Audio/video wireless Pc naar tv

Pagina: 1
Acties:

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:53
He hallo allemaal, ik heb de volgende wensen.

Ik wil graag m'n audio en video bestanden van m'n pc naar naar m'n tv krijgen, dit wil ik het liefst wireless. M'n pc staat namelijk op zolder en m'n tv in de woonkamer en ik voel er niet veel voor om met een klopboor gaten in het plavond te boren.

Spec's pc

Processor : Intel core/duo E 6400
Moederbord : Asus P5W DH DE LUXE (met wifi)
Videokaart : Xfx 7900 GT/GTO
Geluidskaart : Creative SB AUDIGY 4

Spec's tv JVC

Beeldbuis geen bijzondere dingen 3 scart aansluitingen en audio in en audio uit.

Spec's Dvd home cinema set is de JVC TH-R3

Hier nog even linkje voor spec's

http://www.mokio.nl/?Cont...&prod_id=149#tabbladtable

Nou is mijn vraag is hier iemand bekend met het aansluiten van wireless media player's op dit soort type systemen. En heeft iemand al goede ervaringen met merk/type media player's

Zelf had namelijk al deze op het oog Philips SLM5500 http://www.icomputers.nl//articledetail.aspx?A_ID=8698

Heeft er iemand advies of commentaar dan hoor ik dat graag.
Alvast mijn dank hiervoor, met vriendelijke groet Ethan.

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

geen ervaring mee, maar mocht je windows mediacenter draaien op die pc, kan je dat uitbreiden met een Xbox 360, dat kan als uitbreiding van mediacenter gebruikt worden, en je kan er dus nog op gamen ook, maargoed daar moet je ook maar net van houden.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38

Verwijderd

1 draadje..

Elke dag wordt hier weer een nieuw topic over aangemaakt...
Misschien een idee een sticky ?

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:53
Een xbox lijkt me nou niet geweldig om hem daar voor aan te schaffen.......ik vind de game's op de pc net iets beter en mooier. Wel een goed idee by the way

Da's best jammer dat er nog zo weinig info en ervaring mee is... om uit te wisselen. Ik denk dat de philips geen verkeerde keuze is. FF googlen voor meer test's en info.

Ik heb dat draadje door gelezen maar er is weinig getest of nader uitgelegd vandaar dat ik dit topic heb geopend.