Ik heb met mijn website twee gekke problemen, en ik begin te geloven dat ze dezelfde oorzaak hebben. Maar ik heb geen idee hoe ik het op kan lossen. Eerst een situatieschets:
- Ik heb Demon Internet, en ik gebruik ook de webruimte daarvan
- Ik heb een domeinnaam bij zylon.nl
- Het is een eenvoudige website, alleen maar statisch html
- Ik wil een favicon en ik wil Google Analytics
Beide zaken werken dus niet als ik via mijn domeinnaam naar mijn website ga. Het gekke is dat de favicon wél werkt als ik via de Demon-URL naar mijn website ga. En er is nog iets geks aan de hand; als ik vanuit de browser de source opvraag krijg ik dit als ik via de Demon-URL ga:
- Ik heb Demon Internet, en ik gebruik ook de webruimte daarvan
- Ik heb een domeinnaam bij zylon.nl
- Het is een eenvoudige website, alleen maar statisch html
- Ik wil een favicon en ik wil Google Analytics
Beide zaken werken dus niet als ik via mijn domeinnaam naar mijn website ga. Het gekke is dat de favicon wél werkt als ik via de Demon-URL naar mijn website ga. En er is nog iets geks aan de hand; als ik vanuit de browser de source opvraag krijg ik dit als ik via de Demon-URL ga:
Maar vraag ik de source op als ik naar de domeinnaam ga, dan krijg ik dit:<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
<html>
<head>
<link rel="icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon">
<link rel="shortcut icon" href="favicon.ico" type="image/x-icon">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-1" http-equiv="content-type">
<meta name="keywords" content="duurzaam, duurzame, energie, elektriciteit, zon, wind, zonnepanelen, zonnestroompanelen, zonnecollectoren, besparen, besparing, olie, gas, hubbert" lang="nl">
<title>SolarWebsite</title>
</head>
En dan de rest van de body
Hoe kan dat nou? Is dat iets wat zylon verkeerd doet?<FRAMESET>
<FRAME src="http://www.jharingman.demon.nl/" border="0" framespacing="0" />
</FRAMESET>
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar