Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[N70] Nokia agenda syncen zonder outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 14:17
Graag zou ik een hele vervanging van Office hebben.
Nu heb ik voor de standaard dingen (word excel e.d.) OpenOffice draaien
Voor Outlook heb ik Thunderbird draaien
maar nu mis ik wel de agenda optie van mijn Outlook.

Is er een agendasysteem wat ik buiten Lotus en Outlook om die ik kan syncen met mijn Nokia (n70)
Heb niet veel eisen hiervoor (is als back-up voor mijn agenda op mijn telefoon) alleen wil ik hem graag als freeware.

Ik heb al enkele verschillende programma's geprobeerd zoals oxygen en MobileMaster maar die wouden niet werken.

Draai Win XP (helaas geen linux anders zou ik kunnen syncen met opensync)

A life? Where can I download it??

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:47
Heb geen oplossing voor je, maar zit zelf met hetzelfde probleem (maar dan met een Nokia E50). Waar ik zelf aan zit te denken: ActiveSync.
Ben er zelf totaal niet mee bekend, maar ik denk dat je met ActiveSync in elk geval je adresboek zou moeten kunnen synchroniseren met de toekomstige versie van Thunderbird. Ik meen gelezen te hebben dat 2.0 daarvan ActiveSync ondersteuning biedt.
Geen idee of 'ie ook met Lightning overweg kan, als dat zo is is het helemaal mooi.

Ik zit zelf nog even te wachten op het blokje vrije tijd in m'n leven dat ik dit zelf zou kunnen uitproberen - maar als iemand anders hier al ervaring mee heeft hoor ik dat graag...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer deze vraag eerst eens in het N70 topic te stellen. Aangezien de gebruikers van dit toestel zich daar bevinden heb je daar een grote kans om gebruikers tegen te komen met hetzelfde 'probleem'.

Nokia Nseries - N70 & N72 - Deel 4

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.