Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
IK overzie niet of de volgende vraag al eens gesteld is:
Waarom komen de nummers van een geripte cd inalfabetische !volgorde in de mp3 speler? Kan dat anders? Ik wil ze op chonologische volgorde erin hebben! Dat is nodig voor een ' concept-album' en al helemaal voor klassiek muziek met bijv een symfonie in 3 delen.
Heeft iemand de oplossing hiervoor?

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Vermoedelijk worden ze geordend op bestandsnaam. Prefix de bestandsnamen met nummers?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

zal van je mp3 speler afhangen
Ik had een usb-mp3 speler die 't in volgorde van kopieren deed 8)7

Kan je geen playlists toevoegen?
(of idd gewoon een nummer prefixen)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:33
Mijn eerste mp3 deed het alfabetisch, mijn tweede volgens de id3tagnummer, mijn derde in volgorde van kopieren en mijn vierde doet het ook met de id3tag.

• LieveNiels
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 21:03

LieveNiels

On Fire

ligt eraan... waarschijnlijk even 01, 02, 03, etc in de bestandsnamen vooraan plaatsen. Als ie ze nu alfabetisch pakt dan doet ie het dan goed.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips. Ik had specifieker moeten zijn, het gaat over de Samsung YH-J70. En ik had me willen melden bij de groep die alleen maar over dit apparaat gaat:
Portable media devices > [HDD]SAMSUNG YH-J70.
Maar hoe je moet doorklikken om precies daar te komen is me nog niet duidelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gewoon uit de lijst met topics jou topic kiezen. Dan kom je er automatisch. Simpel toch?

Als je ze er op chronologische volgorde in wilt hebben moet je even het nummer in de bestandsnaam zetten.
Dus zoiets als:
01 - artiest - nummer
02 - artiest - nummer
03 - artiest - nummer
enz...

Dan krijg je ze gewoon op chronologische volgorde, als de speler het niet zelf doet.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Nightwish, maar de file namen beginnen al automatisch met 01 02 enz. Het enige dat helpt is klikken en slepen in explorer, maar dan verschijnt de 'artist' juist weer niet in de 'music library'. Het blijft dus nog even tobben. Iemand nog een tip?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
De enige tip die ik heb is dat je de vraag op een plek moet houden. In [HDD] Samsung YH-J70 heb je namelijk al de goede plek gevonden omdat je een probleem hebt met die speler. Door gericht je vraag te stellen kan je namelijk ook gericht antwoorden krijgen wat de kans op een oplossing een stuk groter maakt.

Tot slot welkom op GoT. Misschien is het verstandig om Registratievoorwaarden / korte FAQ en De werking van de forumsoftware in het kort eens door te nemen. Daarin wordt namelijk uitgelegd wat we van je verwachten je verwachten als je wat post en hoe je dat kunt doen.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.