• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:35
Geen matches
Ok, dat wordt dan nog even wat werk verzetten. Album Art erin stampen en opnieuw .sfv files maken :P

Kom er net achter dat compilatie CD's wel heel erg verneukt worden met de sync. Voor elke artiest maakt die een nieuw album aan... dat is wel heel erg gaar. Hopelijk komt daar nog een fix voor.

Eigen fix... in de ID3 tag moet je Album Artist nog even op Various o.i.d. zetten. Dan ziet die het wel als één album en blijven je normale ID3 tags behouden (artist/title).

[ Voor 23% gewijzigd door Oesie op 08-01-2008 01:16 ]

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-10 21:35
Geen matches
Er word h ier aangeraden om een via webshops zoals best buy te kopen. Maar deze verschepen niet naar Nederland. Hoe lossen jullie dit op? Want een 80G voor ruim onder de 200 euro is natuurlijk een koopje.
Dan zoek je een andere webshop op die dat wel doet :? (of kijkt op eBay/ samenkopen.net)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:43
Geen matches
ik denk dat veel mensen hem via de Samenkopen actie hebben gekocht.Dus ik zou het niet weten. Ik wacht nog steeds op de mijne..wie kiest dan ook GLS als pakketdienst :z

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geen matches
Dit topic is niet bedoelt voor het bespreken van importmogelijkheden, zie ook de topicwaarschuwing en de PMD Policy
Verder staat er een stukje in de PMD FAQ over importeren.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:43
Matched: zune
ik lees er vast overheen maar hoe krijg je de zune80 uit?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Probeer is de 'pauze'knop enkele seconden in te drukken :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13

BM

Moderator Spielerij
Geen matches
CLB schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:47:
Probeer is de 'pauze'knop enkele seconden in te drukken :)
Volgens mij is dat standbye :)

Back + d-pad down should do the trick :)
Enkele seconden vasthouden dan gaat ie uit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Oesie
Geen matches
BM schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:20:
[...]

Volgens mij is dat standbye :)

Back + d-pad down should do the trick :)
Enkele seconden vasthouden dan gaat ie uit.
Yeps

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:30
Weet iemand een manier om zune social te gebruiken? ik heb mijn live account al omgezet naar de USA maar dat herkent hij niet. Of nog beter :) een manier om mijn zune met Last.FM te laten werken. ik vond wel een tool (zenses) maar daar is de site down van :(

[ Voor 8% gewijzigd door m3gA op 12-01-2008 14:18 ]

• hmmmz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-10 07:18
m3gA schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 12:27:
Weet iemand een manier om zune social te gebruiken? ik heb mijn live account al omgezet naar de USA maar dat herkent hij niet. Of nog beter :) een manier om mijn zune met Last.FM te laten werken. ik vond wel een tool (zenses) maar daar is de site down van :(
http://www.last.fm/group/Zenses

Hij is momenteel online.

Software werkt goed voor mij.

http://www.zuneboards.com/forums/general-zune-software/12991-people-who-want-accounts-arent-us.html
Hier kunnen ze je verder helpen met de social. Naar het schijnt kan je met een proxy server van de VS ook werken.

• m3gA
hmmmz schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:45:
[...]

http://www.last.fm/group/Zenses

Hij is momenteel online.

Software werkt goed voor mij.

http://www.zuneboards.com/forums/general-zune-software/12991-people-who-want-accounts-arent-us.html
Hier kunnen ze je verder helpen met de social. Naar het schijnt kan je met een proxy server van de VS ook werken.
Bedankt :) ik ga eens kijken
Wauw! :9~ Deze heb ik nog noooooit gezien... Iemand die weet waar die te koop is?

Afbeeldingslocatie: http://www.zunescene.com/watermelon-red-zune/watermelon-1440.jpg

EDIT: Hmm de 'red' staan gewoon op eBay..voor maar 140,- 8)7
Iemand die weet of je een totaal rode en een rood/groene versie hebt of is dat een?
* CLB moet maar is heel heel snel z'n Zune verkopen

[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 14-01-2008 23:25 ]

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:54
Dat is 1, namelijk de watermeloen rode. Deze dus

Dit is wel leuk als je een Zune en een Microsoft Surface ding hebt. Dat zullen vast veel mensen zijn op dit forum.

[ Voor 44% gewijzigd door Vihaio op 15-01-2008 00:13 ]

Hmm okay op eBay's staan alleen 'reds' en geen 'watermelon reds' dus zodoende...
Heb al wat aanbieders gemailed, want wil er wel 'n groen randje bij natuurlijk :9

• RoD
  • Niet online

RoD

master007 schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 00:06:
Dit is wel leuk als je een Zune en een Microsoft Surface ding hebt. Dat zullen vast veel mensen zijn op dit forum.
Ik wilde het nét posten. :) Echt prachtig zeg! Ultiem gadgetish en het ziet er ook nog goed te gebruiken uit. Die dingen zijn schandalig duur, dus zullen er nauwelijks mensen gebruik van maken, maar wie weet wat er in de toekomst mogelijk is. Vervanging voor het docking station? Gaaf :)

Edit: Ik bedoel daarmee natuurlijk het concept. Zo'n lomp grote tafel is wat onhandig natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 15-01-2008 00:41 ]

Heb al antwoorden van mensen, maar die vertellen met dat het een geheel rode Zune is..
Dus met rode randjes en dergelijke.. Iemand die een 'Watermelon' versie winkel weet.. :X

EDIT: Hmm CLB zal er wel weer geen een kunnen bemachtigen :-s

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 15-01-2008 11:42 ]

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

Wat gebeurt er als ik een Zune 80GB (NTSC only?) op een PAL tv aansluit. Krijg ik dan zwart/wit beeld? Ik neem aan dat als ik hem op mijn philips 28pw9611 (NTSC ondersteuning) aansluit dat ik wel kleuren krijg?

edit:
Net even getest met mijn Canon camera. In zowel NTSC als PAL stand krijg ik kleuren op mijn Philips. Op de tv onder krijg ik echter alleen met PAL kleuren. NTSC geeft zwart/wit. Dat wordt dus een NTSC-PAL convertor halen.. en een Zune 80 uiteraard :9

[ Voor 39% gewijzigd door Qris op 15-01-2008 14:24 ]

Deze ruimte is te huur

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Ik heb even moeten zoeken hier in New York... maar ik heb eindelijk ook de Zune 2 te pakken :P

De flash spelers hebben ze hier genoeg op voorraad merk ik, het is vooral de 80gb variant die out of stock is (Radioshack/Bestbuy/CompUSA). Heb hem uiteindelijk nog bij Circuit City te pakken gekregen. Morgen als ik thuis kom dus gelijk aansluiten en updaten!

• Vihaio
Ik weet niet wat het is met de Zune en kleurtjes, maar er is nu ook een rode.

Verwijderd

Ik heb nu mijn tweede Zune 30 GB, de eerste bleek niet helemaal in orde te zijn software matig.
De Zune is verder perfect, een mooi dingetje, goed geluid, perfecte oordopjes (ook tegenover Shure), goede software, etc.
(Ja, ik heb hem via Samenkopen.)

Verwijderd

Geen matches
Vanochtend bij het syncen een update gehad. Update 2.3 :) Daarmee moet het een betere performance geven en wifi is wat aan gedaan

• RoD
  • Niet online

RoD

zAlternator opens up your Zune to WMP11, iTunes sync

Wellicht handig voor sommige mensen :)

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Volgens Neowin komt er een update voor de Zune-software (niet firmware) waardoor deze ook op 2.3 komt.

We are shaping the future

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Inmiddels staat de update op de site. Er wordt alleen melding gemaakt van wat bugfixes, dus helaas weinig spannends.

Verwijderd

ik krijg telkens als ik de zune wil instellen voor wireless sync de melding: can't find a compatible network

iemand dit hier al gehad? en weet wat te doen, kan op internet zelf niets vinden.

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat kan aan heel veel dingen liggen. De zune, het signaal, het netwerk, enz. Hier valt dus zo geen antwoord op te geven. Bovendien, problemen horen in een apart topic :)

Verwijderd

Geen matches
Die 2.3 update is een must, eindelijk een hele hoop fixes die broodnodig waren.
Nou.. weet niet wat.. draai 'm hier al een hele tijd, maar merk niks 8)7
Ik heb nog steeds maar halve tekst in beeld bij een filmverhaaltje en das best 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 23-01-2008 16:02 ]

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-10 15:34

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

CLB schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:01:
Nou.. weet niet wat.. draai 'm hier al een hele tijd, maar merk niks 8)7
Ik heb nog steeds maar halve tekst in beeld bij een filmverhaaltje en das best 8)7
je hebt (ik weet het niet zeker) de firmware 2.3 en de zune desktop software 2.3.. de zune desktop software is gisteren geupdate, denk dat ie dat bedoelt.
Ajaa my fault als dat zo is... Ben benieuwd wat zijn bugs zijn dan :?
EDIT: En ik heb gisteren 2x m'n Zune gesynced en niks gezien qua updates...

[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 23-01-2008 17:52 ]

• Alex)
Geen matches
De desktop software wordt geüpdate via Microsoft Update, kreeg 'm vandaag binnen :)

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 11:31:
Dat kan aan heel veel dingen liggen. De zune, het signaal, het netwerk, enz. Hier valt dus zo geen antwoord op te geven. Bovendien, problemen horen in een apart topic :)
Welk topic dan? Als ik het hier zou kunnen vragen hoef ik er eigenlijk toch geen apart topic voor te openen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:27:
[...]

Welk topic dan? Als ik het hier zou kunnen vragen hoef ik er eigenlijk toch geen apart topic voor te openen?
Dat hoort in een eigen topic, eentje die je zelf moet openen ;) Waarom dit moet staat gewoon in de topicwaarschuwing.
Nu graag weer ontopic :)

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-10 19:26

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Zucht..ben weer van plan om een zune te kopen. Andere is kapot gegaan. Garantie claimen ging niet. De prijs is dusdanig laag dat ik geneigd ben om er eentje te halen :) Ebay nog steeds de beste plek om ze aan te schaffen?

Verwijderd

Geen matches
Crossposten is niet de bedoeling

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 24-01-2008 19:39 ]

• Oesie
Weet iemand hoe je de rating van een nummer kan instellen als je het nr afspeelt? Ik heb nu een paar keer per ongeluk een scherm geopend waar ik dat kan instellen. Maar als ik het probeer 'expres' te openen krijg ik het niet voor elkaar om de juiste toetscombinatie te gebruiken.

Wie heeft er nog meer shortcuts zoals back-toest en d-pad naar beneden om de zune helemaal uit te zetten?

Verwijderd

Oesie schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:22:
Weet iemand hoe je de rating van een nummer kan instellen als je het nr afspeelt? Ik heb nu een paar keer per ongeluk een scherm geopend waar ik dat kan instellen. Maar als ik het probeer 'expres' te openen krijg ik het niet voor elkaar om de juiste toetscombinatie te gebruiken.

Wie heeft er nog meer shortcuts zoals back-toest en d-pad naar beneden om de zune helemaal uit te zetten?
Met de middelste knop, rating selecteren en dan weer middelste knop.

Hier alle toetscombinaties:
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=56

• Oesie
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:33:
[...]

Met de middelste knop, rating selecteren en dan weer middelste knop.

Hier alle toetscombinaties:
http://www.mszune.nl/forum/viewtopic.php?t=56
_/-\o_

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:47

the-spawn

.: Dark Storm :.

Geen matches
Te snel een post gedaan :(
Ik had niet verwacht dat mijn NAS eruit zou liggen. Dan kan hij ze natuurlijk niet vinden.

Excusses.

[ Voor 77% gewijzigd door the-spawn op 29-01-2008 22:15 ]

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• apNia

apNia

Jezus wat is die nieuwe sofware kut. Delete ie net ff 123 MP3s van m'n Zune die ik heb verhuisd op m'n HD. Waar de hel slaat dat op en hoe zet je dat uit?

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:49
Geen matches
Dat heet autosync.... en is in de options uit te zetten ;)

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 14:20
apNia schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:55:
Jezus wat is die nieuwe sofware kut. Delete ie net ff 123 MP3s van m'n Zune die ik heb verhuisd op m'n HD. Waar de hel slaat dat op en hoe zet je dat uit?
Ik had ook zoiets maar dat was iets meer mijn schuld. Ik had ongeveer 20GB aan muziek uitgezocht en erop gezet. Vervolgens heb ik alles op het scherm "My Collection" gewist... Je raad het al: dat betekende ook dat de zune leeg werd gemaakt.
Achteraf een beetje stom natuurlijk, maar toch onprettig en niet intuitief. Wat er in My Collection staat hoeft wat mij betreft niet hetzelfde te zijn als wat er op mijn Zune staat.

• apNia

apNia

Ja waar dat op slaat is mij echt een raadsel. Waarom besluit ie om het maar ff te deleten? Waarom zou je de Zune ontwikkelen als een weerspiegeling van je huidige situatie? Dat vind ik echt een nare fout. Ik zit meestal op 2 PCs (thuis en werk) en ik vind het uber onpraktisch. Helemaal dit soort functionaliteiten. Ik denk dat het merendeel van de eindgebruikers dit juist niet zou willen.

• m3gA
Gebruikt iemand hier nog Zenses? Ik heb sinds 2 dagen het probleem dat ie mijn wachtwoord niet meer accepteert :( en ik heb flink wat muziek op de Zune geluisterd die ik wil updaten naar last.fm.

• apNia

apNia

Geen matches
Ik gelijk zoeken wat Zenses is, zie ik dit op de hoofdpagina
"Current Information: Current Zenses development has had some problems, but don't worry the project isn't being dropped. A new version of Zenses is in development which promises to be cross-platform and written in pure C++."

Weet niet of dat op je probleem staat m3gA

• m3gA
apNia schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:10:
Ik gelijk zoeken wat Zenses is, zie ik dit op de hoofdpagina
"Current Information: Current Zenses development has had some problems, but don't worry the project isn't being dropped. A new version of Zenses is in development which promises to be cross-platform and written in pure C++."

Weet niet of dat op je probleem staat m3gA
Zenses is een tool die je geluisterde muziek van je zune (of creative speler) upload naar last.fm
het probleem dat hij noemt is dat een van de twee ontwikkelaars opgestapt is en dat hij dus weinig tijd heeft om dingen te veranderen.

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-11 17:27
Geen matches
SC Free Video Converter 6.0.0.0 is geen freeware maar adware.

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vond op de fora van ABI nog een review van de Zune 80 :)

• H3llSiNG
  • Laatst online: 04-11 13:06

H3llSiNG

Meh.

nadat ik een lange tijd niks met mn zune gedaan heb en ik hem nu weer actief wil gaan gebruiken in de auto etc kwam de zune software ermee dat er nieuwe updates waren.

Na ik het apparaat geupdate had gelijk wat mp3'tjes erop gegooit. Nu blijft mn Zune echter crashen. Ik kan een paar mp3tjes luisteren maar dan na een onwillekeurige tijd doet de volgende song niks meer, ik kan niet meer skippen en geen 1 button reageert meer, het scherm blijft wel aan en na tijdje gaat de achtergrond belichting uit. het enigste wat dan nog helpt is manueel resetten (met de terug toets en naar boven houden voor paar seconden) en dan doet tie het weer tot het probleem zich herhaald.

Ik heb er geen garantie op zitten dus omruilen komt niet ter sprake.

Iemand die me verder kan helpen ik baal er behoorlijk van en vooral in de auto heb ik niet altijd tijd dat ding te resetten als tie weer eens hangt en dan zit ik zonder mn muziek :(

Ook heb ik het ding al eens geformat dat had niks geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door H3llSiNG op 10-02-2008 13:35 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Vihaio
Geen matches
Een apart topic voor je probleem aanmaken wil wel eens helpen.

• Vihaio
Microsoft kondigt spelletjes voor de Zune aan aan. Leuk maar volgens mij doet bijna niemand spelletjes op z'n PMD.

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Het is wel een leuke gimmick als je even niks te doen hebt. Als je het presenteert als een van je main features is er iets mis, naar mijn mening, maar "voor erbij" is het altijd leuk :) Als je er voor moet betalen (en dat zal wel het geval zijn, gok ik zo) denk ik niet dat het populair wordt.

• Engra
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01-2024
Oke, ik hoorde dat de meeste mensen tevreden zijn met hun zune, maar wat is nou precies het nadeel van een hd in de 80gig versie?

[Edit]
Heeft iemand ook een idee waar ik er een kan bestelen/kopen? ik zoek al een tijdje maar het lukt me niet echt.

[ Voor 32% gewijzigd door Engra op 21-02-2008 15:56 ]

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-11 19:34
BastiaanMoi schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:55:
Oke, ik hoorde dat de meeste mensen tevreden zijn met hun zune, maar wat is nou precies het nadeel van een hd in de 80gig versie?

[Edit]
Heeft iemand ook een idee waar ik er een kan bestelen/kopen? ik zoek al een tijdje maar het lukt me niet echt.
in NL kan je m nergens kopen, ik zit zelf ook nog te zoeken. Het blijft moeilijk, maar de makkelijkste manier lijkt mij www.fromus2eu.com
Neejoh dan betaal je allerlei extra shit, gewoon via eBay en hop :9

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:30:
Neejoh dan betaal je allerlei extra shit, gewoon via eBay en hop :9
Maar ja, om die betaling te regelen en het importeren is gewoon een ongelofelijk rotwerk.

Die van mij was via marktplaats, kon ik ophalen in Oude wetering. Maar goed, je kunt idd ook via Ebay een Zune bestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 17:24 ]

• apNia

apNia

In m'n Zune software zie ik als ik op m'n Device browse de artiesten niet die geen enkel album er onder hebben staan (in mijn geval een artiest die aprox 8 tracks heeft, maar geen albumnaam). Hoe kan dit en is er eventueel een fix?
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:23:
Maar ja, om die betaling te regelen en het importeren is gewoon een ongelofelijk rotwerk.
Mwah paar keer doen en je weet wel hoe 't werkt :) Mja via MP is 't idd easier :)

• kadooosh
  • Laatst online: 08:12
Komt ie nou nog ooit naar Nederland :(, ik kan hem nu viavia voor 125 incl verzendkopen.
Is een paar keer gebruikt maar komt zonder bon..dus twijfel nog erg.
Denken jullie trouwens als ie hier verkocht wordt dat voor in de US verkochte Zunes hier geRMAed(:D) kunnen worden?

• Vihaio

Verwijderd

kadooosh schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:58:
Komt ie nou nog ooit naar Nederland :(, ik kan hem nu viavia voor 125 incl verzendkopen.
Is een paar keer gebruikt maar komt zonder bon..dus twijfel nog erg.
Denken jullie trouwens als ie hier verkocht wordt dat voor in de US verkochte Zunes hier geRMAed(:D) kunnen worden?
Ik heb net een zune 80 in de VS gekocht, werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl

Ik ben echt heel tevreden over het ding. Krijg het maar niet vol...

Ik zou graag nog een tweede USB kabel willen hebben, heeft iemand een idee, waar ik die zou kunnen bestellen.

• hellboy123
  • Laatst online: 05-11 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:08:
[...]

Ik heb net een zune 80 in de VS gekocht, werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl

Ik ben echt heel tevreden over het ding. Krijg het maar niet vol...

Ik zou graag nog een tweede USB kabel willen hebben, heeft iemand een idee, waar ik die zou kunnen bestellen.
heb je m zelf gehaald of heb je m via ebay ofzo?

• RoD
  • Niet online

RoD

Dapreview heeft een review van de Zune 80 :)

• ThunderNet
  • Laatst online: 16:34

ThunderNet

Flits!

Begin nu te twijfelen om mijn 30GB Zune (die ik nog maar 3maand heb :X ) weg te doen en een 80GB versie te bestellen :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Ik heb nu al meer dan 1,5 jaar 'n Zune 30GB *YEAHHH* en ik wacht echt todat die dood is :)
Werkt nog steeds perfect, zitten echt maar 2 kleine krasjes in m'n scherm die je niet eens ziet als het scherm aanstaat en hij bevalt me ook nog steeds goed... iPod Touch 32GB is leuk, Archos 605 WiFi 80GB is leuk, maarja deze Zune roeleert gewoon echt kneiterhard! Alleen de zomer komt eraan en dan is die wel een beetje bulky om in je zak te doen.. Maarja dat wordt muziek vanaf m'n SE W880i! :)

• rvone
RoD schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:35:
Dapreview heeft een review van de Zune 80 :)
Erg informatief. Bedankt (ook al heb ik de zune80 al enkele maanden :9 )

Verwijderd

Geen matches
Via ebay kan je hem uit de UK halen voor 216 euro + 15 euro verzendkosten.
Is dit een goede deal?

Amerika moet goedkoper kunnen maar lastiger.
Dat is zeker 'n goede deal aangezien je geen douaneshizzle hoeft te betalen :)

Verwijderd

Geen matches
hellboy123 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:00:
[...]

heb je m zelf gehaald of heb je m via ebay ofzo?
Maandje terug zelf gehaald bij Radio Shack Daytona Beach FL $ 249,=

Zoek nog steeds eebn tweede USN kabel, voor reserve en onderweg/

Ben er erg tevreden over

• rvone
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:
[...]

Maandje terug zelf gehaald bij Radio Shack Daytona Beach FL $ 249,=

Zoek nog steeds eebn tweede USN kabel, voor reserve en onderweg/

Ben er erg tevreden over
Heb je amazon geprobeerd? Ik zie daar meerdere geschikte kabels (zoekterm: zune usb).

Verwijderd

CLB schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:37:
Ik heb nu al meer dan 1,5 jaar 'n Zune 30GB *YEAHHH* en ik wacht echt todat die dood is :)
Werkt nog steeds perfect, zitten echt maar 2 kleine krasjes in m'n scherm die je niet eens ziet als het scherm aanstaat en hij bevalt me ook nog steeds goed... iPod Touch 32GB is leuk, Archos 605 WiFi 80GB is leuk, maarja deze Zune roeleert gewoon echt kneiterhard! Alleen de zomer komt eraan en dan is die wel een beetje bulky om in je zak te doen.. Maarja dat wordt muziek vanaf m'n SE W880i! :)
Nu je het inderdaad zegt, ik heb hem ook zo`n 1,5 jaar :) ben er nog steeds blij mee. Ik heb nog lekker helemaal geen krasjes :P alleen mijn volgende media player word er toch wel 1 die in Nederland word ondersteund. In elk geval geen iPod. >:) En ik kan trouwens nog wel even met de Zune vooruit hoor

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 10:06 ]

Verwijderd

Vraagje, als je het album dat je aan het luisteren ben op je zune eindigt gaat die dan automatisch naar het volgende album?

Heb je een speciaal programma nodig om het erop te zetten, of is het drag and drop?

Kan die ook worden gebruikt als externe HDD?

Hoe goed is de radio?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 18:57 ]

• Vihaio
De Zune komt ergens achter in 2009 naar Europa En dat is de derde generatie.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vraag me af wat de reden daarvoor is. De tweede Zune werd toch redelijk positief ontvangen en in Europa is er afaik ook wel een beetje sprake van een "hype" rondom de Zune (die natuurlijk verbleekt ten opzichte de iPod-hype-kuddegedrag wat hier nog altijd de boventoon voert) dus een Europese release lijkt mij best zinvol.

Volgens mij heeft de Zune hier zelfs meer kans gezien het feit dat de dominantie van Apple in de VS een stuk groter is en je er daar nóg moeilijker doorheen prikt. Door de releasedate van de derde Zune plus de releasedate in Europa zo lang uit te stellen plaats je jezelf behoorlijk buiten de markt.. en dat lijkt mij niet echt handig als je ambities hebt om met Apple te concurreren.

• Alex)
Geen matches
Ik zou zeggen... stuur een mailtje. steveb IKHOUNIETVANSPAM @microsoft.com.

Een antwoord krijg je echt wel :)

[ Voor 8% gewijzigd door Alex) op 14-03-2008 13:52 ]

• m3gA
RoD schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:41:
Ik vraag me af wat de reden daarvoor is. De tweede Zune werd toch redelijk positief ontvangen en in Europa is er afaik ook wel een beetje sprake van een "hype" rondom de Zune (die natuurlijk verbleekt ten opzichte de iPod-hype-kuddegedrag wat hier nog altijd de boventoon voert) dus een Europese release lijkt mij best zinvol.

Volgens mij heeft de Zune hier zelfs meer kans gezien het feit dat de dominantie van Apple in de VS een stuk groter is en je er daar nóg moeilijker doorheen prikt. Door de releasedate van de derde Zune plus de releasedate in Europa zo lang uit te stellen plaats je jezelf behoorlijk buiten de markt.. en dat lijkt mij niet echt handig als je ambities hebt om met Apple te concurreren.
De hardware is niet het probleem maar ze zijn al jaren in onderhandeling met allerlei Europese rechtenorganisaties. Ze willen de Zune op de markt brengen met een goede muziekwinkel (als totaalpakket net als de Ipod) maar dat is schijnbaar heel moeilijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:59:
Vraagje, als je het album dat je aan het luisteren ben op je zune eindigt gaat die dan automatisch naar het volgende album?

Heb je een speciaal programma nodig om het erop te zetten, of is het drag and drop?

Kan die ook worden gebruikt als externe HDD?

Hoe goed is de radio?
Je kunt automatisch over laten springen naar het volgende album. Je kunt ook shuffle activeren.
De radio is van een uitstekende kwaliteit, alleen FM
Je kunt de Zune niet gebruiken asl HDD.
De software die je nodig hebt vind je op
http://www.zune.net/en-us/products/zunesoftware/download.htm
De manier waarop je de foto's gepresenteerd krijgt is erg mooi, op alfabet (naam en of map) en datum
Dan krijg je al een beetje het Zune-gevoel

Ik heb nu al mijn videoopnames en foto's op zak. En zo'n 120 speelfilms voor de verloren uren

Ik ben ook na een goede maand nog steeds zeer tevreden. Met name de bediening is volkomen intuïtief en eenvoudig

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

Denk dat ik ook een 80Gb zune ga halen, toch even kijken in me vakantie (aruba) of hij daar mee te pikken is voor 170 euro ongeveer.
Heb nu een tijdje al de ipod touch, maar een paar dingen zitten me toch tegen.

1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit) en ik gebruik nu de e3c Shure's en ben tevens ook op zoek naar een koptelefoon (sehnheiser HD25 of Grado SR60 ) bij allebei is de touch toch niet geweldig om aan te horen

2. Bediening - Ik kan de touch niet zonder taferelen in me zak bedienen.

3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur (en ook net niet genoeg)

4. Schermgrootte - 2.5 inch is te klein om serieus iets op te kijken (ipod classic).

dus is het toch de zune geworden, tevens is het ook niet meer leuk om een ipod te hebben, iedereen en ze oma heeft er al 1, dat was tijdens de 2e gen wel anders. Met de zune heb je ook weer dat gevoel een beetje terug :D

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

Denko schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:26:
Denk dat ik ook een 80Gb zune ga halen, toch even kijken in me vakantie (aruba) of hij daar mee te pikken is voor 170 euro ongeveer.
Heb nu een tijdje al de ipod touch, maar een paar dingen zitten me toch tegen.

1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit) en ik gebruik nu de e3c Shure's en ben tevens ook op zoek naar een koptelefoon (sehnheiser HD25 of Grado SR60 ) bij allebei is de touch toch niet geweldig om aan te horen

3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur (en ook net niet genoeg)

4. Schermgrootte - 2.5 inch is te klein om serieus iets op te kijken (ipod classic).

dus is het toch de zune geworden, tevens is het ook niet meer leuk om een ipod te hebben, iedereen en ze oma heeft er al 1, dat was tijdens de 2e gen wel anders. Met de zune heb je ook weer dat gevoel een beetje terug :D
Ik ben bang dat ze op Aruba geen Zune verkopen, aangezien het enkelt en alleen VS. Ik weet niet of het al zover is dat het ook al in Canada is. Maar niet in Aruba.
Denko schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:26:
1. Geluidskwaliteit (hoor niks anders dan lof over de zune geluidskwaliteit)
Houd er rekening mee dat er geen equalizer op de Zune 2.0 zit!
Vandeweek dit gelezen: Verwijderd in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."

PocketTouch. (Version 1.0b)
A lot of you have been wishing that you had a convenient way to control your iPods while it was in your pocket, or wherever you keep it. Well, I got enough requests, so I made just something to do that.
Thank goodness SkylarEC, a Super Moderator of iPod Touch Fan forum, made a unique app called “Pocket Touch” (ver 0.3b). It’s still in beta but boy it’s fantastic. You can change tracks and volume level simply by swiping your finger across the screen, blind-folded! Swiping left or right tells the music player to skip to track. A single tap pauses or un-pause the music player.

A quick swipe upwards brings the volume level up a notch. Swipe up again to increase it further.
3. HD ruimte - Toch iets te klein die 16 Gb, en 32 Gb is weer net iets te duur
(en ook net niet genoeg)
Tsjaa dat kan inderdaad
Je hebt 'n iPod Touch en je vind 'n 2,5" te klein om films te kijken...?
Of je zit verkeerd en bedoelt 3,5" of je wilt 'n nieuwe MM-speler en je twijfelt tussen 'n Zune en iPod classic?
2,5" is trouwens erg goed te doen hoor om films op te kijken vind ik, maarja dat ben ik >:)
Tsjaa daarom heb ik toendertijd ook 'n Zune geimporteerd ;)

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

Denko

|{ing Øf ßlitz

CLB schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:33:

Vandeweek dit gelezen: Verwijderd in "[iPhone & iPod touch] Handige & onmisbar..."

PocketTouch. (Version 1.0b)

[...]

Je hebt 'n iPod Touch en je vind 'n 2,5" te klein om films te kijken...?
Of je zit verkeerd en bedoelt 3,5" of je wilt 'n nieuwe MM-speler en je twijfelt tussen 'n Zune en iPod classic?
2,5" is trouwens erg goed te doen hoor om films op te kijken vind ik, maarja dat ben ik >:)

[...]

Tsjaa daarom heb ik toendertijd ook 'n Zune geimporteerd ;)
Hm, om die software te draaien moet je hem jailbreaken...ben ik geen fan van.

Ik regel me eq's niet op het apparaat zelf, dus dat maakt me niet zoveel uit, over die 2.5inch, ik heb een lange tijd de 5g ipod gehad....net niet lekker kijken.

Hm, ik zal idd dat wat moeten verzinnen als ze er niet zijn op aruba, ach, anders wachten tot iemand van werk naar de vs moet, laat ik die het wel meenemen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Denko op 17-03-2008 00:19 . Reden: jailbreak zin toegevoegd ]

PSN & XBL: Denkoyugo

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Ik heb een minpuntje gevonden aan de Zune software, hij heeft nu 3 media bestanden toegevoegd. Maar ik heb bij mijn weten geen muziek d'r bij gekregen sinds gisteren. Nu zou ik dus heel erg graag willen kijken wat hij heeft toegevoegd, maar dat kan ik dan weer niet zien. Op de Zune zelf doet hij dat dan weer gelukkig wel.

• rvone
Sagaris schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:42:
Ik heb een minpuntje gevonden aan de Zune software, hij heeft nu 3 media bestanden toegevoegd. Maar ik heb bij mijn weten geen muziek d'r bij gekregen sinds gisteren. Nu zou ik dus heel erg graag willen kijken wat hij heeft toegevoegd, maar dat kan ik dan weer niet zien. Op de Zune zelf doet hij dat dan weer gelukkig wel.
Je kunt in de software toch gewoon sorteren op "date added" of zoiets? Of laat hij dan alleen maar zien wat JIJ als laatste hebt toegevoegd?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Geen matches
4nGeLuS schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:32:
[...]

Je kunt in de software toch gewoon sorteren op "date added" of zoiets? Of laat hij dan alleen maar zien wat JIJ als laatste hebt toegevoegd?
Cool, didn't know that. Volgens mij doet hij inderdaad alleen dat laatste.

• Oesie
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:08:
[...]

...werkt hier prima geen enkel probleem, ook niet www.uitzendinggemist.nl
Download jij de afleveringen van uitzendinggemist waarop je ze vervolgens converteert voor je Zune?

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-10 08:54
Ik vind het volume van mijn zune op het laagste niveau soms nog te hoog :X Misschien komt het omdat dat ding niet voldoet aan europese richtlijnen ofzo. Maar er is vast geen manier om dit te veranderen?

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44

Nutral

gamer/hardware freak

Koptelefoon erop aansluiten ? die heeft een lage weerstand dus meer energie nodig.

Is er nog informatie van wanneer xna 3.0 en de firmware voor de zunes nou uitkomen ?

• the-spawn

the-spawn

Geen matches
Dit topic is bedoelt voor ervaringen en discussie. Niet voor "waar moet ik kopen"-vragen

[ Voor 76% gewijzigd door RoD op 20-04-2008 17:28 ]

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• RoD
  • Niet online

RoD

Kans zit erin dat de Zune over een tijdje Audiblesupport krijgt. Logische feature opzich.

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Geen matches
Kijk eens twee posts boven je...

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 24-04-2008 15:32 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Ik heb een Zune 80 sinds januari en begin echt gek te worden van het stof dat zich ophoopt tussen het glas en de display dat je vooral ziet bij veel licht van buitenaf. Het is echt een probleem dat vooral bij de Zune voorkomt, er valt volgens mij ook weinig aan te doen. Heeft iemand hier een oplossing voor of dezelfde ervaringen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Probeer het schermpje eens schoon te maken met een TFT-reiniger. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet alles meenemen, maar wellicht dat je er nog wat uit kunt vegen.

• Zak aarde
Geen matches
RoD schreef op maandag 28 april 2008 @ 18:59:
Probeer het schermpje eens schoon te maken met een TFT-reiniger. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet alles meenemen, maar wellicht dat je er nog wat uit kunt vegen.
Het zit onder het glas oftewel IN het apparaat feitelijk.

• RoD
  • Niet online

RoD

Geen matches
Dan wordt het vrij moeilijk. Af en toe wil het nog wel eens lukken om wat stof weg te zuigen met een stofzuiger... dat heb ik wel eens voor elkaar gekregen met m'n oude Gmini 400. Maar stof onder het scherm is bijzonder lastig. Zelf heb ik bij m'n Gmini 400 een stuk vuil, dus niet een stofje oid, onder het scherm zitten, wat lijkt op een cluser van dode pixels. Dat is pas irritant :X

Beetje jammer is dat altijd, dat fabrikanten er niet voor zorgen dat hun schermpjes stof-proof zijn.

• Zak aarde
Geen matches
Met stofzuiger heb ik al geprobeerd door een ballon als verbindingsstuk te gebruiken tussen de usb poort en de stofzuiger, maakte alleen een fluitende teringherrie maar helpen deed het niet.

• Vihaio
De Zune en Zune marketplace hebben een update gekregen. Nu heeft de Zune gapless playback _/-\o_, Smart playlists en nog meer leuke dingen.

[ Voor 9% gewijzigd door Vihaio op 06-05-2008 11:29 ]

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44

Nutral

gamer/hardware freak

Yep, wel jammer dat de zune zelf geen plays bijhoud voor je zunecard of andere programma's (last.fm)

• m3gA
Nutral schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 00:15:
Yep, wel jammer dat de zune zelf geen plays bijhoud voor je zunecard of andere programma's (last.fm)
Last.fm kun je via zenses doen :)

• the-spawn

the-spawn

master007 schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 11:23:
De Zune en Zune marketplace hebben een update gekregen. Nu heeft de Zune gapless playback _/-\o_, Smart playlists en nog meer leuke dingen.
Heeft iemand de update al geinstalleerd? ervaring?
Ik weet niet hoe ik de mijne moet update, via de software zegt hij dat hij up-to-date is.
(versie 2.3)

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast