Netwerkkaart niet gevonden door PC, Everest wel

Pagina: 1
Acties:

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hallo,

Ik heb een probleem:

Ik wil een draadloos netwerk aan gaan leggen,

Nu is het probleem: ik heb mijn oude netwerkkaart uit het pci slot gehaald, vervolgens heb ik de drivers voor de nieuwe geïnstalleerd(dat moest eerst), vervolgens pc afgesloten, de nieuwe netwerkkaart(D-link DWL-G520+) in het pci slot gedaan, PC opgestart.
Het installatieboekje zegt nu dat er een schermpje moet komen met "nieuwe hardware gevonden"(logisch toch)

Alleen dat schermpje komt niet
En als ik het programmaatje D-Link AirPlus XtremeG+ opstart(de driver), om te zien of hij gevonden wordt, dan zegt dat programma No Card Found

Nou startte ik net Everest Home Edition op om te kijken of de kaart daar wel tussen staat, en ja hoor daar staat hij tussen :?

Hoe moet ik dit fixen?

Ik heb de installatie volgens het boekje al een keer opnieuw gedaan.

Alvast Bedankt

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-02 22:46
Wat staat er in het apparaatbeheer? (eigenschappen Deze Computer dus) Daar misschien een foutmelding? Driverconflict bijvoorbeeld of onbekend apparaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Ascathon op 27-01-2007 14:59 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geef eens volledige specs...

Misschien ondersteunt je moederbord bijvoorbeeld geen PCI 2.2 maar eist die kaart dat wel ofzo. Zonder te weten wat je daar hebt staan maak je het mensen die je willen helpen niet makkelijk :o

Oslik blyat! Oslik!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
bij apparaatbeheer staat hij ook niet,(vergeten te melden in vorige bericht)

ik dacht dat het misschien ook aan me pci slot kon liggen(ouder ofzo) weet alleen niet hoe ik erachterkom wat voor een pci slot het is, bij everest staat wel:

Apparaat Functies:
66 MHz werking ----- Niet Ondersteund
Bus Mastering ----- Geactiveerd

dat is als ik bij Everest op Apparaten -> PCI-Apparaten druk en dan op D-Link Airplus G+ DWL-G520 PCI Adapter

Moederbord is: Chaintech 9BIA

http://www.motherboard.cz/mb/chaintech/9BIA.htm

Ander vraagje:

1: Ik heb office 2007 gekocht omdat ik nog met 2000 werkte en ik wilde weer is wat nieuws, alleen bij word 2007 staat er standaard ingesteld dat er na elke zin een witregel moet komen en dan het lettertype Calibri 11 is, maar dat kan je allemaal wel veranderen per document, de witregel kan je ook uitzetten per document, maar ik kan me herinneren dat er een programma was waarmee je vaste instellingen voor elk nieuw Word document kunt instellen.? iemand die weet hoe dat moet?

2: dit probleem had ik eerder met me pc en ik heb nog ff met google gezocht maar ik kan gewoon geen oplossing vinden ---> Bij opstarten van mijn PC: PS2 mouse intialization Failure

[ Voor 47% gewijzigd door Vraaag op 28-01-2007 09:51 ]