Jah Man Jah
Bekijk de survey eens:EmJeej schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:13:
Tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe AGP kaart voor een leuk prijsje, waar ik leuke games mee kan spelen:
Ik zat te denken aan......:
pricewatch: Sparkle GeForce 7600 GS 256MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/256
Is dit een goeie of is er een betere in de prijsklasse verkrijgbaar ?
http://tweakers.net/productsurvey/142939
Hoi!
Wat versta je onder leuke games? De allernieuwste? Of games van een jaar of 2 oud.EmJeej schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:13:
Tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe AGP kaart voor een leuk prijsje, waar ik leuke games mee kan spelen:
Ik zat te denken aan......:
pricewatch: Sparkle GeForce 7600 GS 256MB (AGP, DVI) SP-AG76SDH Ultra 2/256
Is dit een goeie of is er een betere in de prijsklasse verkrijgbaar ?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Generatie Half Life 2 & FarCry & RomeArethusa schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:17:
[...]
Wat versta je onder leuke games? De allernieuwste? Of games van een jaar of 2 oud.
Jah Man Jah
Wat bedoel je met leuk prijsje? Geef eens een maximum aan. X1950 pro of X1650 pro zijn ook wel wat. Geef ook even de rest van je systeem. Snelle kaart heeft geen zin als de rest erachteraan blijft hobbelen.
x1950pro is de beste op dit moment.
Maar je wordt zometeen toch wel doorverwezen naar V&B
*
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
Maar je wordt zometeen toch wel doorverwezen naar V&B
[ Voor 48% gewijzigd door Pinjataaa op 23-01-2007 11:22 ]
De 7600gs en X1650 (of eventueel nog X1950 als je een goed systeem nog hebt) pro zijn de enige kaarten voor AGP die nog interessant zijn als je je videokaart wilt upgraden, vind ik tenminste.
Eronder is het voor games allemaal net niks, en erboven (voor zover er te krijgen is) is te duur om nog interessant te zijn.
Eronder is het voor games allemaal net niks, en erboven (voor zover er te krijgen is) is te duur om nog interessant te zijn.
offtopic:
@ hieronder: flat eric
@ hieronder: flat eric
[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 23-01-2007 11:23 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Precies....Pinjataaa schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:21:
x1950pro is de beste op dit moment.
Maar je wordt zometeen toch wel doorverwezen naar V&B**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?
(hoe heet dat beestje ook al weer in je avatar?
Hoi!
True... het wordt of de X1650PRO of de 7600GS. Ik zou qua prestaties voor de 7600GS gaan, maar dit hangt ook van de games af die je van plan bent te gaan spelen. Qua prestaties liggen ze beide erg dicht tegen elkaar aan, behalve bij ATI of NVIDIA optimized games natuurlijk.
Je zegt er niet bij wat je momenteel hebt maar ik zou eerder een tweedehands 6600gt agp nemen voor ongeveer 50 euro.
Da's mister Oizournie538 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 11:22:
[...]
Precies....
(hoe heet dat beestje ook al weer in je avatar?)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()