Toon posts:

Nieuwe 250GB HD vertoont enkel 131GB in PartitionMagic

Pagina: 1
Acties:
  • 14 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een nieuwe HD van Western Digital gekocht van 250GB.
Na het aansluiten en opstarten van XP kon ik 'n niet terugvinden in 'Verkenner'.
In 'Norton PartitionMagic' wordt de HD wel weergegeven, maar enkel als schijf van 131GB(?)

Het is een tijd geleden dat ik voor 't laatst een HD heb bijgeplaatst; is er een cruciale stap die ik ben vergeten? De ouwe schijf staat op master en de nieuwe op slave.
Ik hoef hier toch niet per ce 'Fdisk' voor te raadplegen als ik PartionMagic draai?

Groet,
Sam

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2007 00:32 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

ik denk dat hier OM FAQ / Beleid precies je antwoord tussenstaat :)

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Verwijderd schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:29:
Ik heb vandaag een nieuwe HD van Western Digital gekocht van 250GB.
Na het aansluiten en opstarten van XP kon ik 'n niet terugvinden in 'Verkenner'.
In 'Norton PartitionMagic' wordt de HD wel weergegeven, maar enkel als schijf van 131GB(?)

Het is een tijd geleden dat ik voor 't laatst een HD heb bijgeplaatst; is er een cruciale stap die ik ben vergeten? De ouwe schijf staat op master en de nieuwe op slave.
Ik hoef hier toch niet per ce 'Fdisk' voor te raadplegen als ik PartionMagic draai?

Groet,
Sam
SP2 al geinstalleerd ?
Al Google ingeschakelt ?
Dit probleem is volgens mij al zo bizar vaak langsgekomen dat er best wel iets over te vinden is.

0.0

Verwijderd

Topicstarter
ik ga de FAQ even doorlezen, thanx!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord :) Zie het linkje van Terw_Dan. Overigens, waarom moeilijk doen met 3rd party tooltjes, terwijl je prima de schijfbeheer kunt gebruiken? ;) Zie ook OM FAQ / Beleid » Hoe/waarmee kan ik mijn schijf indelen?

Basic/FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Zie verder ook de Registratievoorwaarden / korte FAQ voor een uitleg over de werking van GoT.

Dit topic is gesloten.