Kingston HyperX en Valueram

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05 19:51

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik ben er net achter gekomen dat het er naar uitziet dat de Valueram beter is dan de HyperX.
Wanneer je de volgende ram modules vergelijkt :Dat ziet het er toch naar uit dat de Valueram beter is dan de HyperX variant? aangezien de Valueram 800Mhz draait op 1,8v en de HyperX 667Mhz draait op 1,8v en dit moet overclocken naar 800Mhz met 2,0v.

Mis ik hier nou iets aangezien de HyperX variant toch echt de high-end moet wezen ?

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

cas latencys al bekeken?

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Timings zijn voor beide 5-5-5-15. Als je naar de latency in ns kijkt, zit er wel wat verschil in, maar ik zou voorzichtig zijn met het woord 'beter'. Ik denk dat de twee modules elkaar weinig ontgaan, afgezien van de heatspreader. Persoonlijk zou ik gewoon de goedkoopste nemen. :)

offtopic:
Tom nog steeds met mosterd.tk bezig zie ik. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door _the_crow_ op 17-01-2007 14:56 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-05 21:19
Ik zou toch echt voor de ValueRam gaan. Dit doordat ik een hogere dunk van ValueRam heb dan van hyperX, en, zoals je zelf al aangaf, dat bij gelijke voltages toch een hogere kloksnelheid wordt getikt, terwijl de timings hetzelfde zijn. Ze zullen idd, zoals The Crow al zei, niet echt aan elkaar onder doen, maar mijn persoonlijke keuze valt op de ValueRam, waarvan ik meen dat deze een tikkeltje duurder is dan de hyperX.

• Jarnoootje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-05 11:35
Jarrovanginkel schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 15:08:
Ik zou toch echt voor de ValueRam gaan. Dit doordat ik een hogere dunk van ValueRam heb dan van hyperX, en, zoals je zelf al aangaf, dat bij gelijke voltages toch een hogere kloksnelheid wordt getikt, terwijl de timings hetzelfde zijn. Ze zullen idd, zoals The Crow al zei, niet echt aan elkaar onder doen, maar mijn persoonlijke keuze valt op de ValueRam, waarvan ik meen dat deze een tikkeltje duurder is dan de hyperX.
neej dat is het nou juist, hij is ongeveer 20 euro goedkoper, maar bij de hyperX zit er dan ook heatspreader omheen, daarom betaal je denk ik die 20 euro meer.

Verwijderd

Topickaping is not-done. Begin hier: PMG FAQ. Start gewoon netjes een op zichzelf staand topic voldoend aan Registratievoorwaarden / korte FAQ wanneer je hier niet uit komt.

[ Voor 72% gewijzigd door BalusC op 18-01-2007 07:30 ]

Pagina: 1