wat ik op mijn foto heb gekregen:
Kleurtoning is niet geweldig, originaliteit ook niet... misschien als stockphoto te gebruiken of zo, maar daarvoor is ie niet goed genoeg. Jammer.

Mooi uitgevoerd, maar niet origineel.

Mooi idee, leuk uitgewerkt, maar ik vind de foto niet echt spreken. Iets aan de donkere kant, en te kleine scherptediepte naar mijn mening. Mijn ogen blijven dwalen over de foto, ik zie de ringen wel, maar de rest leidt teveel af omdat het niet scherp genoeg is. Ook duurde het even voordat ik doorhad dat er een foto van een trouwend stel te zien was :)

Leuk gedaan, maar ik vind de kleurtjes niet zo mooi, nogal gelig. Had hem liever iets helderder gehad denk ik, maar toch, niet slecht :)

Beetje cliche, maar verder wel een nette foto

Technisch erg goed

Hmm, ik vind het beeld niet heel erg boeiend, erg cliché.
..
DoF is net te krap in mijn ogen, het achterliggende plaatje is bijna niet herkenbaar.
Met het meeste kan ik instemmen, ik vond achteraf de foto wat te rommelig en de dof te klein (de foto is genomen op +/- 180 mm met een macrostand en naar ik meen op f13) Maar ja, het was de 24ste in je moet wat :)

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verdikkeme. Eindelijk is de maandcontest goed opgezet en dan heb ik geen fatsoenlijke cam meer. Misschien maar eens met de Powershot van mijn ouders aan de gang als er een leuk onderwerp is. Leuk dat de contest er weer is in iedergeval!

Ik ben vooral happy met regel 1 en 2! Geen eindeloos geruzie meer hierover

Default blanke hetero

Pagina: 1

Let op:
Lees je de regeltjes even door voordat je een foto instuurt of reageert in dit topic? Thnx! O+

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee