In den beginne, was er een Maxtor hdd van 120GB
, in de loop der tijd heb ik er een stuk of 3 hdd's bijgezet. (ondertussen al tevaak geformateerd, maar wel altijd de maxtor als systeem hdd gehouden).
Nu heb ik er een maand of wat geleden me eerste Sata schijf bijgezet, Deze is me huidige systeem schijf, nu is het probleem dat hij me Maxtor nog steeds als systeem schijf ziet
, in Disk Management, is de nieuwe schijf gewoon partitie C, en de maxtor H, maar hij ziet de maxtor nog wel als systeem schijf, Hierdoor kan ik hem ook niet formateren om verborgen bestanden eraf te gooien, ik wil dus dat hij me nieuwe Sata schijf als boot schijf gaat gebruiken aangezien ik me Maxtor uit me pc wil halen, als ik dat nu doe boot hij niet meer
Samenvatting
,
Hoe de boot sector van een hdd over te zetten naar een andere hdd, zonder een windows installatie te vern*ken
Voor de duidelijkheid, me Maxtor (oude systeem schijf) is wel gewoon leeg, er staan alleen nog een paar boot sector files op, Windows en nog een lading van de bootsector draait gewoon op me nieuwe hdd, ik weet dat formateren en dan een reinstall zonder de maxtor een oplossing is, maar ik wil liever niet me windows reinstallen
*Edit*
Zie afbeelding
Nu heb ik er een maand of wat geleden me eerste Sata schijf bijgezet, Deze is me huidige systeem schijf, nu is het probleem dat hij me Maxtor nog steeds als systeem schijf ziet
Samenvatting
Hoe de boot sector van een hdd over te zetten naar een andere hdd, zonder een windows installatie te vern*ken
Voor de duidelijkheid, me Maxtor (oude systeem schijf) is wel gewoon leeg, er staan alleen nog een paar boot sector files op, Windows en nog een lading van de bootsector draait gewoon op me nieuwe hdd, ik weet dat formateren en dan een reinstall zonder de maxtor een oplossing is, maar ik wil liever niet me windows reinstallen
*Edit*
Zie afbeelding
[ Voor 18% gewijzigd door CrashOverDrive op 16-01-2007 12:09 ]