Toon posts:

[CS:S] Systeem herstart na opstarten spel*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Counter-Strike Source opstart krijg ik het scherm dat het spel aan het laden is en dan herstart mijn pc ineens.
Vroeger deed de pc dit niet, ik heb windows xp al opnieuw geherinstalleerd maar het probleem doet zich nog steeds voor.
Aan wat kan dit liggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zie je ook fouten in je logboek staan? Hoe zit het met drivers / updates?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

alleen bij css of ook bij andere spelletjes?

http://www.adf-hq.nl

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik heb je topictitel even duidelijker gemaakt :) Zorg er een volgende keer voor dat een topictitel je probleem / vraag in 1x duidelijk samenvat. Dat voorkomt verwarring.
Verder ontbreekt er een hoop essentiële informatie in je startpost. Zaken als hardware, drivers, Windows versie, overige relevante software, en vooral wat je zelf al hebt geprobeerd ontbreekt. Zie Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen voor een korte samenvatting van wat we hier in SPV van je verwachten. Overigens als je zoekt op herstarten van een PC dan kun je o.a. Windows Clients - FAQ tegenkomen. Heb je dit al geprobeerd?
Vul dus even je topicstart aan, want als we alles na moeten vragen kan dit topic net zo goed op slot ;)

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor mijn slechte beginpost, ik was nogal gehaast. Hier zijn de details:
PC: Packardbell ProDreamMachine 8400
Gra. Ka.: Nvidia Geforce 6200 (dit is niet de originele)
CPU: AMD Athlon xp2400+
768mb RAM
Scherm: Waitec Shining 15t
Resolutie: 1024*768
Freq.: 60Hz

Het spel earth 2160 heeft ook al een spontane restart gedaan tijdens het loaden maar dit game werkt nu ineens wel.
Ik heb CS:S nu nogeens proberen op te starten maar hij herstart weer, op het scherm komt wel de error te staan input signal out of range (dit is een error van het scherm zelf).

Als jullie meer info nodig hebben moeten jullie het maar vragen.