Toon posts:

is de ASUSmoederbord comparable met twinmos

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey jongens ik heb een vraagje ik vroeg me af of de ASUS P5N32-E SLI plus en de P5N-E SLI compatible zijn met twinmos??

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:09

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Nee. Twinmos is geheugen en Asus P5N32-E is een moederbord en zijn dus niet vergelijkbaar (comparable = vergelijkbaar).

Jij zult wel compatible bedoelen. Dit kun je zelf opzoeken op de site van Asus bij het moederbord. Daar staat ergens een lijst met geheugen wat volgens Asus zeker moet werken (die lijst heet de QVL (Qualified Vendor List).

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 24-01-2007 09:19 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 09:19:
Nee. Twinmos is geheugen en Asus P5N32-E is een moederbord en zijn dus niet vergelijkbaar (comparable = vergelijkbaar).

Jij zult wel compatible bedoelen. Dit kun je zelf opzoeken op de site van Asus bij het moederbord. Daar staat ergens een lijst met geheugen wat volgens Asus zeker moet werken (die lijst heet de QVL (Qualified Vendor List).
ik heb die boek thusi liggen daar zie ik geen twinmos tussen zitte maar ik vroeg me af of mensen hier zijn die deze moederbords hebben en die hebben of geprobeert te draaien met een twinmos geheugen

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:10

Entity

9000rpm

Wat er in de QVL staat, is geheugen wat gegarandeerd werkt. Dat wil niet zeggen dat ander geheugen niet werkt, maar Asus garandeert bij ander geheugen niet dat het werkt.

Echter, in veel gevallen werkt het wel, zolang je uiteraard het juiste type geheugen hebt. Normaal gesproken zou Twinmos ook wel moeten werken op een Asus board.

Als je het wilt aanschaffen, zou ik de vraag bij de winkel neerleggen. Sowieso, als je het bij een webshop koopt en het blijkt niet te werken, kun je het binnen 7 dagen retourneren (wet kopen op afstand heet dat geloof ik).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG FAQ

Zie de QVL. Staat het erin? Dan werkt het zeker. Zo niet, dan weet je het niet.

Daar verandert een topic niets aan :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.