Denk ook wel zoiets, heel soms doet ie er wat langer over omdat ie dan blijft hangen op detecteren van de 4de master.. Eigelijk vind ik het helemaal niet storend dat het wat langer duurt.sl1200 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:03:
[...]
Even iets anders...heb je met je mobo en die BIOS versie last van traag opstarten? Ik weet dat het lang geleden hierover werd gepost hoe je de weergavetijd van je POST kan verkorten, maar het is mij eigenlijk nooit gelukt. Daarom ben ik benieuwd hoe lang het bij jou duurt tussen powerknop aanzetten en bootscreen van je OS.
(Ter referentie: bij mij gem. 15sec. = teregend langzaam!)
Edit:
Crap. Heb nu totaal geen OC omdat ik gewoon ff windows wil installeren en alles lijkt goed te gaan totdat ik mijn netwerkkabel erin wil prikken. Boem zwart scherm, na wat testen blijkt dat er ergens een scheur of los contact in het moederbord zit.
Ik zie gewoon de wifi kaart uit de devicemanager verdwijnen als ik een beetje op het moederbord druk (ligt op de doos op anti-static-bag) en als ik dan nogmaals druk ofzo dan loopt ie gewoon helemaal vast
Edit2: Zie net wat beschadigde lijnen op het moederbord, alsof er met een schroevendraaier overheen is gegaan. 4 lijnen naast elkaar op dezelfde plek beschadigd, één ervan is met tin gerepareerd, maar de rest zien er niet al te best uit (half door ofzo)....
[ Voor 35% gewijzigd door Oet op 05-02-2007 13:34 ]
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan