Hallo ik heb een probleem wat ik zelf niet op kan lossen omdat ik het niet kan vinden op me pc..
Als ik mijn pc opstart krijg ik elke keer dit als eerste scherm(dat scherm dat hij gaat kijken of het allemaal correct werkt, volgens mij krijgt niet iedereen dat..)
Scherm met volgende punten:
- memory frequence for pc133
- primary master
- primary slave
- secondary master
- secondary slave
press DEL to enter setup, ALT + F2 to enter AWDflash
Rechtsbovenin staat dat zo'n logo: van ENERGY EPA POLLUTION PREVENTER
(maar daar gaat het verder niet om die punten zijn alleen om aan te tonen welk scherm ik bedoel
)
Het probleem is:
Linksbovenin staat een schermpje met: " Warning!
PS2 mouse intialization Failure !
Press any key to continue"
Ik heb een draadloos toetsenbord+muis(logitech ex110 desktop)
Dan heb ik een draadje in de ps2 mouse ingang en een snoertje in de usb(komen allebij vanuit de ontvanger).
Alleen hoe los ik dit op, opzich vindt ik het niet erg om steeds op press key te drukken maar ik wil toch wel graag dat de pc automatisch verder gaat.
en als ik op een key druk om verder te gaan valt vervolgens me ontvanger + toetsenbord en muis uit en start dan weer opnieuw op
Als ik dan een key heb gedrukt kom ik bij een ander scherm waar staat dat ik 2
besturingssystemen op me pc heb geinstalleert en dan moet ik er 1 kiezen(ik heb al gevonden dat hij na 1 seconden gewoon doorgaat naar het bovenste van 2 besturingsystemen, dat is de goede.)
Ik heb een keer mijn Windows XP Professional herstelt, maar blijkbaar heeft hij het oude besturingssysteem niet verwijderd. Hoe verwijder ik dit als nog?
Alvast bedankt,
Wist niet zeker of ik het in dit topic moest plaatsen.
Als ik mijn pc opstart krijg ik elke keer dit als eerste scherm(dat scherm dat hij gaat kijken of het allemaal correct werkt, volgens mij krijgt niet iedereen dat..)
Scherm met volgende punten:
- memory frequence for pc133
- primary master
- primary slave
- secondary master
- secondary slave
press DEL to enter setup, ALT + F2 to enter AWDflash
Rechtsbovenin staat dat zo'n logo: van ENERGY EPA POLLUTION PREVENTER
(maar daar gaat het verder niet om die punten zijn alleen om aan te tonen welk scherm ik bedoel
Het probleem is:
Linksbovenin staat een schermpje met: " Warning!
PS2 mouse intialization Failure !
Press any key to continue"
Ik heb een draadloos toetsenbord+muis(logitech ex110 desktop)
Dan heb ik een draadje in de ps2 mouse ingang en een snoertje in de usb(komen allebij vanuit de ontvanger).
Alleen hoe los ik dit op, opzich vindt ik het niet erg om steeds op press key te drukken maar ik wil toch wel graag dat de pc automatisch verder gaat.
Als ik dan een key heb gedrukt kom ik bij een ander scherm waar staat dat ik 2
besturingssystemen op me pc heb geinstalleert en dan moet ik er 1 kiezen(ik heb al gevonden dat hij na 1 seconden gewoon doorgaat naar het bovenste van 2 besturingsystemen, dat is de goede.)
Ik heb een keer mijn Windows XP Professional herstelt, maar blijkbaar heeft hij het oude besturingssysteem niet verwijderd. Hoe verwijder ik dit als nog?
Alvast bedankt,
Wist niet zeker of ik het in dit topic moest plaatsen.