hallo, ik heb een pc met een core2duo processor, en een x1900gt videokaart.
ik heb er een 380 watt coolermaster voeding zon ultra quit.
met 2 12 v lijnen.
1 van 10A en 1 van 15A.
ik heb mijn vga aangesloten met zon pcie voeding.
maar hij loopt lekker in games enzo, maar af en toe valt bij het afsluiten de hardeschijf uit.
en heb hem in andere pc en daar doet ie het perfect. het is een 320 gig WD schijf.
zou die voeding te slap zijn of heefd iemand hier ervaring mee?
ik heb ook zo mijn twijfels bij het geheugen, maar dat heeft volgens mij niks met de HD te maken.
En omdat het maar heel af en toe gebeurt is het moeilijk om met andere voeding te testen. hij kan zo een maand of 2 goed draaien maar dan valt ie weer uit.
en als ie uitgevallen is start ie niet meer op. dan heefd ie de windows installatie weer gemold.
Ik heb geheugen getest met memtest alles ok.
als ik geheugen test met burnintest pro dan geeft ie wel errors. "kan niet verifieren"
Hd getest met tooltje van WD alles ok.
burn in laten draaien op de geheugen errors na alles ok.
Er zit verder :
2 dvd-roms
1 hd
1 x 1900gt
1 x e6400
1x p5b-VM motherboard.
1x 120 mm fan
originele koelers. alles non overclocked
ik heb er een 380 watt coolermaster voeding zon ultra quit.
met 2 12 v lijnen.
1 van 10A en 1 van 15A.
ik heb mijn vga aangesloten met zon pcie voeding.
maar hij loopt lekker in games enzo, maar af en toe valt bij het afsluiten de hardeschijf uit.
en heb hem in andere pc en daar doet ie het perfect. het is een 320 gig WD schijf.
zou die voeding te slap zijn of heefd iemand hier ervaring mee?
ik heb ook zo mijn twijfels bij het geheugen, maar dat heeft volgens mij niks met de HD te maken.
En omdat het maar heel af en toe gebeurt is het moeilijk om met andere voeding te testen. hij kan zo een maand of 2 goed draaien maar dan valt ie weer uit.
en als ie uitgevallen is start ie niet meer op. dan heefd ie de windows installatie weer gemold.
Ik heb geheugen getest met memtest alles ok.
als ik geheugen test met burnintest pro dan geeft ie wel errors. "kan niet verifieren"
Hd getest met tooltje van WD alles ok.
burn in laten draaien op de geheugen errors na alles ok.
Er zit verder :
2 dvd-roms
1 hd
1 x 1900gt
1 x e6400
1x p5b-VM motherboard.
1x 120 mm fan
originele koelers. alles non overclocked