Toon posts:

speedlinq bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik de codes van Speedlinq ontvangen maar ik heb geen idee wat ik er mee moet! Met de cd kom in niet verder. Als ik bellen wil instaleren/activeren moet ik alleen mijn telefonnummer ed invoeren en volgens mij installeert hij dan alleen het modem opnieuw. Nergens wordt op het sipnummer of het wachtwoord gevraagd. We zijn nu dus al 2 dagen onbereikbaar en ik begrijp er echt niks van! :-S Ben dan wel blond maar het internet is mij wel gelukt te installeren wie kan mij helpen?!
Oja het bellen gaat via kpn en we hebben eenspeedtouch 716

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Ooit eraan gedacht op speedlinq helpdesk te bellen??

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Nee sjef, niet van die domme opmerkingen maken aub. De HD bellen is het laatste waar je aan denkt. Ik zou zowieso even je tread naar het Speedlinq topic willen verwijzen, mss weten ze daar meer.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

johnny: dat mag wel even wat minder zeg: Francis' opmerking is correct: Tjitske moet Speedlinq bellen om haar verder te helpen: daar zijn ze voor.

Tjitske: neem even contact op met Speedlinq graag: dat hoor je eerst te doen eigenlijk, en niet een topic hier openen ;)

edit: ik zie dat je hier voor het eerst post trouwens: lees http://gathering.tweakers.net/forum/faq even op je gemak door, dan weet je hoe en wat de bedoeling is van een forum als GoT :)

[ Voor 26% gewijzigd door Remy op 27-01-2007 13:15 ]

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.