[XP] Update wordt alsmaar opnieuw geïnstalleerd

Pagina: 1
Acties:

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 17:13
Op één bepaalde pc heb ik het probleem dat een welbepaalde update altijd opnieuw wordt geïnstalleerd (ofwel via manueel via windows update site ofwel via automatische updates).

Het betreft de update "MSXML 4.0 SP2 Security Update (KB927978)".

Blijkbaar wordt er ook telkens een vrij grote log file aangemaakt, in een willekeurige map (bvb 07ec1c7a772af54fd02ec2a8741f5352) op één van m'n partities met daarin een log file "msxml4-KB927978-enu.log").

Zo'n file zelf: link

Ik geraak er niet echt uit wat dat voorsteld, iemand een idee?

bedankt

Verwijderd

Ga naar de Windows Update site en verberg deze update. Dan komt hij niet telkens terug.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

[winXP] blijft telkens zelfde update installeren
[xp]Win.update download telkens zelfde patch opnieuw
[XP] Update blijft terug komen
[Winxp] Iedere dag dezelfde beveiligings update

Zo maar een greep uit de zoekresultaten wanneer ik op op zelfde update XP

Volgende keer gewoon even zoeken op wat keywoorden en je kunt je probleem oplossen zonder daar een topic voor te openen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 17:13
Deze topics konden helaas niet helpen, maar wel Vaan Banaan in "[XP] Windows Updates irriteert*"

Ik heb die update dan manueel gedownload en gëinstalleerd, en dat blijkt te werken. :)

thx

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-03 20:15
ik had dat dus ook met 2 updates voor op mn laptop. Ik heb ze maar gewoon verborgen, want het manueel installeren van de website wilde ook niet helpen.