"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
ja kunt dan ook gewoon op inhoud gaan zoeken in plaats van op onderwerp...
en als Rick MySQL nu eens verbouwt en dan weer compileert dan kun je ook op 2 letters zoeken in het onderwerp
en als Rick MySQL nu eens verbouwt en dan weer compileert dan kun je ook op 2 letters zoeken in het onderwerp
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik zocht gisteren naar usb
If it ain't broken it doesn't have enough features
Verwijderd
T'is idd kut
zoeken op 'php' of 'mp3' gaat niet.
Ik dacht het op te lossen door een 2e woord erachter te zetten, maar dat mag ook niet..
zoeken op 'php' of 'mp3' gaat niet.
Ik dacht het op te lossen door een 2e woord erachter te zetten, maar dat mag ook niet..
zoek je toch (nogmaals) op inhoud? dar kan ik echt met woorden korter dan 3 tekens zoeken...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
'Fout' in SQL toch?Op zaterdag 03 februari 2001 16:42 schreef Phreak het volgende:
Waarom zit die limiet er eigenlijk op?
MySQL fulltext index pakt alleen woorden van meer dan 3 tekens. Dit kan alleen veranderd worden door MySQL opnieuw te compilen.
Misschien is het handiger om 'inhoud' gewoon als eerste optie te nemen zodat iedereen ophoudt met zeuren dat er geen resultaten worden gevonden. Het helpt blijkbaar niet om te zeggen dat je dan op inhoud ipv onderwerp moet zoeken.
Misschien is het handiger om 'inhoud' gewoon als eerste optie te nemen zodat iedereen ophoudt met zeuren dat er geen resultaten worden gevonden. Het helpt blijkbaar niet om te zeggen dat je dan op inhoud ipv onderwerp moet zoeken.
tja, het is gewoon een beetje raar dat je wel met drie letters kan zoeken in inhoud..
inhoud is nou eenmaal langer, en met korte woordjes heb je dus meer opgezochte items meer serverload blablabal en met de titel zou dat dus niet zijn..
tis gewoon een soort van gevoel weet je..
maar ja, zoeken op inhoud als default zou geen overbodige luxe zijn
(kan allemaal onzin zijn waar ik het over had, maar daar gaat het niet om..
inhoud is nou eenmaal langer, en met korte woordjes heb je dus meer opgezochte items meer serverload blablabal en met de titel zou dat dus niet zijn..
tis gewoon een soort van gevoel weet je..
maar ja, zoeken op inhoud als default zou geen overbodige luxe zijn
(kan allemaal onzin zijn waar ik het over had, maar daar gaat het niet om..
Pagina: 1