Toon posts:

Video kaart adviezen voor LAPTOP

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welk type videokaart is het beste om in mijn laptop te zetten.. Ik kan er niet uit komen namelijk

Spec:
512 MB
PCI-e

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kan je videokaarten tegenwoordig uitwisselen van laptops?

Of heb ik het al te lang niet meer bijgehouden dat ik iets revolutionairs gemist heb?

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 15-01-2007 15:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-07 15:56

rg-mohwa

Phoe Hé

Gunner schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:58:
Kan je videokaarten tegenwoordig uitwisselen van laptops?
er stond van de week toevallig wat over op de Frontpage. Asus had geloof ik een externe voor laptops gemaakt maar over het algemeen is die niet te wisselen

Verwijderd

Ligt eraan wat je van plan bent om met de laptop te doen.
Voor internet, msn, office en wat muziek ed. volstaat de meest simpele vga kaartje.
Wil je ook leuke/zware games spelen en misschien wat HD materiaal bekijken dan is een Ati x1600 of een nvidia 7600 Go wel aan te raden. Asus heeft een laptop met een AMD CPU erin en een 7600Go voor minder dan 1000€. Zie het asus A6 topic.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-07 13:48
De faq al gelezen?
Zoja, dan weet je dat die vraag hier eigenlijk niet thuishoort.

Maar goed, zoals hierboven gezegd: wat zijn je eisen en vooral: wat is je laptop.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:56:
Welk type videokaart is het beste om in mijn laptop te zetten.. Ik kan er niet uit komen namelijk

Spec:
512 MB
PCI-e
Neem aan dat je wel bij laptop videokaarten aan het kijken bent, en niet naar de desktop kaarten?

In theorie kan het wel een videokaart vervangen van een laptop, maar in de praktijk werkt het meestal net iets anders. Meestal lukt het alleen als je van de zelfde merkt neemt waar delaptop ook van is. En dan moet je ook nog rekenig houden met de koeling want als je een zwaardere gpu neemt dan er eerst inzat kan het welles zijn dat de koeling niet genoeg is.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-07 13:03

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mij is het XMX module nooit echt aangeslagen (ik heb ze volgens mij nog nooit ergens gezien, ook niet als mogenlijkheid), dus verwisselen is niet echt meer mogenlijk als je de laptop al hebt. Bij sommige Dell modellen zitten ze wel op een module, die je bij Dell kan bestellen, zo kan er in de Inspiron 8100 van de Ati 7500 naar de Ati 9000 geupgrade worden, uiteraard wel flink aan de prijs.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Komt bij laptops om de hoek kijken dat je keuzes meestal op de vingers van een enigszins geamputeerde hand kunt tellen - dus nog makkelijker zelf de beslissing te nemen :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.