Gewoon kort en bondig.. gaat me nog geen eens om kwaliteit oid, alleen voor het weergeven van de desktop. Is het mogelijk een pci-e kaart in een normaal pci slot te duwen (ik bedoel dus of het dan ook werkt
passen doet het wel)
Lijkt me niet.
En waarom niet een oud pci kaartje op de kop tikken? Deze geeft prima je desktop weer
En waarom niet een oud pci kaartje op de kop tikken? Deze geeft prima je desktop weer
[ Voor 77% gewijzigd door KingCrash op 26-01-2007 13:48 ]
Angry Rabbit
omdat ik dan de deur uit moet.... haha nee bullshit maar heb hem nog liggen vandaar. ik dacht dat het enige verschil tussen pci en pci-e de snelheid was, en dacht bv net als met agp dat je hem ook op een lagere snelheid kon draaien..KingCrash schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:48:
Lijkt me niet.
nee geen b00m
Je bent in de war met pci en pci-X (de 64-bit en sneller variant pci voor servers.)Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 13:50:
[...]
omdat ik dan de deur uit moet.... haha nee bullshit maar heb hem nog liggen vandaar. ik dacht dat het enige verschil tussen pci en pci-e de snelheid was, en dacht bv net als met agp dat je hem ook op een lagere snelheid kon draaien..
nee geen b00m
PMG FAQ - PCI, PCI-X en PCIe, wat zijn de verschillen?
Is het je ooit opgevallen dat het fysiek al niet eens zomaar past?
Is het je ooit opgevallen dat het fysiek al niet eens zomaar past?
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()