Helaas heb ik em al gemod (de 1e +1)
Ik denk dat ik voortaan niet meer de 1e mod doe bij dit soort posts
Ik denk dat ik voortaan niet meer de 1e mod doe bij dit soort posts
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Vergeet niet dat het weekend is: De meeste Die-Hard modders zitten hier alleen doordeweeks (op het werk). 'k weet alleen nooit met z'n hoevelen we nu precies zijn. 'k weet het zeker van +/- 5 tot 10 man (incluis me)Op zaterdag 03 februari 2001 15:56 schreef Kanarie het volgende:
Ik denk dat mensen mij wel mogen ofzo, ik zit hier pas 2 weken te modden...en eigenlijk pas 1 week echt fanatiek te posten en dit is nou al de 2e keer dat mensen mijn replies zitten te overraten
+4 behulpzaam...sorry hoor..dat is wel erg hoogik voel me ge-eerd
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Mooi, aflossing is gearriveerd, kan ik zo naar huus. Prettig Weekend allemaal !Op zaterdag 03 februari 2001 17:35 schreef ecteinascidin het volgende:
* Jaymz to the rescue....
Nu bewapend met 200 puntjes en een Godlike Status.
huh, zo erg is die kanarie toch niet?
Door het weekend ga ik gewoon in de HlpDsk-modus: altijd wakker en altijd behulpzaam.
[edit] [c64 mode], syntax error [/c64mode]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Op zondag 04 februari 2001 03:35 schreef raptorix het volgende:
Ik heb eigenlijk altijd wel veel punten over maar ik gebruik ze eigenlijk zelden, meestal omdat ik gelijk post in een topic dat me aanspreekt, en dan mag je niet meer modden
Ik snap denk ik wel waar hij op doelt: HET HELE MODERATIESYSTEEM. Ik snap er ook geen hol van. Wie wil het mij even uitleggen?? En geld het alleen op tweakers.net ofzo en niet op GoT?Op zondag 04 februari 2001 12:23 schreef ecteinascidin het volgende:
BSE, kun je de vraag verder specificeren? Ik geef graag antwoord, maar nu weet ik ff niet naar welke punten je doelt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq