Toon posts:

Windows XP -> Vista , ¿nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even die Vista Upgrade Advisor gedaan, en die raadde mij aan om m'n videokaart te upgraden, dus ik heb tips nodig of ik dit uberhaupt moet doen en zo ja wat voor een (budget echt NIET hoger dan 80-100 euro, ben een arme middelbare scholier:P)
Systeem spec's nu:
Mobo: nForce 3-A
Proc: AMD Semp. 3000+ (1.81 Ghz)
1 gb RAM
HD 200 GB
en m'n videokaart op dit moment is 256 MB ATI Radeon 9250

is het idd handig om voor (Ultimate wil ik het liefst gaan draaien) een nieuwe videokaart te gaan en zo ja, tips binnen mijn budget?

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓaℓa👌

Lijkt me duidelijk dat die radeon het niet meer trekt.

Voor 80 ~ 100 heb je al makkelijk (2e hands wellicht) een leuke AGP Nvidia 7 serie ofzo. Nieuw ? 6600GT of in die richting..

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een nieuwe videokaart is alleen nodig wanneer je Aero vloeiend wilt laten werken.

Kijk eens naar een 2e hands nvidia 6600/6800 of Radeon X1600 kaarten.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
dat Aero lijkt me wel een heel vet onderdeel van Vista dus als ik (goedkoop) een nieuwe videokaart kan krijgen wil ik dat zeker proberen;-)

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:51
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2007 @ 20:21:
Ik heb net even die Vista Upgrade Advisor gedaan, en die raadde mij aan om m'n videokaart te upgraden, dus ik heb tips nodig of ik dit uberhaupt moet doen en zo ja wat voor een (budget echt NIET hoger dan 80-100 euro, ben een arme middelbare scholier:P)
Systeem spec's nu:
Mobo: nForce 3-A
Proc: AMD Semp. 3000+ (1.81 Ghz)
1 gb RAM
HD 200 GB
en m'n videokaart op dit moment is 256 MB ATI Radeon 9250

is het idd handig om voor (Ultimate wil ik het liefst gaan draaien) een nieuwe videokaart te gaan en zo ja, tips binnen mijn budget?
wel 300 euro`s over voor vista ultimate boven business, maar geen 80E voor een videokaart.

Verwijderd

ja idd, kan je niet beter wat geld in videokaart stoppen.

Verwijderd

Topicstarter
m'n buurman werkt voor M$ dus kan ik van hem krijgen..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

De eisen voor Vista in het algemeen en Aero in het bijzonder zijn toch wel uitentreuren besproken zowel hier op GoT als op iedere HW en SW site op internet. Geen enkel reden om het wiel opnieuw uit te vinden ;)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.