Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ergenic BT-101 Bluetooth Headset

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen zaterdag zag ik voor 9.95 een Bluetooth headsetje bij de Intertoys liggen ( :P ) Ik heb even snel het doosje bekeken en er stond op dat het wel compatible met Sony Ericsons telefoons moest zijn (teminste, er werden oude modellen getoond zoals de k700 enzo, dus ik ging ervanuit dat het ook wel zou moeten werken op k800i?).

Thuis... snel in de USB poort gehangen om op te laden, Tijd om te "pairen" (koppelen met je GSM enzo).. Handleiding ruim 10x doorgenomen, maar hij wil absoluut niet pairen.

Ik heb het geprobeerd met m'n eigen telefoon, op 2 manieren (bluetooth), hij vind 'm wel en vraagt ook om een "Passcode" die standaard "0000" is volgens de handleiding, maar pairen wil hij absoluut niet. Mijn tel zegt dat het dan mislukt is om 1 of andere reden.

Verders heb ik het ook geprobeerd met een Bluetooth dongle op m'n pc, die overigens wel goed connect met mijn GSM (en ook filetransfers doet enzo)

Als ik op de website http://www.ergenic.com/ ga, kom ik ook niet meer dan een zinloze hulp-pagina voor de bt-102 tegen... ik heb natuurlijk ook een berichtje achtergelaten, maar heden geen reactie.

Mijn vriendin heeft overigens de W550i van Se, en daar werkt de headset (die ik voor haar gekocht had) ook niet op....

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Probeer het eerst even in het volgende volgende topic:

Het bluetooth ervaringen en problemen topic

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.