Goedemiddag, ik ben van plan om te gaan upgraden, maar ik wil zoiezo weten of ik hier wel goed aan doe.
Ik heb een X850XT PE en ik wil niet wachten tot de budgetvarianten van de GF8xxx series, daarom wil ik een X1950Pro 256MB. Mijn vraag is;
Heb ik meer/minder pixel pipes. (ik weet dat ati het anders heeft benoemd)
Is de kaart echt 2x sneller zoals de benchmarks mij laten zien.
En heb ik genoeg aan die 256 MB geheugen, en is dat geheugen ook gewoon gddr3?
*edit* Gevonden; Ja is DDR3
Past deze kaart in mijn pc?? Ik heb een Dfi NF4-Ultra als mamaplank en een Thermaltake Kandalf kast, want ik heb begrepen dat de kaart wel lang is.
Dan de laatste vervelende vraag, van welk 'merk' is de kaart beter(qua support/ RMA/ softwarepakket)
Waarom deze vragen, nou die X850XT PE heeft mij wel veel geld gekost anderhalf jaar geleden, en ik zou het zonde vinden als ik er alleen maar achteruit op ga.
Geef me jullie ideen over deze kaart, b.v.d.
Ik heb een X850XT PE en ik wil niet wachten tot de budgetvarianten van de GF8xxx series, daarom wil ik een X1950Pro 256MB. Mijn vraag is;
Heb ik meer/minder pixel pipes. (ik weet dat ati het anders heeft benoemd)
Is de kaart echt 2x sneller zoals de benchmarks mij laten zien.
En heb ik genoeg aan die 256 MB geheugen, en is dat geheugen ook gewoon gddr3?
*edit* Gevonden; Ja is DDR3
Past deze kaart in mijn pc?? Ik heb een Dfi NF4-Ultra als mamaplank en een Thermaltake Kandalf kast, want ik heb begrepen dat de kaart wel lang is.
Dan de laatste vervelende vraag, van welk 'merk' is de kaart beter(qua support/ RMA/ softwarepakket)
Waarom deze vragen, nou die X850XT PE heeft mij wel veel geld gekost anderhalf jaar geleden, en ik zou het zonde vinden als ik er alleen maar achteruit op ga.
Geef me jullie ideen over deze kaart, b.v.d.
SystemSpecs - D2 LOD *Razernl