Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 22:35
Matched: zune
heeft iemand z'n Zune HD al kunnen updaten naar firmware versie 4.3? Het wil hier namelijk niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:41
Geen matches
RamO schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:15:
[...]

Waar heb je de Teclast T51 8GB vandaan gehaald??? En voor hoeveel??
Houseofdap voor 129 dollar maar hij is ondertussen 149 ;)

Dit gaat wel erg offtopic maar als je snel bent, vandaag is de pre-sale van de S:flo 2 begonnen (zelfde als T51 maar ander logo'tje), moet je ff kijken bij mp4nation, daar is ie nu ook 129 en dadelijk wordt ie weer 149 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hackjedi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:57:
heeft iemand z'n Zune HD al kunnen updaten naar firmware versie 4.3? Het wil hier namelijk niet echt lukken.
is bij mij van het weekend al goed gegaan.geen problemen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Geen matches
Upgrade gedaan de dag dat het uit was :) ging perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Geen matches
En de beloofde games staan inmiddels ook in de app store :)

• robvleeuwen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 17:58
hackjedi schreef op woensdag 11 november 2009 @ 14:57:
Ik ben bang dat je hier weer een engelse windows voor moet hebben.

Dat wordt voor mij dus weer een vriend bellen. Voegt het veel toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Geen matches
robvleeuwen schreef op donderdag 12 november 2009 @ 16:39:
[...]

Ik ben bang dat je hier weer een engelse windows voor moet hebben.

Dat wordt voor mij dus weer een vriend bellen. Voegt het veel toe?
De playcount bug is opgelost, de browser is sneller en je hebt het nodig om de nieuwe games te kunnen installeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik heb vandaag mijn Zune HD binnen gekregen maar krijg met geen mogelijkheid de firmware ge-update. Ik krijg de bekende C00D11CD (80070057) error. Ik heb Windows7 Home Premium, heb alle instellingen op Engels gezet, maar niets helpt. Ook al het volledige pakket geinstalleerd en de firmware los zoals volgens de microsoft trouble-shoot. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Geen matches
Ik heb vista,en heb al mijn instellingen op amerikaans staan(international) dus ook mijn toetsenbord en tijd :P (am/pm ipv 24h) en het ging bij mij echt zonder problemen,kan bv ook gewoon mp3's downloaden.alleen de video moet echt via een amerikaans netwerk :/ is me helaas nog niet gelukt via een proxy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Geen matches
Misschien heb ik alles nog niet goed naar Engels gezet? Weet iemand wat je precies allemaal naar Engels kan zetten in Windows7? Ik hou namelijk wel gewoon de nederlandse namen voor configuratiescherm/netwerkcentrum etc. Ligt het daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ojjorz schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:36:
Misschien heb ik alles nog niet goed naar Engels gezet? Weet iemand wat je precies allemaal naar Engels kan zetten in Windows7? Ik hou namelijk wel gewoon de nederlandse namen voor configuratiescherm/netwerkcentrum etc. Ligt het daar aan?
Ja je moet engels als taal en US als locatie hebben, de taal kan je alleen veranderen als je vista of windows 7 ultimate hebt.
mrsar schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 15:17:
Ik heb vista,en heb al mijn instellingen op amerikaans staan(international) dus ook mijn toetsenbord en tijd :P (am/pm ipv 24h) en het ging bij mij echt zonder problemen,kan bv ook gewoon mp3's downloaden.alleen de video moet echt via een amerikaans netwerk :/ is me helaas nog niet gelukt via een proxy...
Ik maak inderdaad ook gebruik van een Zune Pass (onbeperkt muziek downloaden voor 12 euro per maand) zonder problemen, een video heb ik nog niet geprobeert, zou jammer zijn als dat niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Jazzle schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:21:
[...]

Ja je moet engels als taal en US als locatie hebben, de taal kan je alleen veranderen als je vista of windows 7 ultimate hebt.

[...]

Ik maak inderdaad ook gebruik van een Zune Pass (onbeperkt muziek downloaden voor 12 euro per maand) zonder problemen, een video heb ik nog niet geprobeert, zou jammer zijn als dat niet werkt...
Taal en locatie heb ik op US. Als dat het niet is ga nog maar een Engelse Vista Ultimate installeren om te kijken of hij daar werkt. Hoef natuurlijk maar 1x die update te hebben om hem daarna te kunnen gebruiken. Misschien iemand met een werkende zune in de buurt van Utrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Geen matches
Alleen taal en locatie moet je veranderen dus op taal Engels en locatie op Verenigde Staten. Indeling kan gewoon op Nederlands blijven (indeling is weergave van valuta €, datums en tijden etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Geen matches
Hmm, het lijkt me echt niet te lukken dus ik ga het maar eens bij iemand anders op de PC proberen... Niemand nog tips waar ik wat aan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Geen matches
iemand de nieuwe spellen al gespeeld? ben me op het moment erg aan het vermaken met de nieuwe 3d spellen :) ferrari race,skaten en audio surf :p vreet wel je accu leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackjedi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 22:35
mrsar schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 17:37:
iemand de nieuwe spellen al gespeeld? ben me op het moment erg aan het vermaken met de nieuwe 3d spellen :) ferrari race,skaten en audio surf :p vreet wel je accu leeg
inmiddels heb ik mn zune kunnen updaten. M'n zus heeft een engelstalige vista en daar werkte het prima op. Meteen even die 3d-games geprobeerd. De graphics van vooral het race spel vind ik geweldig en ik heb me in de trein prima vermaakt met audiosurf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ojjorz
  • Niet online

Ojjorz

Geen matches
Heb de mijne nog niet aan de praat. Niemand in de buurt met Engelse Windows :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Geen matches
Dan installeer je een VM met een Engelstalige Windows? :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Geen matches
Ojjorz schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:36:
Heb de mijne nog niet aan de praat. Niemand in de buurt met Engelse Windows :S
Kun je dat niet gewoon omschakelen? Of werkt dat niet zo in Windows?

Edit: Alleen de ultimate-versies zie ik. Bloody hell.

[ Voor 9% gewijzigd door Zpottr op 21-11-2009 17:25 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:04
Vanaf morgen zijn er twee nieuwe kleuren voor de Zune beschikbaar: paars en magenta.

Afbeeldingslocatie: http://www.pmptoday.com/wp-content/uploads/zune-hd-purple-magenta.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Stijlvolle kleurtjes voor de vriendig die de mijne wat te industrieel vindt (maar hem wel telkens jat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Alex) schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 16:38:
Dan installeer je een VM met een Engelstalige Windows? :)
Er zijn ook gratis (tijdbeperkte) virtual PC images van MS te downloaden
http://www.microsoft.com/...d0a413c8ef&displaylang=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@ oude man, zorg dat je email adres (hotmail account ofzo) ook amerikaans is, met een europees gereigstreert email adres lukte het bij mij ook niet, na een amerikaans email adres te gebruiken wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 19:49:
Stijlvolle kleurtjes voor de vriendig die de mijne wat te industrieel vindt (maar hem wel telkens jat)
Ik gok dat er nog wel meer kleurtjes komen. De originele Zune(30 dus) begon met drie kleuren(wit,zwart,bruin) en daarna zijn er allerlei kleuren bijgekomen zoals roze, watermeloen en een Halo editie.
(ik vind de watermeloen de mooiste kleurencombinatie ooit op een mediaspeler. Een oranje-achtige kleur met groene verlichting :9)

[ Voor 18% gewijzigd door Vihaio op 30-11-2009 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Voor vraag & aanbod kun je advertentie plaatsen op de FP: http://tweakers.net/aanbod/. Overigens kun je altijd kijken in het beleid of iets mag. Bij twijfel kun je contact opnemen met een moderator. Het is niet de bedoeling om het dan toch maar te plaatsen ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Hoedje op 30-11-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vihaio schreef op maandag 30 november 2009 @ 02:38:
(ik vind de watermeloen de mooiste kleurencombinatie ooit op een mediaspeler.
Die was erg mooi ja, meer heel moeilijk verkrijgbaar.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:48

TheVMaster

Moderator WOS
Jazzle schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 17:21:
[...]

[...]

Vreemd genoeg gaat er bij mij iets niet goed en ik kan er niet echt een oplossing voor vinden. Als ik mij aanmeldt voor een Zune Pass (14 day trial) en alle gegevens invul (USA Live ID, USA Adres, NL Creditcard info etc..etc.) maar ik blijf onderstaande foutmelding krijgen. Komt die iemand bekend voor?

Zune Pass Purchase Error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:03:
[...]

Vreemd genoeg gaat er bij mij iets niet goed en ik kan er niet echt een oplossing voor vinden. Als ik mij aanmeldt voor een Zune Pass (14 day trial) en alle gegevens invul (USA Live ID, USA Adres, etc..etc.) maar ik blijf onderstaande foutmelding krijgen. Komt die iemand bekend voor?

[afbeelding]
Dat is volgens mij de credit card verificatie error.
Heb je fake CC info ingevuld of een NL credit card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:49:
[...]

Dat is volgens mij de credit card verificatie error.
Heb je fake CC info ingevuld of een NL credit card ?
eh..een NL credit card natuurlijk ;) volgens mij gaat het anders niet lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:58:
[...]
eh..een NL credit card natuurlijk ;) volgens mij gaat het anders niet lukken....
Ik denk dat Jazzle een US credit card heeft gebruikt voor de Zune Pass subscription

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mijn ABN AMRO-creditcard wordt ook niet geaccepteerd... de Zune-software geeft die cryptische foutmelding, via de Zune-website krijg ik een duidelijke melding dat mijn creditcard niet correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:59:
[...]

Ik denk dat Jazzle een US credit card heeft gebruikt voor de Zune Pass subscription
Oke..en hoe kom ik aan een US Credit Card...zonder al teveel extra kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:11:
[...]
Oke..en hoe kom ik aan een US Credit Card...zonder al teveel extra kosten?
Dat weet ik helaas niet. (heb ook geen Zunepass subscription)
Misschien dat een virtuele pre-paid card provider daarvoor wel werkt.
Zoiets als Wirecard of www.card444.com

Even een ogenschijnlijk meer betrouwbare optie toevoegen:
* Western Union Gold Card Visa Prepaid Card

Het lastige is natuurlijk dat ik ook niet weet of deze opties werken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even verdergezocht.
Misschien is dit wat je zoekt ?

http://www.zunepassanywhere.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 12:15:
Nog even verdergezocht.
Misschien is dit wat je zoekt ?

http://www.zunepassanywhere.com/
Hmm..dunno....hoe hebben de mensen het gedaan die het al hebben dan? :+ Om nu zomaar m'n credentials aan ZunePassAnywhere.com te geven vind ik niet echt een strak plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:20:
[...]
Hmm..dunno....hoe hebben de mensen het gedaan die het al hebben dan? :+ Om nu zomaar m'n credentials aan ZunePassAnywhere.com te geven vind ik niet echt een strak plan...
Ik zie nu ook dat ze wel een aardige hogere maandprijs rekenen van bijna 25$ dollar. (maar dat is natuurlijk hoe die site hun geld verdient)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

TheVMaster schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:20:
[...]

Amerikaanse creditcard en adres...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 11:27:
[...]

Dat weet ik helaas niet. (heb ook geen Zunepass subscription)
Misschien dat een virtuele pre-paid card provider daarvoor wel werkt.
Zoiets als Wirecard of www.card444.com
Wow, dat ziet er louche uit... En het is duuuuur.
Even een ogenschijnlijk meer betrouwbare optie toevoegen:
* Western Union Gold Card Visa Prepaid Card
Dat lijkt me een betere optie dan.
Het lastige is natuurlijk dat ik ook niet weet of deze opties werken.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Bij http://www.maximuscards.com kan je voor 18 dollar 1 month Zune-pass kaarten kopen, je betaalt gewoon via paypal en dan krijg je direct een code die je in je profiel kan invoeren, gewoon iedere maand een kaart kopen en invoeren in je profiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:56:
Bij http://www.maximuscards.com kan je voor 18 dollar 1 month Zune-pass kaarten kopen, je betaalt gewoon via paypal en dan krijg je direct een code die je in je profiel kan invoeren, gewoon iedere maand een kaart kopen en invoeren in je profiel :)
Dat klinkt al heel wat beter. Wel jammer dat je dat elke maand moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met een Zune HD dock ?
Weet iemand er een europees adresje voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Misschien idee om startpost te updaten? :p

Zit echt te twijfelen of ik de Zune koop. Qua geld maakt het mij niet zoveel uit. Zo duur is het niet vergeleken met andere spelers.
Maar zit te twijfelen omdat ik nu veel lees over problemen, omdat het eigenlijk niet voor Europa gemaakt is.

1) Je moet een Engelse windows hebben?
2) Als je iets wilt kopen van de marketplace, zoals games en apps. Kan dit dan ook?

Ik wil het via ebay kopen. Wat is ongeveer een normale prijs voor een 16GB (meer heb ik niet nodig).
£169.49?
Lijkt mij namelijk slimmer, dan via de US kopen. Maar hebben jullie tips van goede verkopers?
Want zag een goede aanbieding 290 dollar voor een 32GB, maar die had maar 40 klanten gehad. Dat vertrouw ik dan nooit :p

[ Voor 28% gewijzigd door DNA_Saint op 08-12-2009 23:04 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:49:

Zit echt te twijfelen of ik de Zune koop. Qua geld maakt het mij niet zoveel uit. Zo duur is het niet vergeleken met andere spelers.
Maar zit te twijfelen omdat ik nu veel lees over problemen, omdat het eigenlijk niet voor Europa gemaakt is.

1) Je moet een Engelse windows hebben?
Een engelstalige windowsversie is nodig om de software / firmware op het Zune HD device af en toe te updaten. Het beheren van je muziek of gebruik van de software en van de marketplace kan vanaf een nederlandsetalige windows ook worden gedaan.
2) Als je iets wilt kopen van de marketplace, zoals games en apps. Kan dit dan ook?
Ja dat kan. Er is zowel gratis (vnl apps, podcasts) als betaalde content (muziek series films). Het aanbod van app is nog vrij beperkt. Je kunt eventueel voor muziek en films betalen met dezelfde punten als bij de Xbox.Deze kun je on line prepaid inkopen.
Het belangrijkste aankoop element echter, de Zunepass (onbeperkt muziekdownload subscriptie voor 15 dollar) kun je niet aanschaffen tenzij met een Amerikaanse creditcard (adres). Er is een prepaid oplossing maar die veriest maandelijkse prepaid aankoop updates.
Ik wil het via ebay kopen. Wat is ongeveer een normale prijs voor een 16GB (meer heb ik niet nodig).
£169.49?
Lijkt mij namelijk slimmer, dan via de US kopen. Maar hebben jullie tips van goede verkopers?
Want zag een goede aanbieding 290 dollar voor een 32GB, maar die had maar 40 klanten gehad. Dat vertrouw ik dan nooit :p
Ik adviseer de 32 GB versie. Met een paar video's (bv voor in het vliegtuig) en een redelijk muziek collectie kun je die aardig opvullen. Ik heb de Zune van Ebay gekocht via Ebay UK. Daardoor ben je verzekerd van een belastingvrije import.
(Uit de VS zijn echter wel goedkopere aanbiedingen te vinden maar loop je een behoorlijk risico op extra douane kosten).
Hier een aanbieding voor de 32 GB versie van een grotere powerseller:
http://cgi.ebay.nl/Zune-H...ayers?hash=item414b461429
of zoek zelf
http://shop.ebay.nl/i.htm...=0&_sop=12&_dmd=1&_ipg=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Ik heb mijn 16GB Zune HD gekocht op ebay bij deze verkoper, was vlot binnen en reageert erg snel op email :)

Wat betreft alle geografische restricties, als je alles eenmaal werkend hebt merk je er helemaal niks meer van :) Ik maak zelfs gebruik van de Zune Pass en heb nergens problemen mee! Dit is alles wat je moet doen:
  • Zorg dat de taal van je windows engels is
  • De locatie in windows op U.S. staat
  • Je een windows Live account hebt met U.S. als nationaliteit
Dan kan je als je gebruik maakt van Prepaid cards (dus ook voor de Zune pass) alles doen, zie http://www.maximuscards.com voor goedkope amerikaanse prepaid kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb net via Maximum Cards zo'n Zune Pass voor 1 maand gekocht... dát werkt handig zeg.

Wel een vraagje: als ik via mijn Zune 8 GB de Marketplace inga kan ik die Zune Pass niet gebruiken, lijkt het. Ik kan alleen een track in de cart plaatsen en vervolgens aanschaffen, waarna ik de melding krijg dat ik niet genoeg points heb (wat klopt).

Is dit juist, normaal gedrag? Of moet ik mijn Zune opnieuw syncen met een ander soort relationship (Linked to computer ipv guest relationship)? En hoe gaat de Zune HD om met een Zune Pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Denk dat je je zune idd aan machine en account gelinked moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNA_Saint schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:49:
Het staat je vrij om een nieuw deel te starten hoor, ikzelf doe voorlopig niks meer aan Zune =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

Is de oude zune(120GB) nog ergens in nederland te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Jazzle schreef op woensdag 09 december 2009 @ 16:52:
Ik heb mijn 16GB Zune HD gekocht op ebay bij deze verkoper, was vlot binnen en reageert erg snel op email :)

Wat betreft alle geografische restricties, als je alles eenmaal werkend hebt merk je er helemaal niks meer van :) Ik maak zelfs gebruik van de Zune Pass en heb nergens problemen mee! Dit is alles wat je moet doen:
  • Zorg dat de taal van je windows engels is
  • De locatie in windows op U.S. staat
  • Je een windows Live account hebt met U.S. als nationaliteit
Dan kan je als je gebruik maakt van Prepaid cards (dus ook voor de Zune pass) alles doen, zie http://www.maximuscards.com voor goedkope amerikaanse prepaid kaarten.
het enige dat niet werkt bij mij is de video sectie,kan wel kijken,maar niet kopen.ze kijken blijkbaar ook naar je ip,en of die vanuit de USA komt.voor apps en muziek hebben ze schijnbaar wel de rechten,om dit buiten amerikaanse netwerken te verkopen,maar bij de video niet (je krijgt ook echt de melding dat je op een verkeerd netwerk zit)(wordt ook door amerikaanse militairen veel over geklaagd die in het buitenland zitten) is me ook nog niet gelukt via een proxy,maar daar heb ik ook niet echt de tijd voor gehad
ikzelf heb vista ultimate (NL versie) maar had daar gelijk de EN versie van gemaakt (voordeel van de ultimate) dus hoefde alleen maar het land naar de USA te zetten geloof ik.

Ikzelf heb de 32GB versie,en ben blij dat ik deze toen had gehaald in de VS,daar met de muziek ,video's en podcasts dat ding redelijk al wat gebruikt.

Syncen is even wennen als je via een windows c/p manier komt,en het is jammer dat je overal eerst die software moet installeren,maar doe nu alles eigenlijk op 1 pc en dat is gewoon alles in de mappen slepen,de ZUNE software starten en alle podcast waarop je geabboneerd bent worden automatisch na jou instellingen geupdate en vanuit de aangegeven folders voor muziek/film etc wordt ook alles automatisch gesynced :)

Bediening was de eerste 5 minuten ook even wennen,maar zou nu niets anders meer willen.
Je kan lekker snel overal heen en weer klikken :)
Hoop dat er snel meer apps komen,ferrari spel heb ik ondertussen uitgespeeld :P met het skateboarden ben ik nog bezig,die is best lastig.

ben erg blij met dit apparaatje,1 van mijn betere aankopen dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Geen matches
Ik heb zojuist de 32 GB-uitvoering besteld bij die powerseller op eBay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
Alex) schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 22:15:
Ik heb zojuist de 32 GB-uitvoering besteld bij die powerseller op eBay :)
Ben benieuwd naar wat je er van vind :)

Ik kan echt niet meer zonder en dat zegt heel wat aangezien ik al een hoop verschillende (high-end) mp3 spelers gehad heb :D Ik heb hem altijd bij me en vind het echt heerlijk werken, alles werkt gewoon zoals je het wilt en het voelt responsive en levendig aan zegmaar. Wel gebruik ik hem echt alleen voor muziek, wifi apps en video gebruik ik allemaal niet, heb ik gewoon geen behoefte aan.

Overigens, ik gebruik de muziek van de Zune Pass ook op mijn media center (met daarop de mediacenter software van windows 7), en dat werkt prima zolang je zorgt dat de Zune software is geinstalleerd en gelinkt is met je account. De muziek hoeft dus niet per se in de zune software afgespeelt te worden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk binnen een half jaar een zune phone, aangezien dan mijn abbo verloopt. Misschien dat ze zoiets launchen in combinatie met Windows Mobile 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WWJD schreef op vrijdag 11 december 2009 @ 16:36:
Is de oude zune(120GB) nog ergens in nederland te krijgen?
:+ 'k heb er nog wel een te koop.....'k wil zelf een ZuneHD :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Geen matches
Tijd voor een deel 3? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

TheVMaster schreef op maandag 14 december 2009 @ 13:51:
:+ 'k heb er nog wel een te koop.....'k wil zelf een ZuneHD :p
Heb je een e-mail gestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WWJD schreef op maandag 14 december 2009 @ 14:34:
[...]

Heb je een e-mail gestuurd ;)
Cool....'k heb gelijk ff een ZuneHD besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

TheVMaster schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:11:
[...]

_/-\o_ Ik ben nu m'n muziek van FLAC naar WMA lossless aan het converten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 17-09 22:44

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

[...]

En waar heb jij het gekocht als ik vragen mag :+

Ik wil namelijk voor mijn broertje en ik een ZuneHD kopen voor kerst.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
DNA_Saint schreef op maandag 14 december 2009 @ 17:43:
[...]

En waar heb jij het gekocht als ik vragen mag :+

Ik wil namelijk voor mijn broertje en ik een ZuneHD kopen voor kerst.
Via eBay.....als je zoekt op Zune HD komen er 2 aanbieders naar boven (uit de VS) en ik hem gekocht bij de PowerSeller..maar die andere is 20 euri goedkoper zag ik later...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

[...]

haha... net te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:28
ik heb er ook nog wel 1 te koop, vandaag met het vliegtuig uit de vs 2 gekomen. Dus mocht er iemand interesse hebben :)

hij staat ook op marktplaats.

Het gaat om de zwarte 16gb zune. en is nog ongeopend :)

ma ff ontpick, tis echt wel een fijn ding, hij werkt snel, en de firmware istoppie! veel beter dan de vorige zunes die ik heb gehad (zune 30/80 en 120GB)

Heb alleen soms dat de firmware vastloopt, 4,3, maar opnieuw opstarten, of even wachten doet wonderen. Jullie ook last van?

[ Voor 40% gewijzigd door HBSVDK op 16-12-2009 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Als nog iemand een (blijkbaar refurb) editie van de Zune 30GB wilt bestellen. Dit product is toevallig net toegevoegd op DealExtreme. De prijs is $89.11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
HBSVDK schreef op maandag 14 december 2009 @ 23:50:
ik heb er ook nog wel 1 te koop, vandaag met het vliegtuig uit de vs 2 gekomen. Dus mocht er iemand interesse hebben :)

hij staat ook op marktplaats.

Het gaat om de zwarte 16gb zune. en is nog ongeopend :)

ma ff ontpick, tis echt wel een fijn ding, hij werkt snel, en de firmware istoppie! veel beter dan de vorige zunes die ik heb gehad (zune 30/80 en 120GB)

Heb alleen soms dat de firmware vastloopt, 4,3, maar opnieuw opstarten, of even wachten doet wonderen. Jullie ook last van?
Tot nu toe heb ik geen vastlopers meer gehad alleen in het begin alleen als ik aan het internetten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Geen matches
Ik heb nog niets gehoord van de powerseller, zoals een trackingnummer o.i.d.

Volgens PayPal is mijn bestelling 'Verzonden'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Alex) schreef op woensdag 16 december 2009 @ 15:05:
Ik heb nog niets gehoord van de powerseller, zoals een trackingnummer o.i.d.

Volgens PayPal is mijn bestelling 'Verzonden'...
Ik kreeg vanmorgen een e-mail van eBay...met de mededeling dat mijn Zune HD verzonden was. Toen ik de verkoper overigens mailde met de vraag om de Zune in een blanco envelop te verzenden kreeg ik wel keurig antwoord..met de mededeling dat hij in een blanco envelop met de medeling 'gift' aan de buitenkant verzonden zou worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Heb 2 maanden geleden ook een zune HD gekocht, zit alleen wel een defecte pixel in. Verder helmaal te vreden, werkt snel tot 8 uur aan films kijken (van malta naar ierland was ongeveer 6 uur vliegen en dat hield hij makkelijk vol.)

Maar weet iemand al iets van een mod die het mogelijk maakt om je zuneHD als hdd te gebruiken? (ben zo stom geweest om mijn usb-stick kwijt te raken |:( )

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
king of rats schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:43:
Heb 2 maanden geleden ook een zune HD gekocht, zit alleen wel een defecte pixel in. Verder helmaal te vreden, werkt snel tot 8 uur aan films kijken (van malta naar ierland was ongeveer 6 uur vliegen en dat hield hij makkelijk vol.)

Maar weet iemand al iets van een mod die het mogelijk maakt om je zuneHD als hdd te gebruiken? (ben zo stom geweest om mijn usb-stick kwijt te raken |:( )
:+ Dan koop je toch een nieuwe...stickies heb je tegenwoordig al voor 10 of 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
king of rats schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:43:

Werkt de methode die in de TS staat niet op de HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn iPod is gisteren overleden en ik ben verliefd geworden op de ZuneHD.
Ik kan echter geen enkele winkel vinden die 'm hier in Nederland verkoopt. Zelfs de vorige generatie Zunes kan ik nauwelijks vinden. Hoe zit dit precies? Krijg echt het idee dat het een aflopende / nooit begonnen zaak is. Zelfs in de pricewatch is er niks over te vinden.

Moet de ZuneHD nog worden geleverd voor de Europese markt of hoe zit dat?
Ik zie er een paar @ € 240 van een UK power seller op eBay, maar verder ook echt niet.
Erg apart voor zo'n deftig ogend spelertje.

Hoe zijn de ervaringen hier verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
De Zune is alleen in de USA en Canada te koop. Volgens mij hebben de meeste Nederlanders die een Zune hebben het ding via Ebay gekocht, maar er zijn ook andere manieren. Daarvoor moet je de TS en de rest van het topic even doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Vihaio schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:41:
De Zune is alleen in de USA en Canada te koop. Volgens mij hebben de meeste Nederlanders die een Zune hebben het ding via Ebay gekocht, maar er zijn ook andere manieren. Daarvoor moet je de TS en de rest van het topic even doorlezen.
Er zijn ook mensen (weet ik :+) die hem zelf uit de VS hebben meegenomen, maar hem kopen via eBay werkt ook erg goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zie in diverse filmpjes dat 'ie in meerdere kleuren beschikbaar is, maar kan alleen de platinum vinden op eBay. Daarbij verkopen de sites uit de TS geen Zunes (meer?)

Hmm ik zie dat ze zelfs op amazon.com alleen de platinum hebben. Oh well, zilverkleurig van eBay it is then :)
Het lijkt wel alsof alle andere beloofde kleuren nooit zijn uitgekomen, terwijl de berichten daarvan al dateren uit augustus en september van dit jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 20-12-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ken. schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:18:
Ik zie in diverse filmpjes dat 'ie in meerdere kleuren beschikbaar is, maar kan alleen de platinum vinden op eBay. Daarbij verkopen de sites uit de TS geen Zunes (meer?)

Hmm ik zie dat ze zelfs op amazon.com alleen de platinum hebben. Oh well, zilverkleurig van eBay it is then :)
Het lijkt wel alsof alle andere beloofde kleuren nooit zijn uitgekomen, terwijl de berichten daarvan al dateren uit augustus en september van dit jaar.
Volgens mij kun je die alleen krijgen op Zune.net, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

TheVMaster schreef op zondag 20 december 2009 @ 22:26:
[...]

Volgens mij kun je die alleen krijgen op Zune.net, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet.
Awesome! Ik werd de hele tijd geredirect naar het NL gedeelte met XBOX Zune info, maar na wat gepruts met enkele proxy's kon ik inderdaad kiezen uit alle kleuren. Bestellen gaat helaas niet, maar dat laat ik mijn neef die in de US woont dan gewoon wel voor me doen. Bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb de mijne binnen... een dag later. De postbode vond het kennelijk te veel moeite om naar de deur te lopen, en ook teveel moeite om een briefje achter te laten. Dat briefje werd vandaag bezorgd - per post.

In ieder geval: de Zune HD mag absoluut blijven. Wat een prachtapparaat :9~

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Zune HD 32GB met wereldwijde verzending voor zo'n 216 euro bij DealExtreme, voor de mensen die liever niet via ebay kloten.

http://www.chinesegadgets...de-thanks-to-the-chinese/

Wel de platinum zilver versie. Twijfel nu ook om er eentje aan te schaffen.

Verwijderd

BarôZZa schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:32:
Zune HD 32GB met wereldwijde verzending voor zo'n 216 euro bij DealExtreme, voor de mensen die liever niet via ebay kloten.

Met witte oordoppen ????
Dat is vreemd.
Is dat een nieuwe versie ?

Als je bij Dealextreme je Zune HD bestelt dan zou ik ook adviseren om een extra sync (oplaad) kabel te nemen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26412
en een oplaadstekker met USB poort aan te schaffen (als je die nog niet hebt)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26753
of zelfs voor USB opladen in de auto en thuis:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7087

Erg goedkoop maar reken op een behoorlijke levertijd.
Ter vergelijking qua prijs de pricewatch: iPod Touch voor ruim 250 euro in Nederland !!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2009 16:08 ]

• Jazzle
  • Niet online
BarôZZa schreef op donderdag 24 december 2009 @ 15:32:

Heb zelf wat levertijd betreft erg slechte ervaringen met dealextreme, sowieso kan je ook nog eens rekenen op btw en invoerkosten...

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:39
Geen matches
Levertijden wisselen, maar meestal heb ik het binnen anderhalf/twee weken in huis. Je moet altijd goed opletten op de levertijd die ze erbij zetten (en een weekje erbij voor het verzenden).

BTW en invoer heb ik nooit last van gehad (en ik koop vrij regelmatig dingen). Geloof dat ze het bedrag dat je belastingvrij mag importeren ook flink omhoog hadden gegooid het afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Alex) schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 21:20:
Ik heb de mijne binnen... een dag later. De postbode vond het kennelijk te veel moeite om naar de deur te lopen, en ook teveel moeite om een briefje achter te laten. Dat briefje werd vandaag bezorgd - per post.

In ieder geval: de Zune HD mag absoluut blijven. Wat een prachtapparaat :9~
WTF....jij hebt hem al binnen? Enneh....wanneer heb je hem besteld enneh..via welke koper? :) Die van mij is de 16e verstuurd enneh..heb nog niets :(

Moest je overigens ook BTW + Invoerrechten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Geen matches
Jazzle schreef op donderdag 24 december 2009 @ 17:42:
[...]

Heb zelf wat levertijd betreft erg slechte ervaringen met dealextreme, sowieso kan je ook nog eens rekenen op btw en invoerkosten...
Precies. Ik zou 'm liever van een eBay powerseller uit de UK kopen zodat je in ieder geval geen invoerbelasting hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik zit wat te spelen met de SDK maar dat is vooralsnog teleurstellend: je kunt alleen maar games maken. De SDK loopt namelijk via de XNA Game Studio 3.1 (met Zune extensions) en dat is allemaal leuk en aardig... maar hetgeen wat ik wil gebruiken (HTTP-based networking) zit er simpelweg niet in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Alex) schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 22:00:
Ik zit wat te spelen met de SDK maar dat is vooralsnog teleurstellend: je kunt alleen maar games maken. De SDK loopt namelijk via de XNA Game Studio 3.1 (met Zune extensions) en dat is allemaal leuk en aardig... maar hetgeen wat ik wil gebruiken (HTTP-based networking) zit er simpelweg niet in :(
Dat sucks..dus geen Zune Tweakers App :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels wel een twitter app op de marketplace.

Ik vond wel deze verzamelsite met zelfgemaakte apps en games voor de Zune HD
http://games.zhdapps.com/
Maar hoe krijg je ze op je Zune ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 14:43:
Inmiddels wel een twitter app op de marketplace.

Ik vond wel deze verzamelsite met zelfgemaakte apps en games voor de Zune HD
http://games.zhdapps.com/
Maar hoe krijg je ze op je Zune ?
mischien werkt het om het in dezelfde folder te mieteren als de huidige apps op de pc,en dan syncen....ik zal als ik er aan denk het vanavond wel eens proberen.ik weet dat dit met muziek en video's gewoon op die manier werkt

edit : aargh chopper staat er ook tussen...die moet erbij :P

[ Voor 5% gewijzigd door mrsar op 28-12-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
mrsar schreef op maandag 28 december 2009 @ 14:55:
[...]

mischien werkt het om het in dezelfde folder te mieteren als de huidige apps op de pc,en dan syncen....ik zal als ik er aan denk het vanavond wel eens proberen.ik weet dat dit met muziek en video's gewoon op die manier werkt

edit : aargh chopper staat er ook tussen...die moet erbij :P
:+ Ik denk dat dat niet gaat werken. 'k ben ff wat gaan zoeken op de site en kwam deze Installing Games/Apps handleiding tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

Geen matches
TheVMaster schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:24:
[...]

:+ Ik denk dat dat niet gaat werken. 'k ben ff wat gaan zoeken op de site en kwam deze Installing Games/Apps handleiding tegen.
hmmz,dan moet ik daar maar eens mee gaan klooien :P
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
TheVMaster schreef op maandag 28 december 2009 @ 16:24:
[...]
Grrrr, dat is meteen weer veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Whoa, heb ik deze topic nog niet gezien?
*knippert ogen*
Kennelijk niet. Trotse bezitten van een Zune80 Red hiero. Heb een tijdje geleden eens geëxperimenteerd met Zune XNA games. Best leuk, al moet ik zeggen dat de batterij het niet ontzettend lang volhoud.

Nog een vraagje, heeft iemand anders hier het gevoel dat hun Zune sneller leegraakt in koud (Neerlandisch) weer? Ik moet nu kennelijk eens in de twee dagen opladen.

@Alex)

Dat had ik inderdaad gelezen. Hoewel de Zune wel over Wifi beschikt, hebben ze toch besloten het helemaal dicht te timmeren. Ik hoorde trouwens dat de HD over een browser beschikte, is die netjes? Ik heb een vriend bijna overgehaald een Zune HD te kopen, maar die wil dit graag weten ;)

[ Voor 25% gewijzigd door HotFix op 28-12-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Geen matches
Volgens mij een aangepaste versie van IE Mobile, zag er netter uit dan de variant van Windows Mobile iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Geen matches
De browser is gebaseerd op Internet Explorer 6. Niet super dus, maar fatsoenlijk genoeg voor een beetje surfen. Standaard identificeert hij zich als een mobile browser maar dat kun je in de settings wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
Geen matches
Alex) schreef op maandag 28 december 2009 @ 22:13:
De browser is gebaseerd op Internet Explorer 6. Niet super dus, maar fatsoenlijk genoeg voor een beetje surfen. Standaard identificeert hij zich als een mobile browser maar dat kun je in de settings wijzigen.
De browser is gebaseerd op de mobiele IE versie maar een meer doorontwikkelde versie dan die op Windows Mobile draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Zune browser zit bijvoorbeeld een veel nieuwere script engine dan die bij IE6 en de browser is behoorlijk verbeterd met de inzoom functionaliteit zoals vereist voor mobiel schermpjes
De Zune browser was trouwens initieel nogal langzaam maar is in de nieuwe firmware wel redelijk sneller geworden.
Ik vind het toetsenbordje om url's in te tikken niet super

De meeste sites gaan prima maar bijvoorbeeld de tweakers.net website werkt rampzalig slecht in de Zune browser

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:57
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:43:
Bij de Zune browser zit bijvoorbeeld een veel nieuwere script engine dan die bij IE6 en de browser is behoorlijk verbeterd met de inzoom functionaliteit zoals vereist voor mobiel schermpjes
De Zune browser was trouwens initieel nogal langzaam maar is in de nieuwe firmware wel redelijk sneller geworden.
Ik vind het toetsenbordje om url's in te tikken niet super

De meeste sites gaan prima maar bijvoorbeeld de tweakers.net website werkt rampzalig slecht in de Zune browser
ook pda.tweakers.net? die gebruik ik meestal op mijn android toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3gA schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 14:25:
[...]

ook pda.tweakers.net? die gebruik ik meestal op mijn android toestel.
Ik bedoel gewoon tweakers.net.
Je krijgt dan echter niet de FP.
Tweakers schotelt zo te zien een aangepaste site voor aan de Zune. Hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Je kunt het hier aanpassen: http://tweakers.net/devicedetect (naar toe surfen vanaf de Zune). Zie voor meer info: plan: Tweakers.net verbetert mobiele ondersteuning :).

[ Voor 22% gewijzigd door Hoedje op 29-12-2009 15:29 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Ben zeer benieuwd waar die ZuneHD's vandaan komen bij Dealextreme, straks staat er geen "hello from ... " op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-09 13:25
Geen matches
Mag ik vragen waarom? Dat 'Hello from Seattle' staat er bij mij ook op, maar wat houdt het precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Geen matches
Dat is gewoon een grapje van Microsoft om het een beetje een persoonlijke touch mee te geven. Microsoft zit in Redmond wat redelijk dicht tegen Seattle aanligt... sommige teams zitten ook in Seattle voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Alex) schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 20:36:
Dat is gewoon een grapje van Microsoft om het een beetje een persoonlijke touch mee te geven. Microsoft zit in Redmond wat redelijk dicht tegen Seattle aanligt... sommige teams zitten ook in Seattle voor zover ik weet.
Inderdaad......aangezien er geen Microsoft als merk op staat maar Zune...hehe..zo kun je toch de link naar Microsoft leggen...door dat 'hello from Seattle'...
Pagina: 1 ... 16 ... 19 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast