DDR2 snelheidverschillen

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-05 23:50
Beste medeTweakers,

Op het moment sta ik op het punt een Core2 gebaseerd systeem te kopen. Alleen waar ik nu over twijfel of ik in combinatie met een Intel Core2 E6300 nu DDR2-667 of toch beter het duurdere DDR2-800 kan kopen of misschien speciaal low latency geheugen. Na wat googlen heb ik hier weinig over kunnen vinden, buiten een artikel op Tomshardware maar daar ging het meer op DDR1 geheugen...

Verder vraag ik me af of jullie een E6300 een goede prijs/snelheid afweging vinden, of zou ik beter voor de 4MB cache E6600 gaan? Die dan 60-70% meer kost.

Voor videogeweld koop ik een 7900GS (passief) of een 7600GS (passief), ik denk de 7900GS.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum doorneemt eer je een topic opent. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen is dat dus de PMG FAQ. Als je deze rustig doorneemt, dan zul je zien dat jouw vraag gewoon in Welke moet ik nemen? wordt beantwoord :)

FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Onthoud goed, Googlen is twéé, GoT-FAQ is één ;) Zie ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.