Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Parrot CK3100 -> Kabel meegeleverd voor radio?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Halloo

Zit bij de CK3100 een kabel meegeleverd, zodat je hem kan aansluiten op je autoradio?
Of moet je deze los bijbestellen?

Ik heb zojuist namelijk de mr handsfree compact gekocht,
maar nu kom ik erachter dat ik voor 50 euro nog een kabel moet kopen om hem te kunnen aansluiten op de radio.

Bedankt vast

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:56
Heb je al gezocht?

1e hit op google:
specs op Parrot-site
Een Parrot Carkit is standaard voorzien van Iso aansluit stekkers. De meeste autoradio's hebben ook een Iso aansluiting. Heeft u dus een radio die niet standaard in de auto geleverd wordt dan kunt u een Parrot carkit vrijwel zeker eenvoudig monteren. Heeft u een standaard autoradio (fabrieksradio) dan bestaat de kans dat u een ISO2CAR kabel nodig heeft. U kunt nagaan of uw auto standaard is voorzien van een ISO aansluiting door op de balk 'klik hier' te drukken en dan de optie 'verloopkabels' te kiezen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Misschien eerst even contact opnemen met de support van Parrot?

Volgens Expansys zit dit in het pakket:
The CK3100 package contains: 1 CK3100 electronic control unit; 1 microphone with cable; 1 radio mute cable with line output (ISO cable); 1 power supply cable; 1 display with buttons and cable; 1 user guide in 7 languages
Daarnaast kun je voor verdere vragen het beste in het volgende topic terecht:

[ervaring] Parrot BT carkits :)

edit:
Schijnbaar had ik dit venster al iets te lang openstaan :p

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 01-02-2007 11:23 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.