Zoals velen van jullie weten, kan je op vrijwel alle toetsenborden niet meer dan een paar toetsen tegelijk indrukken. Dit gold al in de tijd van Mortal Kombat, dat je niet normaal met zijn tweeën, of zelfs in je eentje, kon spelen, maar ook tegenwoordig in FPS. Zo heb ik hier een Logitech toetsenbord waar je niet eens shift-W-D kan doen, en dus niet schuin kan lopen en bukken in Counterstrike met mijn besturing. Ik heb nog maar 1 toetsenbord ooit gezien die dit wel kon, en ik ken twee mensen met zo'n ding: ikzelf en een vriend van mij. Ik kan letterlijk 25 toetsen indrukken, en dan werkt de 26e nog. Dit is een oud Zenith toetsenbord dat bij een 386 zat.
Voor de duidelijkheid, dit gaat dus niet om een software instelling, of de grootte van de toetsenbord buffer. Die is namelijk software matig, en dit probleem is toetsenbord afhankelijk.
Mijn verzoek is dit: zouden jullie even kunnen proberen of je een verzameling toetsen kan indrukken, vooral met tab erbij is vaak een probleem, en dan kijken of je nog extra toetsen kan indrukken? En dan natuurlijk even het type toetsenbord en het resultaat hier melden
Voor de duidelijkheid, dit gaat dus niet om een software instelling, of de grootte van de toetsenbord buffer. Die is namelijk software matig, en dit probleem is toetsenbord afhankelijk.
Mijn verzoek is dit: zouden jullie even kunnen proberen of je een verzameling toetsen kan indrukken, vooral met tab erbij is vaak een probleem, en dan kijken of je nog extra toetsen kan indrukken? En dan natuurlijk even het type toetsenbord en het resultaat hier melden