Mobo met Nforce 3 en socket 939

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• Scoop_Scoop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-03 06:49
Omdat een hele aardige moderator mijn topic zonder na te denken / overleggen sluit open ik hem maar meteen op nieuw.
Vorige topic:
Mobo met Nforce 3 en socket 939

reden dat ik dit topic opnieuw open
Er word niet goed gelezen wat ik vraag, ik moet AGP hebben, kunnen jullie wel zeggen er staan er meer dan 100 mobo's met socket 939, ja daar heb ik niets aan, bijna allemaal pci-e.

En dat mobo dat andere gaf is nergens leverbaar. Dat is dus het probleem, staan er nog wel een paar (volgens mij 4 stuks) met nforce3 in pricewatch maar als je er op klikt krijg je error of niet meer leverbaar!

Daarom vraag ik dus of iemand weet waar nog wel fatsoenlijke te krijgen zijn.

In vorige topic ben ik vergeten te vermelden dat ik graag een hoge systeembus wil hebben i.v.m. processor (proc werk op 1Ghz sys bus)

________________________________________________________________________________

Hey, ik ben op zoek naar een goede mobo voor mijn pc.

Zit een AMD Athlon 64 3800+ in, en een nieuwe videokaart Sapphire 512MB X1950 pro.

Vind het dus nu echt super zonde om over te gaan op PCI-e aangezien ik er een best wel goede videokaart en processor in heb zitten.

Nu is mijn vraag, weet iemand een goed moederbord die op dit moment ook nog leverbaar is? Op alle site's die ik heb gezocht kennen ze geen AGP of socket 939 meer.
Heb ook de search gebruikt, kwam niet echt veel verder.

Mijn MSI K8n neo2 platiunum is overleden dat is de reden dat er een andere in moet.

Enige wat echt onboard moet zitten is LAN en veel USB voor de rest geen audio o.i.d. want die heb ik zelf al apart. Wat ook op het mobo moet zitten is SATA, maar dat zit er volgens mij net zoals LAN wel standaard op.

[ Voor 7% gewijzigd door Scoop_Scoop op 23-01-2007 21:35 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat snap je niet aan 'je moet het zelf uitzoeken'? Je verwacht toch niet dat wij alle shops afgaan om voor jou uit te zoeken of moederborden leverbaar zijn? In de Pricewatch kun je vinden bij welke shops ze wellicht geleverd worden. Zijn ze uit het assortiment? Jammer dan, AGP gaat er gewoon uit en je bent toegewezen op 2e hands.

Rail Away!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:09

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Mad Marty schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:38:
Wat snap je niet aan 'je moet het zelf uitzoeken'? Je verwacht toch niet dat wij alle shops afgaan om voor jou uit te zoeken of moederborden leverbaar zijn? In de Pricewatch kun je vinden bij welke shops ze wellicht geleverd worden. Zijn ze uit het assortiment? Jammer dan, AGP gaat er gewoon uit en je bent toegewezen op 2e hands.
Inderdaad, want voor niets gaat de zon op.

Heb je geen interesse in RMA-plankjes?

Met AGP is het kiezen of delen. O-)

• Scoop_Scoop
quote: Mad Marty
Befobbeld: http://tweakers.net/price...ATA-II-RAID)-prijzen.html
En voor de rest zie ik in de pricewatch nog wel een aantal staan.
Anders 2e hands. Ik weet niet waar je op gezocht hebt, maar het is echt niet moeilijk te vinden, hoor! Bedenk je wel dat AGP echt aan het uitsterven is, dus het steeds moeilijker wordt een AGP moederbord te vinden nieuw.
Bedankt voor je meedenken.

Dat moederbord wat je noemt, dat is bij 1 van de 3 wel te leveren die had ik ook al gevonden. Dat is PCI-e en AGP.

Hier op het forum met de search had ik gevonden als je zo'n mobo neemt, dat je geen optimale prestaties krijgt met AGP. Aangezien de videokaart echt nog geen maand nieuw is ben ik dus niet van plan over te stappen naar PCI-e en wil echt AGP nog een hele tijd houden.

Je zegt dat het makkelijk te zoeken is. Mwah ik heb zelf nog niets gevonden, anders stelde ik de vraag hier niet :P

En ja AGP is aan het uisterven, i.v.m. niet al te veel geld heb ik alleen videokaart geupgrade. Als die of processor weer aan vervanging toe is, dan ga ik alles vervangen en zal ik ook overgaan op PCI-e of iets anders wat er dan is. Nu wil ik het dus nog gewoon op AGP houden

• Scoop_Scoop
Mad Marty schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:38:
Dus zo gaan jullie met iedereen om hier op forum?

Waarom zou je dan nog een forum gaan maken als je toch niemand wil helpen?
Volgens mij is het idee achter een forum om mensen te helpen. Wil je mij niet helpen reageer dan niet.

Dit is in ieder geval de gedachte die ik krijg zoals jij het typt.

Het kan toch best zijn dat iemand het wel weet?
Ik heb al genoeg winkels e.d. afgebeld om te vragen. En heb ook al hele dag zitten zoeken. Het is niet zo dat ik lui ben en anderen het laat doen!!

[ Voor 5% gewijzigd door Scoop_Scoop op 23-01-2007 21:43 ]

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Je kunt ook een winkel binnen lopen(OMG straks krijg je nog een bruin kleurtje van het zonlicht) en daar het vragen i.v.m met dat zij het voor je kunnen bestellen en een webwinkel alleen actueele dingen er op heeft staan :)

• Scoop_Scoop
Megajr schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:42:
Je kunt ook een winkel binnen lopen(OMG straks krijg je nog een bruin kleurtje van het zonlicht) en daar het vragen i.v.m met dat zij het voor je kunnen bestellen en een webwinkel alleen actueele dingen er op heeft staan :)
Scoop_Scoop schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:42:
Ik heb al genoeg winkels e.d. afgebeld om te vragen. En heb ook al hele dag zitten zoeken. Het is niet zo dat ik lui ben en anderen het laat doen!!
Heb hier in omgeving, nagenoeg alle pc winkels opgebeld. (bellen = hoef ik niet de deur uit)

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
neen zo gaan we niet met iedereen om, maar soms wel met mensen die plots in't vet beginne nte typen en zonder echt nadenken hun topic opnieuw posten

ben je niet tevree met een slot moet je een mod aanspreken

verder: overleg eens in een winkel: zij kunnen je zeggen waar zij nog aan kunnen geraken, zoek op pricewatch en online winkels bv
of op site's van producenten of markplaats, en dergelijken...

wil je weten wat goed is: google + review + moederbord merk en ype (dat je zelf gevonden hebt) kan veel helpen

[ Voor 12% gewijzigd door soulrider op 23-01-2007 21:46 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Omdat een hele aardige moderator mijn topic zonder na te denken / overleggen sluit open ik hem maar meteen op nieuw.
Pardon :?

GoT Huisregels

Het is jouw verantwoordelijkheid om te zorgen dat je topic voldoet aan de richtlijnen. Daar heb je alle tijd in de wereld voor voordat je post. Kijk voor het gemak even in de PMG FAQ:
Kansloze topics: alle topics in de trant van de volgende voorbeelden gaan in veel gevallen ook zonder omwegen op slot. Soms worden zulke topics (met name de "Welke moet ik nemen?" topics) ook voorzien van erg veel uiteenlopende reacties dat je door de bomen de bos niet meer ziet. Daarnaast zijn deze vragen ook simpel te beantwoorden met behulp van gezond verstand en research. In plaats van $apparaat kun je processor, moederbord en geheugen lezen:

* Welke $apparaat moet ik kopen? (een echte Tweaker kan wel kiezen)
* Wanneer komt $apparaat op de markt? (check nieuwssites)
* Waar kan ik $apparaat kopen? (zie prijslijsten of bel/mail leveranciers
En dan vooral die laatste regel...

En als we het over overleg hebben:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Zonder overleg 'heropende' topics gaan zonder pardon dicht. Bij deze :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.