ijzersterk
* Wiethoofd ziet zon, groen gras en denkt: BBQ

Hoor ik nu BBQ?!? Waar? hoe laat? En is er bier? ;P
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Wat Wiethoofd zegt, 't is nog te koud.....
Gooi anders wat vlammetjes in de frietpan Xaverius!

En doe mij maar een halve liter Hoegaarden, ijskoud, want die heb ik dadelijk wel nodig...

Gooi anders wat vlammetjes in de frietpan Xaverius!

En doe mij maar een halve liter Hoegaarden, ijskoud, want die heb ik dadelijk wel nodig...

Er komt een man de kroeg binnen en bestelt een jonge jenever. "En geef die vreemdganger links van me en die leugenachtige klootzak rechts van me er ook een", zegt hij. Zo gaat dit ook bij zijn volgende bestelling. Zegt de man die links van hem staat: "Maar meneer, ik ga helemaal niet vreemd".
Zegt de man: "Dan sta je verkeerd en moet je rechts gaan staan, want dan ben je waarschijnlijk een liegende klootzak!."
Ik kwam niet meer bij na het lezenCow_tipping schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:13:
Een mooi verhaal

En doe mij maar een biertje!
Gamertag for Xbox: R0SSI
Een man loopt wat moeilijk en komt een vriend tegen die vraagt: 'Goh, kerel, wat loop jij raar, zware nacht gehad?'. 'Nou kijk;' zegt de man: 'een maand geleden is mijn hond dood gegaan. In Duitsland heb ik een nieuwe gekocht, een pitbull. Gaaf beestje: als je het commando geeft;' "DAS RADIO" 'kun je ervan op aan, dat er niets van de radio heel blijft. Alleen jammer dat het lidwoord in het Duits gegeven MOET worden. Thuis gekomen liet ik mijn vrouw 't kunstje met de hond zien & riep' "DAS TELEFOONBOEK". 'Schitterend joh, zoals dat boek werd verscheurd. M'n vrouw had er alleen net een nummer in willen opzoeken, dus ik zei:' "Da's klote ..."
En dan nog kroegpraat:
Wisten jullie dat dit volgens de wetenschappers de beste mop ter wereld wordt gevonden?:
Wisten jullie dat dit volgens de wetenschappers de beste mop ter wereld wordt gevonden?:
En doe mij nog maar een biertje om de keel te smeren.Twee jagers lopen door een bos en een van de twee zakt plotseling in elkaar. De man heeft een glazige blik en lijkt niet meer te ademen. In paniek belt de andere jager op zijn mobiele telefoon naar de nooddienst: ‘Mijn vriend ligt hier voor dood! Wat moet ik doen?’ ‘Blijf rustig’, zegt de man van de nooddienst. ‘Ten eerste: verzeker je ervan dat je vriend ook echt dood is.’ Er volgt een stilte, dan een schot. Daarna klinkt de stem van de tweede jager weer door de telefoon: ‘Ok. En nu?’

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Wat moet je doen wanneer je schoonmoeder tegen het raam tikt?
spoiler:
De temperatuur van de oven hoger zetten
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Ofjeroenathome schreef op zondag 13 maart 2011 @ 01:41:
Wat moet je doen wanneer je schoonmoeder tegen het raam tikt?
spoiler:De temperatuur van de oven hoger zetten
spoiler:
de wasmachine op centrifugeren zetten
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Verwijderd
Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit plots een geel mannetje langs de
weg staan huilen. Hij stopt, draait zijn raam open en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..." zegt het gele
mannetje.
"Tja, ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je tot mijn spijt
niet helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het gele mannetje een sandwich en rijdt dan verder.
Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen.
Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..." zegt het rode
mannetje.
"Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je toch echt niet
helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het mannetje een blikje cola en rijdt verder...
Even verderop ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd
stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JE VAN ME ??"
Waarop het blauwe mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag...."
weg staan huilen. Hij stopt, draait zijn raam open en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..." zegt het gele
mannetje.
"Tja, ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je tot mijn spijt
niet helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het gele mannetje een sandwich en rijdt dan verder.
Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen.
Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..." zegt het rode
mannetje.
"Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je toch echt niet
helpen" zegt de chauffeur.
Hij geeft het mannetje een blikje cola en rijdt verder...
Even verderop ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd
stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept:
"ZO BLAUWE HOMO, VAN WAT VOOR KUTPLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JE VAN ME ??"
Waarop het blauwe mannetje antwoordt: "Uw rij- en kentekenbewijs graag...."
Doe mij ook maar een biertje voor het gedonder begint en neem er zelf ook een!
Een blinde man gaat per ongeluk een lesbische bar binnen. Hij vindt zijn weg tot de bar, zet zich neer op een kruk en bestelt iets te drinken. Nadat hij er zo een tijdje heeft gezeten, roept hij naar de persoon aan de tap: "Hé, wil jij een blondjesmop horen?"
De hele bar wordt in een klap muisstil.
Met een diepe, zware, dreigende stem zegt de vrouw naast hem aan de bar: "Voor u die mop vertelt, meneer, moet u vijf dingen weten:
Een: De persoon achter de tap is een blonde vrouw.
Twee: De uitsmijter is een blonde vrouw.
Drie: Ik ben een 1,90 meter grote, 100 kilo zware blonde vrouw met een zwarte band in karate.
Vier: De vrouw die naast me zit, is een blonde vrouw en is een professionele gewichthefster.
Vijf: De vrouw aan jouw andere zijde is een blonde vrouw en is een professionele worstelaarster.
Wel, ik raad u aan om er eens goed over na te denken, meneer. Wilt u die mop nog altijd vertellen?" De blinde man denkt enkele seconden na, schudt zijn hoofd en zegt: "Nee, niet als ik hem vijf keer moet gaan uitleggen."
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Cappuccino en doet er maar een tostie hamkaas bij of hebben ze hier ook 'n 'croque madame'
Dan doe die maar

Over blondines gesproken....
Dan doe die maar

Over blondines gesproken....
Een macho Italiaan rijdt in zijn dure cabriolet door Rome. Het weer is heerlijk, hij kijkt om zich heen, ziet het ene minirokje na het andere en heeft ineens zin in seks. Even later ziet hij langs de weg een heerlijke, liftende Scandinavische blondine met lange benen. Hij neemt haar mee en ziet haar wel zitten, ze schijnt inderdaad uit het buitenland te komen en kent geen Italiaans. Na wat in hun beste Engels gepraat te hebben waarbij de Italiaan al zijn charmes in de strijd gooit, belanden ze in de hotelkamer van de Italiaan. Hij doet alle moeite om het meisje ervan te overtuigen dat zijn minnaarskunsten bovengemiddeld zijn en bezweert haar dat hij elke vrouw kan bevredigen. En uiteindelijk zwicht het meisje en komt het tot: seks! Na een kwartier uiterste inspanning komt de Italiaan kreunend klaar. Hij steekt een sigaret op en zegt: 'You finish?'
Waarop het meisje met een verbaasd gezicht 'No?' antwoord. De Italiaan maakt gelijk zijn sigaret uit en duikt weer op het meisje. Naar een half uur komt ie weer klaar - en wel zo luid dat de buren het kunnen horen. Weer steekt hij een sigaret op en vraagt: 'You finish?' en ook nu zegt het meisje 'No!'. Hij maakt opnieuw zijn sigaret uit en gaat verder met het meisje. Naar een uur komt hij klaar en is het tot ver in Rome te horen. Weer steekt hij een sigaret op en vraagt, heel erg zeker van zijn zaak: 'You finish?' waarop het meisje antwoord.'No, I'm Swedish ...'
Aangezien ik al ruim een jaar niet meer ontwikkeld heb voor de DPC stats engine (die ook dienst deed als backup server) heb ik 'm uitgezet.. na een super uptime van 1337 dagen
Ik wilde hem eerst gisteren uitzetten, maar ik moest die extra dag er gewoon nog ff bij hebben.
Oh ja, nuon (en APC ook een heel klein beetje), ook heel erg bedankt
b.t.w. als iemand interesse heeft, zie sign.
Ik wilde hem eerst gisteren uitzetten, maar ik moest die extra dag er gewoon nog ff bij hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 13-03-2011 22:27 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
DukeBox schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:26:
Aangezien ik al ruim een jaar niet meer ontwikkeld heb voor de DPC stats engine (die ook dienst deed als backup server) heb ik 'm uitgezet.. na een super uptime van 1337 dagen![]()
Geen, was dev en backup bak.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dus er zijn in de toekomst nog updates van de stats te verwachten? (megaflush lijst Dpad bv)
Edit: btw da's best lang 1337 dagen.
Edit: btw da's best lang 1337 dagen.
[ Voor 18% gewijzigd door Cow_tipping op 14-03-2011 08:13 ]
En het is weer weekend!
Het zeilmeisje Laura Dekker is opgehouden met haar zeilreis rond de wereld.
Ze werd ingehaald door een 10 jarig Japans meisje op een dienblad.
De hele dag is al best een lange tijd. Arme XavevriusXaverius zorgt voor gratis drank!! Daarnaast bakt hij de hele dag door bitterballen.

Doet hij ook eens wat goedsWitlof schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 22:04:
[...]
De hele dag is al best een lange tijd. Arme Xavevrius
Ik moet zeggen dat ik hem wel mis in onze chat.
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Ik denk dat dat verzorgen van de drank en bitterballen veel vrije tijd kost en daardoor dat we hem zo weinig zien

Als we dan een nieuw iemand krijgen die het vet in de pan verschoont en de lege flessen eens wegbrengt. Het begint een beetje een zooitje te worden hier.
* Bubbles neemt een flinke aanloop met de shovel en raust de troep in één keer naar buiten.
Zo, opgeruimt staat netjes! Cheers! De tap is gekoeld, het cabinet gevuld en de glazen gespoeld!
Zo, opgeruimt staat netjes! Cheers! De tap is gekoeld, het cabinet gevuld en de glazen gespoeld!
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ik heb die net zelf opgedronken.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik denk dat Xaverius maar wat beter zijn best moet doen, zeker als LA-er 
Hij blijft barman totdat hij er erg goed in is
Hij blijft barman totdat hij er erg goed in is
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
No probs, drinken is mijn hobby.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
*burp*
Stop de verwelking!
Heb je ook nog eens dat vet vernieuwd XaveriusXaverius zorgt voor gratis drank!! Daarnaast bakt hij de hele dag door bitterballen.
Verwijderd
Is Xaferius inmiddels ontwaakt uit zijn stupor? Ik bestelde een eenvoudige doch voedzame, slechte maaltijd en kreeg slechts een boer te horen.
Tuurlijk
Geen bieren.
Wel whiskeys *hick*
Gentleman Jack en 10 jaar oude single barrels smaken prima, ondanks dat JD niet mijn favo is.
Wel whiskeys *hick*
Gentleman Jack en 10 jaar oude single barrels smaken prima, ondanks dat JD niet mijn favo is.
Het is weer zover
VriMiBo!!
Cheers heren (en dames) *Camulos heft het glas*
en nu weer rap verder met werken en crunchne
@Xaverius :: die bitterballen zouden meer dan welkom zijn.. gerne bitte
^^
Cheers heren (en dames) *Camulos heft het glas*
en nu weer rap verder met werken en crunchne
@Xaverius :: die bitterballen zouden meer dan welkom zijn.. gerne bitte
Not just an innocent bystander
@Qazwaplol :: wordt het beter als ik er een kratje bier in gooi?? Vanwege de goede resultaten in diverse DPC-projecten (ik noem een Spinhenge) 
Edit:: * Camulos vraagt dan ook maar even een Music change naar DnB/Grind aan?! Mag vast wel ff
Edit:: * Camulos vraagt dan ook maar even een Music change naar DnB/Grind aan?! Mag vast wel ff
[ Voor 27% gewijzigd door Camulos op 22-07-2011 16:09 . Reden: muziek aanvraag ]
Ik hoorde net dat NGS vandaag de hele dag rondjes komt geven hier en ook voor vlammetjes zorgt naast de bitterballen. Schijnt dat ze een lang bevochten overwinning hebben gehaald.
NGS Gefeliciteerd!
NGS Gefeliciteerd!
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Mond gebrand aan de bitterballen heeft iemand een biertje om het weg te spoelen??
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
Nee, alleen een botte naald om de blaren door te steken
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Bitterballen.... hmm, daar zou ik er ook wel een paar van lusten. Jammer dat ze die niet hebben bij de oosterburen.amberjr schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 17:00:
Mond gebrand aan de bitterballen heeft iemand een biertje om het weg te spoelen??
Doe mij dan ook maar wat van die Vlammetjesdevino schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:
Ik hoorde net dat NGS vandaag de hele dag rondjes komt geven hier en ook voor vlammetjes zorgt naast de bitterballen. Schijnt dat ze een lang bevochten overwinning hebben gehaald.
NGS Gefeliciteerd!
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
eww, toch geen gebruikte van de 4-daagse?KuuKe schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 22:09:
Nee, alleen een botte naald om de blaren door te steken
* iisschots geeft iedereen een gratis straaljager. Veel drinkplezier op dit uur.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Hmm, geen idee wat een straaljager eigenlijk verbruikt. Ik lees op een defensiesite dat een F16 tot 400 liter per minuut kan verbruiken. Hou je die bij??
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Als Xav nu ff het bier alvast klaarzet, ben ik nog ff spelen met het vliegmasjien.
En een beetje mosterd bij de ballen aub.
En een beetje mosterd bij de ballen aub.
* Camulos schreeuwt in de kroeg...
PRIMEGRID HEEFT WEER EEN CHALLENGE ^^
Voor de vaste PG-stamperds niets nieuws.. maar voor de rest wellicht aardig om te weten.
Vanavond begint de Dog Days of Summer Challenge.. welke gaat om het focus project, PPS LLR!! Uiteraard graast DPC mee, om zo hoog mogelijk in deze challenge te komen ^^ Wil je mee doen? Zet dan je in preferences voor PG, bij alle projecten de vinkjes uit.. behalve bij het project PPS LLR (aangeduidt met Focus project).. En ook even aanvinken dat je geen werk wilt van andere projecten indien er geen werk is voor je huidige project(en)...
De challenge duurt tot en met zondag 20:00
Alvast iedereen bedankt voor het meedoen!!!!!!
PRIMEGRID HEEFT WEER EEN CHALLENGE ^^
Voor de vaste PG-stamperds niets nieuws.. maar voor de rest wellicht aardig om te weten.
Vanavond begint de Dog Days of Summer Challenge.. welke gaat om het focus project, PPS LLR!! Uiteraard graast DPC mee, om zo hoog mogelijk in deze challenge te komen ^^ Wil je mee doen? Zet dan je in preferences voor PG, bij alle projecten de vinkjes uit.. behalve bij het project PPS LLR (aangeduidt met Focus project).. En ook even aanvinken dat je geen werk wilt van andere projecten indien er geen werk is voor je huidige project(en)...
De challenge duurt tot en met zondag 20:00
Alvast iedereen bedankt voor het meedoen!!!!!!
De challenge het is een cpu only, dit voor diegene die niet op een gpu kunnen/willen chrunchen. Alle xtra power is dus welkom
De challenge is begonnen op Primegrid, dus iedereen die wat te doen wil hebben tijdens dat lekkere koude biertje, gooi je boinc ff aan op PPS LLR!!!
Yep... Eens kijken of we als DPC binnen de top #10 kunnen komen
Ik heb mijn CPU's ook even van Seti gehaald en naar PG gezet!
Ik heb mijn CPU's ook even van Seti gehaald en naar PG gezet!
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Voor een IRL biertje wil ik ook wel even tijdelijk over..., maar gezien de minimale kans daarop blijft ik lekker @ F@H en pak ik zelf mijn biertje wel uit de koelkast.
Kom er maar eentje halen... of 2.... Als je hem maar omzetPeaceNlove schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:13:
Voor een IRL biertje wil ik ook wel even tijdelijk over..., maar gezien de minimale kans daarop blijft ik lekker @ F@H en pak ik zelf mijn biertje wel uit de koelkast.
Je mag hem hier in Den Haag komen halen hoorPeaceNlove schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:13:
Edit: wow precies tegelijk hehe
[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 26-08-2011 21:15 ]
Wat is die PG site traag!
probeer wat machines om te zetten voor 't weekeind, maar 't duurt wel erg lang. Iets te veel load op de server ofzo
[edit] ow, gaat nu weer normaal
probeer wat machines om te zetten voor 't weekeind, maar 't duurt wel erg lang. Iets te veel load op de server ofzo
[ Voor 12% gewijzigd door Qazwaplol op 26-08-2011 22:11 ]
Gaat een beetje met ups en downsQazwaplol schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:03:
Wat is die PG site traag!
inderdaad, nu weer problemen om host nummer 3 toe te voegen
biertjes dan maar weer terug de koelkast in?...
mentale voorbereiding op de loodzware werkweek?..
en dan aanstaande vrijdag weer beginnen met die bitterballen eten
!! ^^
mentale voorbereiding op de loodzware werkweek?..
en dan aanstaande vrijdag weer beginnen met die bitterballen eten
En dan nog even de uitslag van de troubled challenge van PG!
Thnx heren/dames voor het meedoen!!
Dog Days of Summer Challenge: Primegrid challenge...
48 uur PPS LLR.. 1737 deelnemers... 295 teams!
now FIGHT!
DPC is als 14e ge-eindigt met een score van 216838.88!!!
De stand van de 24 DPC'ers die mee deden aan deze wedstrijd (van de totaal 1737):
#Positie: Naam (punten) - Subteam
- #90: Arjant2 (34785.91) -
- #95: Amberjr (33637.74) -
- #150: Bibi (21500.62) -
- #189: MAB The Frisian (15431.27) - Grutte Pier
- #200: Pyrus (14534.03) -
- #207: MOmax (14144.67) -
- #227: Qazwaplol (12986.19) -
- #235: Camulos (12010.23) - NGS
- #261: CoZie (10172.61) -
- #304: TFH|Fony (8147.68) - Division Brabant
- #316: Dweikel (7677.35) - Division Brabant
- #357: Meneer-ei (6168.49) -
- #375: StugIII (5481.28) - NGS
- #399: Dropshot67 (4626.97) - NGS
- #420: Sheeppower (4024.56) -
- #440: AzErTy (3490.25) - Team Switch
- #452: Wick (3323.73) - DeApen
- #520: Bommel (2137.88) - Division Brabant
- #615: Jeroen (1021.95) -
- #637: d33n (848.05) -
- #727: Lowieke (461.89) - Division Brabant
- #866: Inktvisje (196.84) -
- #1429: Haico (19.21) -
- #1648: Ongekend41 (9.47) - Division Brabant
Thnx heren/dames voor het meedoen!!
Dog Days of Summer Challenge: Primegrid challenge...
48 uur PPS LLR.. 1737 deelnemers... 295 teams!
now FIGHT!
DPC is als 14e ge-eindigt met een score van 216838.88!!!
De stand van de 24 DPC'ers die mee deden aan deze wedstrijd (van de totaal 1737):
#Positie: Naam (punten) - Subteam
- #90: Arjant2 (34785.91) -
- #95: Amberjr (33637.74) -
- #150: Bibi (21500.62) -
- #189: MAB The Frisian (15431.27) - Grutte Pier
- #200: Pyrus (14534.03) -
- #207: MOmax (14144.67) -
- #227: Qazwaplol (12986.19) -
- #235: Camulos (12010.23) - NGS
- #261: CoZie (10172.61) -
- #304: TFH|Fony (8147.68) - Division Brabant
- #316: Dweikel (7677.35) - Division Brabant
- #357: Meneer-ei (6168.49) -
- #375: StugIII (5481.28) - NGS
- #399: Dropshot67 (4626.97) - NGS
- #420: Sheeppower (4024.56) -
- #440: AzErTy (3490.25) - Team Switch
- #452: Wick (3323.73) - DeApen
- #520: Bommel (2137.88) - Division Brabant
- #615: Jeroen (1021.95) -
- #637: d33n (848.05) -
- #727: Lowieke (461.89) - Division Brabant
- #866: Inktvisje (196.84) -
- #1429: Haico (19.21) -
- #1648: Ongekend41 (9.47) - Division Brabant
Dag,
een vraagje: ik ben op zoek naar de stats van malaria van dpc..waar kan ik die vinden?
een vraagje: ik ben op zoek naar de stats van malaria van dpc..waar kan ik die vinden?
Vond de bitterballen al een beetje raar smaken de afgelopen tijd.Waarschuwing:
Xaverius is ontslagen wergens het nooit vervangen van het frituurvet. We hebben een vacature voor een nieuwe "kok". Wie??
Frituurvet vervangen?
Je hoort toch zoveel te frituren, dat je alleen maar vet hoort bij te vullen?
* APClll slechte kok is
Maar voor de zekerheid heb ik iets meegenomen van de snackbar-om-de-hoek
Je hoort toch zoveel te frituren, dat je alleen maar vet hoort bij te vullen?
* APClll slechte kok is
Maar voor de zekerheid heb ik iets meegenomen van de snackbar-om-de-hoek

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Vlammetjes 
Rempengballen

Rempengballen

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Een nieuwe "kok"? Kuuke is toch al "a rooster" ofte "a cock"?
le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.
Zal ik dan maar een achtergrond muziekje voor ons koeien opzetten?
Het leeft ook nogBlue_man schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:11:
Een nieuwe "kok"? Kuuke is toch al "a rooster" ofte "a cock"?

Onkruid vergaat niet zeggen we dan :-)
Alles goed? Ik spring wel nog eens binnen!
le·vens·moe (bn.)
Verwijderd
De Franse dames zijn toch wat minder beweeglijk dan de Britse.Cow_tipping schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:54:
Zal ik dan maar een achtergrond muziekje voor ons koeien opzetten?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 22:44 ]
Je mag toch nooit iets vervangen op basis van leeftijd? Dat noemen ze discriminatie!Xaverius is ontslagen wergens het nooit vervangen van het frituurvet. We hebben een vacature voor een nieuwe "kok". Wie??
Ik stem Xaverius terug te keuken in (al mag ie wel z'n haar es wassen, dat hoort dan weer niet vettig te zijn)
le·vens·moe (bn.)
Zit Xav nu thuis te huilen? Of is hij nu een blije WW-trekker?
Wie zit er met de afstandsbediening te spelen?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NA-ST8nXl4U]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=NA-ST8nXl4U]
Cross uit een ander topic,
Iemand een antwoord op dit ?
Iemand een antwoord op dit ?
Paradox schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:11:
Misschien een leuke vraag om hier te stellen..
Stel ik af en toe verschillende servers staan welke direct liever indirect (proxy) aan het internet gehangen kunnen worden.
Ik zou ze graag willen booten via PXE en daarna een autoconfig oid welke ze gewoon laat grazen.
Heb al wel projecten gezien zoals dotsch maar die moet ik zelf afconfigureren. en is erg macadres afhankelijk. Als ik een machine boot en aangeef bij de pxe dat host 1 in de lucht mag vind ik dat goed. een volgende machine mag dan host 2 worden etc. Als ik dit aan MAC ga hangen moet ik steeds voor elke pc een distributie aanmaken welke niet rendabel word.
Ik zit te denken aan 1 host met 2 uplinks .. WAN en LAN. DHCP PXE etc op de lan uiteraard.
maar wat voor software zal ik daarop draaien ..
[ Voor 3% gewijzigd door Paradox op 18-09-2011 12:51 ]
Hoi koetjes! Ik zit voor het eerst in dit forum.
Ik ben een paar jaar geleden al met m'n Athlon XP bezig geweest met F@H, m'n X2 had ik ook een tijdje aan het werk gezet en inmiddels heb ik die geüpgraded naar een quadcore die nu sneller dan ooit aan het doorvouwen is.
Ik vouw met één simpele F@H-service per core (nu dus 4) en heb dat altijd voor team 92 gedaan. Verder heb ik geen benul van wat DPC allemaal uitspookt. Ja ik heb wel eens gelezen over resultaten opsparen en dan flushen op een bepaald moment, maar ik zou niet weten hoe je dat doet. Als iemand me kan inlichten over het wel en wee van de statistieken (en mijlpalen?) etcetera dan zou ik dat heel fijn vinden
Overigens heb ik nu een score van ruim 60k en sta daarmee op plek 690 van DPC, yay me!
Ik ben een paar jaar geleden al met m'n Athlon XP bezig geweest met F@H, m'n X2 had ik ook een tijdje aan het werk gezet en inmiddels heb ik die geüpgraded naar een quadcore die nu sneller dan ooit aan het doorvouwen is.
Ik vouw met één simpele F@H-service per core (nu dus 4) en heb dat altijd voor team 92 gedaan. Verder heb ik geen benul van wat DPC allemaal uitspookt. Ja ik heb wel eens gelezen over resultaten opsparen en dan flushen op een bepaald moment, maar ik zou niet weten hoe je dat doet. Als iemand me kan inlichten over het wel en wee van de statistieken (en mijlpalen?) etcetera dan zou ik dat heel fijn vinden
Overigens heb ik nu een score van ruim 60k en sta daarmee op plek 690 van DPC, yay me!
Bij het project F@H kan je het opsparen wel vergeten. De deadline voor elke WU's is hooguit enkele dagen. Als je toch een quad of dual core hebt kan je beter de SMP client gebruiken. Deze levert meer punten op dan de standaard client. Beter is het nog om de grafische kaart te gebruiken. Zelfs een kaart van 2 jaar oud kan de nieuwste intel processors verslaan met punten.MarijnvdZaag schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:39:
Hoi koetjes! Ik zit voor het eerst in dit forum.
Voor de mogelijkheden per project kan je beter de vraag stellen in het bijhorende statspost.
Aangezien Xav niet meer mag bakken pleur ik maar is even wat snacks in het vet (na eerst de frituurpan vervangen te hebben die was niet meer te redden)

En natuurlijk voldoen we aan:
En natuurlijk voldoen we aan:
Slowly getting there, euh wait whut? Slowly?
euh wait whut? had gewoon honger
Maar nu ik er toch sta zeg het maar
Heb ik pech. Net een paar broodjes knakworst op. Gelukkig is er een nieuwe kok die voor het eten zorgt de komende jaren.bestaudio schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:35:
euh wait whut? had gewoon honger![]()
Dat scheeld ik ben even door de vriezer en koelkast aan het gaan en wat ik daar tref zal menigeen studentenhuis nog jarloers op kunnen zijn. Ik wist niet dat eten zo aaibaar kon zijn.
+1 voor bestaudio als nieuwe kok!
Kan ik hier nu ook pizza krijgen dan? enne twee berehap sate en 2 cola. Heb het heleweekeinde aan m'n pc gesleuteld, onder het motto als het werkt moet het uitelkaar
Voor amberjr:

Mocht het een beetje muf smaken tis de oude voorraad
PS Rob is ook blij met de verandering

Mocht het een beetje muf smaken tis de oude voorraad
PS Rob is ook blij met de verandering

[ Voor 91% gewijzigd door bestaudio op 18-09-2011 19:35 ]
dank buikje vol nu ff gimps cuda testen op deze bak
Mijn videokaart is nog een stuk ouderjeroenathome schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:19:
[...]
Bij het project F@H kan je het opsparen wel vergeten. De deadline voor elke WU's is hooguit enkele dagen. Als je toch een quad of dual core hebt kan je beter de SMP client gebruiken. Deze levert meer punten op dan de standaard client. Beter is het nog om de grafische kaart te gebruiken. Zelfs een kaart van 2 jaar oud kan de nieuwste intel processors verslaan met punten.
Voor de mogelijkheden per project kan je beter de vraag stellen in het bijhorende statspost.
Maar bedankt voor de tips.
edit: geen GPU client voor mij dus, want de nieuwe is geschikt voor Radeons vanaf serie 2xxx.
[ Voor 6% gewijzigd door MarijnvdZaag op 19-09-2011 20:33 ]
"Als het werkt moet het uit elkaar" LOL
le·vens·moe (bn.)
Het is weer bijna borreltijd.
Voor wie naast de bitterballen en dat koude biertje nog wat wil doen, zet je pc om 20.00u ff op Primegrid-Woodall LLR en doe mee aan de challenge!
We zijn als DPC zijnde uitgedaagd door de Ratten van Aggie the pew, we laten ons toch niet slachten door een paar ratten of wel?
Voor wie naast de bitterballen en dat koude biertje nog wat wil doen, zet je pc om 20.00u ff op Primegrid-Woodall LLR en doe mee aan de challenge!
We zijn als DPC zijnde uitgedaagd door de Ratten van Aggie the pew, we laten ons toch niet slachten door een paar ratten of wel?
[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 23-09-2011 15:10 ]
Dan zorg ik er wel voor dat het bier en hapjes klaar staan
Belgisch blauw? Wie is er hier Belgisch blauw?
le·vens·moe (bn.)
Ik hoop wel dat de kroeg vrijdagmiddag open gaat, want wil wel een lekker bodempje leggen met wat bitterballen en paar biertjes voor de Primegrid CPU challenge van start gaat!
Heb wel zin in een borrel vrijdag na het werk.
Zet de Hertog Jan Weisener maar op de kraan voor mij.
Zet de Hertog Jan Weisener maar op de kraan voor mij.
Ho wacht even nu niet te snel, ik heb de tap vol staan met speciaaltjes HJ heb ik wel op fles.
* bestaudio zet het vet alvast aan
* bestaudio zet het vet alvast aan
Ik heb nog wel wat dozen met snacks in de vriezer, zal ze meenemen.
mmmm, bitterballen, vlammetjes en plemp die bar maar vol. Doe mij maar een warsteiner, en neem zelf ook wat
Whatever
laat ik nou net bitterballen en vlammetjes hebben
dus dat komt goed
Let op:
~~[html]De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~~[/html]
~~[html]De zomerhitte slaat toe. Hoe hou jij je koe koel??~~[/html]