Toon posts:

[XP] Hoe verwijder ik de foldertasks van mijn desktop*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een of andere manier een balk links op mijn desktop gekregen met 'foldertasks' 'other places' 'details'. Weet iemand hoe ik die weer kan verwijderen?

Groeten,
Hans

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

LuciusIII,

Welkom op GoT :)
Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar we graag van zien dat een topic daar aan voldoet, ik pak de belangrijkste zaken er nog even uit:
  • Kies een goede topic titel die aan de forum eisen voldoet. In dit geval staat er een lelijke typefout in, en ontbreekt de Windows versie. Beide had je simpel kunnen voorkomen :)
  • Geef genoeg informatie die relevant is, in dit geval zou het bijvoorbeeld handig zijn wat je gedaan hebt sinds dit probleem zich voordoet, etc, etc.
  • Toon zelf inzet - vertel ons wat je zoal geprobeerd hebt, wat er niet lukte aan de gevonden oplossingen, waar je op gezocht hebt, etc, etc.
Al met al is je topic dus wel heel erg mager, ik stel voor dat je je topicstart nog eventjes aanpast aan bovenstaande eisen :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rechtermuisknop al geprobeerd op die balk? En zo ja, welke opties lijken het meest op (af)sluiten? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik begrijp het.
Jij bent wel streng zeg...

Mijn windows versie is: XP

Ik weet dat ik iets aangeklikt heb, maar weet niet meer wat.
Ik heb op foldertasks en desktop gezocht in de helpfunctie van windows.
Het is dezelfde balk die je soms aan de linkerkant van je verkenner ziet.

Ik kan mij niet meer herinneren wat ik gedaan heb om die rechterbalk erop te krijgen.

Het is een stom klein probleem, maar wel irritant.

Wie kan mij verder helpen.

Groeten,
Hans

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, rechtermuisknop werkt niet op die balk.

Hans

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je een printscreen maken van je bureaublad en deze ergens online gooien?

Overzicht van UBB-codes wordt vermeld hoe je dan een plaatje kan posten op dit forum. Maakt het, denk ik, allemaal wat duidelijker :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1