Toon posts:

[monitor]Input signal out of range

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn pc opstart dan krijg ik niet de gebruikelijke opstart scherm te zien. In plaats daarvan zie ik "Input signal out of range". Ik heb pas weer beeld bij het welkomsscherm van XP.
Mijn videokaart is een radeon9700 en mijn monitor is een LG l1715s

Wat ik al heb geprobeerd is de drivers opnieuw installeren van de videokaart en van de monitor.

Het vreemde is dat alleen mijn oude crt tv lijkt te werken, dan krijg ik dus wel de opstart procedure te zien. Bij mijn lcd tv en monitor dus niet.
Het is wel van belang dat dit probleem opgelost word want als ik windows opnieuw moet installeren of er een ander probleem is moet ik steeds me oude tv erbij pakken......

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12 09:21

Edgarz

Tweako-active since1986

De monitor (LCD wordt in de standaard modus blijkbaar aangestuurd op de verkeerde signalrange. Doet het probleem zich ook voor in het BIOS scherm of alleen in Windows?

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:33
Ik had laatst hetzelfde, kijk hier maar of je er iets aan hebt:
LG Flatron 'out-of-range' tijdens booten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn lcd tv van de dvi weggehaald en nu een andere tft monitor op de dvi, met omvormstukje dvi>vga, aangesloten. Nu krijg ik wel beeld. Dus de LG aangesloten op vga en de andere monitor op de dvi met dvi>vga omvormstukje.
En als alleen de LG monitor is aangesloten dan krijg ik weer "input signal out of range" :?
Dus het ligt aan wat er allemaal aangesloten is, maar ik kom er niet uit.....
De BIOS krijg ik btw wel te zien, alleen is het raden wanneer ik DEL moet drukken om erin te komen.

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-12 11:16

EnnaN

Toys in the attic

is het niet gewoon je monitor die nog aan het wachten is tottie een signaal herkend? en dus gewoon lekker traag is ?

gebeurt wel vaker, erg vervelend iig als je moet zien opwelke knopj emoet drukken om in de bios te komen. maar ik zie het wel vaker bij "trage" monitoren..

sig

Pagina: 1