X1950Pro 256MB Pci-e waardig genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-06 14:34
Goedemiddag, ik ben van plan om te gaan upgraden, maar ik wil zoiezo weten of ik hier wel goed aan doe.

Ik heb een X850XT PE en ik wil niet wachten tot de budgetvarianten van de GF8xxx series, daarom wil ik een X1950Pro 256MB. Mijn vraag is;

Heb ik meer/minder pixel pipes. (ik weet dat ati het anders heeft benoemd)
Is de kaart echt 2x sneller zoals de benchmarks mij laten zien.
En heb ik genoeg aan die 256 MB geheugen, en is dat geheugen ook gewoon gddr3?
*edit* Gevonden; Ja is DDR3
Past deze kaart in mijn pc?? Ik heb een Dfi NF4-Ultra als mamaplank en een Thermaltake Kandalf kast, want ik heb begrepen dat de kaart wel lang is.

Dan de laatste vervelende vraag, van welk 'merk' is de kaart beter(qua support/ RMA/ softwarepakket)

Waarom deze vragen, nou die X850XT PE heeft mij wel veel geld gekost anderhalf jaar geleden, en ik zou het zonde vinden als ik er alleen maar achteruit op ga.

Geef me jullie ideen over deze kaart, b.v.d.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 18:45
zou het niet doen... je geeft wel aan dat je niet wil wachten maar dat is op dit moment wel het beste lijkt mij. saphire had wat problemen met hun 1950pro daarom heb ik gekozen voor een asus. die prima werkt. kaart is niet bijzonder lang. denk niks langer dan je 850, kwa preformance zou je toch de bench's naa moeten gaan, ik kan oblivion hier prima draaien, op 1024x768

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Klik

Trek je conclusies, zou ik zeggen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je daadwerkelijk een X850XT te traag vindt zou je zelf al goed moeten kunnen oordelen over wat relevant is...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.