Deze week heb ik wat hardware vervangen in mijn pctje. Moederbord/Proc/Geheugen en alles werkte perfect tijdens het testen. Eenmal echt in mn kast geplaats was het lampje even aan en daarna over.
Helaas is mn Levicom 450W ( Quality Guaranteed) voeding naar de eeuwige jachtvelden. Blijkbaar was de leeftijd van 3 jaar en de nieuwe hardware iets te veel voor het arme ding.
Nu is mijn vraag wat is een leuke, betaalbare voeding voor in mijn Aopen HQ 08 kast om mijn
Asrock P4i65G
Intel Nortwood 2.60 GHZ
Sapphire ATI Radeon Pro 256MB
2 DVD Speler
Creative Audigy SE
IBM 120GB Harddisk
(Redelijk basic systeempje dus) te voorzien van prik. Op dit moment hangt er een noname 350 Watt voeding in maar die heb ik geleend uit mn knutselpctje en moet dus weer terug. ( en ik heb hier niet echt een WoW gevoel bij)
Zelf heb ik een aantal wensen:
- Temperatuur gestuurde ventilatoren
- LED Fans ( Blauw)
- Modulaire Connectors
- Lange garantie termijn ( vind dat 2 a 3 jaar wel moet kunnen tegenwoordig)
- Still
Ik heb me al een tijdje niet verdiept in pc hardware dus vandaar ook mijn vraag over wat tegenwoordig een goede voeding is.
P.S. Ben al een beetje huiswerk aan het doen, maar dit is toch wat aan de zware kant reviews: Drie high-end voedingen getest
Helaas is mn Levicom 450W ( Quality Guaranteed) voeding naar de eeuwige jachtvelden. Blijkbaar was de leeftijd van 3 jaar en de nieuwe hardware iets te veel voor het arme ding.
Nu is mijn vraag wat is een leuke, betaalbare voeding voor in mijn Aopen HQ 08 kast om mijn
Asrock P4i65G
Intel Nortwood 2.60 GHZ
Sapphire ATI Radeon Pro 256MB
2 DVD Speler
Creative Audigy SE
IBM 120GB Harddisk
(Redelijk basic systeempje dus) te voorzien van prik. Op dit moment hangt er een noname 350 Watt voeding in maar die heb ik geleend uit mn knutselpctje en moet dus weer terug. ( en ik heb hier niet echt een WoW gevoel bij)
Zelf heb ik een aantal wensen:
- Temperatuur gestuurde ventilatoren
- LED Fans ( Blauw)
- Modulaire Connectors
- Lange garantie termijn ( vind dat 2 a 3 jaar wel moet kunnen tegenwoordig)
- Still
Ik heb me al een tijdje niet verdiept in pc hardware dus vandaar ook mijn vraag over wat tegenwoordig een goede voeding is.
P.S. Ben al een beetje huiswerk aan het doen, maar dit is toch wat aan de zware kant reviews: Drie high-end voedingen getest
[ Voor 4% gewijzigd door raymonvdm op 15-01-2007 00:09 ]