Toon posts:

Voeding vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn voeding maakte rete veel geluid als het een beetje warm is dus ik dacht ik ga er een nieuwe ingooien. Ik had er nog een liggen een Qtec PSU400W dual fan maar ik weet niet of ik die erin kan doen. Op mijn voeding die er nu iinzit staan deze specs: (Het is een dell dimension 4600):

input 100/120V 6A 50-60Hz wisselspanning
input 200/240V 13A 50-60 Hz wisselspanning
+5V/22A max gelijkspanning
+5V(FP)/2A max gelijkspanning
+12V/16A max gelijkspanning
-12V/1A Max Gelijkspanning
+3.3V/1.8Amax gelijkspanning

DC output 250 W

En op de voeding die er ingaat staat dit gaat:
http://img260.imageshack.us/my.php?image=dsc000664iq.jpg
Kan dit of gaat dit niet lukken?

Alvast bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 15:55 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kortweg ja dat zal lukken.

Verwijderd

of je systeem er stabieler van wordt is vraag 2 maar idd het moet werken als je niet een mobo hebt met een 24 pens atx aansluiting

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De QTec-voeding geeft enkel piekwaarden weer en is bovendien berucht om zijn slechte prestaties.
Het gaat waarschijnlijk wel lukken, maar het is aan te raden te allen tijde een A-merk voeding te gebruiken. Je zou eens een kijkje kunnen nemen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 16. :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-01 08:02
Het KAN wel, maar of het aan te raden is een Qtec voeding te gebruiken, dat is een andere vraag. Ze zijn nogal instabiel en niet zo sterk als andere voedingen. Ik werk nu met 1 met volle tevredenheid, maar anderen hebben hun computer er mee naar de knoppen geholpen.

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Om nou steeds Qtec en alles af te zeiken is een beetje overdreven. Tuurlijk ze geven het piekvermogen op, Maar z'n huidige voeding van 250Watt volstaat ook, dus dan zal die Qtec ook prima werken.

Verwijderd

Topicstarter
dus er gaan geen rare dingen gebeuren als ik hem vervang? Moet ik nog ergens anders op letten als ik hem ga aansluiten, eerst ff testen zonder harde schijf of video kaart aan te sluiten ofzo als er dan wat fout gaat dat ik die niet kwijt ben.

Voor de rest alvast bedankt

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 16

Voortaan kijken in andere topics voor je een eigen topic opent. Het wiel hoeft niet dagelijks opnieuw uitgevonden te worden :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.