De voeding van mijn anten sonata 2 maakt alleen tijdens het opstarten veel herrie. Als ik een tik op de kast geef stopt het geluid even maar gaat daarna gewoon door.
Het is een zwaar zoemend geluid.
Ik kan door de vormgeving van mijn kast moeilijk bij de voeding komen.
Ik heb met een luchtspuitbus van uit de binnenkant naar de buitenkant geblazen, ik zag geen stof er uit komen, alleen de koude lucht.
Om bij de binnenkant van mijn pc te komen moet ik mijn pc helemaal loskoppelen, vanonder mijn pc-meubel halen en op de grond of mijn bed zetten.
Na het open halen zag ik dat de voeding zelf goed vast zat kabels ook, en er was geen stof.
Pc terug gezet en het geluid bleef uit.
Het rare hier van ook is dat het geluid alleen gebeurt tijdens het opstarten nadat de pc een lange tijd heeft uitgestaan, een hele nacht bijvoorbeeld. Als ik nu reboot komt dat geluid niet terug,.
Mijn systeem
amd athlon 64 4000+
met een arcti silencer 64 ultra tc
3 wd schijven
2 gig kingston geheugen
nvidia 7900 gt
win xp home
en dat allemaal op een asus a8n sli se
edit
de voeding is nog net geen half jaar oud
Het is een zwaar zoemend geluid.
Ik kan door de vormgeving van mijn kast moeilijk bij de voeding komen.
Ik heb met een luchtspuitbus van uit de binnenkant naar de buitenkant geblazen, ik zag geen stof er uit komen, alleen de koude lucht.
Om bij de binnenkant van mijn pc te komen moet ik mijn pc helemaal loskoppelen, vanonder mijn pc-meubel halen en op de grond of mijn bed zetten.
Na het open halen zag ik dat de voeding zelf goed vast zat kabels ook, en er was geen stof.
Pc terug gezet en het geluid bleef uit.
Het rare hier van ook is dat het geluid alleen gebeurt tijdens het opstarten nadat de pc een lange tijd heeft uitgestaan, een hele nacht bijvoorbeeld. Als ik nu reboot komt dat geluid niet terug,.
Mijn systeem
amd athlon 64 4000+
met een arcti silencer 64 ultra tc
3 wd schijven
2 gig kingston geheugen
nvidia 7900 gt
win xp home
en dat allemaal op een asus a8n sli se
edit
de voeding is nog net geen half jaar oud