Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Subteam reclame

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Op het verzoek van iisschots een topic ter verduidelijk van de regels op het forum met betrekking tot subteam reclame.
De regels zijn (in overleg met de DPC crew) versoepelt om mensen de kans te geven op /5 wat aandacht te krijgen voor hun teampie.

Voor ik een kleine uitleg geef meteen maar even de gouden regel:
Ga geen mensen ongevraagd lastig vallen en probeer niet uit allermacht zieltjes te winnen, laat mensen zelf tot een besluit komen. Als het gezellig is bij je team en mensen voelen zich thuis dan komt het vanzelf.

Wat kan er dan wel en wat kan er niet:

Wat heel goed zou kunnen is bijvoorbeeld een apart topic voor elk subteam. Maak een leuke openingspost en laat GoT zien wat er bij jullie te doen is. In zo'n draad kan je maximaal je team aanprijzen, meets en BBQ's bespreken met mensen die niet perse op jullie eigen forum willen registreren.

Wat ook kan is binnen DPCH's roepen dat je de beste bent omdat jou team die nieuwe SARA computer heeft binnen gehaald :)

Wat niet kan was boven al genoemd, maar wat ook niet kan is gaan lopen trollen en flamen tegen andere teams in hun draad of anderen afzieken.
Houdt in gedachten dat een taunt makkelijk in een flamewar kan uitlopen.

De rest wil (en kan) ik niet zo snel binnen regeltjes vatten aangezien het een beetje vrije bende moet zijn en ik mijn banlist ook wel eens wil aanvullen >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Ik vind dit een prijzenswaardige aanpassing/verscherping van de regels. Voor sommige subteams is het wat moeilijker leden te werven en kan wat extra subteamreclame geen kwaad.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-11 11:50
* ParaNoiMia noteert in de agenda van Wessie: mooie posting over het meeste gezellige, leukste DPC team te maken, de NoizyCows, inclusief een verhaal over onze op 3-2-2007 te houden ongelovelijke, gezellige, weergaloze, door geen enkel team te evenaren BBQ 8)

Goeie duidelijke post van Pim _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door ParaNoiMia op 14-01-2007 20:40 ]

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 15:50

Adm.Spock

Duik-Aap

Nouja, gaan ze een aantal apenstreken legaliseren :P

't moet niet gekker worden :+

• Witlof
  • Laatst online: 21:43
ParaNoiMia schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:40:
* ParaNoiMia noteert in de agenda van Wessie: mooie posting over het meeste gezellige, leukste DPC team te maken, de NoizyCows, inclusief een verhaal over onze op 3-2-2007 te houden ongelovelijke, gezellige, weergaloze, door geen enkel team te evenaren BBQ 8)

Goeie duidelijke post van Pim _/-\o_
Een BBQ op mijn verjaardag terwijl ik dan ook nog moet darten op de Dutch Open in de niet al te warme maanden van het jaar 8)7 Dan moeten we maar eens kijken wat we met Division Brabant kunnen gaan doen om dat te overtreffen :P

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 24-11 11:50
Witlof schreef op zondag 14 januari 2007 @ 21:41:
[...]

Een BBQ op mijn verjaardag terwijl ik dan ook nog moet darten op de Dutch Open in de niet al te warme maanden van het jaar 8)7 Dan moeten we maar eens kijken wat we met Division Brabant kunnen gaan doen om dat te overtreffen :P
Geef alvast je schema voor het komende jaar op, 2e of 3e weekend van mei hebben we namelijk alweer zo'n beroemde, oergezellige, drukbezochte, niet te overtreffen, ongelovelijke NoizyCows BBQ met slaapgelegenheid ! (en als je boft alweer in Brabant ;) ) Foto's op http://meeting.noizycows.nl

De BBQ op 3-2 is overigens binnen in een restaurant waar ze koe aan een paal hebben, die van mei is zoals het hoort buiten :>

[ Voor 9% gewijzigd door ParaNoiMia op 14-01-2007 22:25 ]

Verwijderd

wisten jullie al dat er een donderteam bestaat :)

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 15:50

Adm.Spock

Duik-Aap

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:54:
wisten jullie al dat er een donderteam bestaat :)
Je weet dat wij het patent hebben op apenstreken ;)

Verwijderd

Adm.Spock schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:41:
[...]

wie was de uitvinder :D :P

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik zou dan graag ook wat regels zien mbt subteams en frontposts op wdo.

Van klussen krijg je grijze haren

• Cpt00kirk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:53
ik zou ook graag regels zien.... als iemand vraagt voor een team dan moet het toch mogelijk zijn om wat gegevens te posten van jouw eigen team?

Tevens moeten de goede pagina's wel bijgewerkt zijn en gooi ze dan als sticky bovenin /5 kan niemand zich meer vergissen en dus daar kijken om een team te zoeken .

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Cpt00kirk schreef op maandag 15 januari 2007 @ 08:06:
ik zou ook graag regels zien.... als iemand vraagt voor een team dan moet het toch mogelijk zijn om wat gegevens te posten van jouw eigen team?
Ja, maar helaas is het zo dat vooral de grotere teams meer enthousiastelingen hebben die meestal massaal op een nieuw lid springen.
Tevens moeten de goede pagina's wel bijgewerkt zijn en gooi ze dan als sticky bovenin /5 kan niemand zich meer vergissen en dus daar kijken om een team te zoeken .
Sticky ga ik niet doen, dan wordt het erg druk met de sticky's, een subteam is zelf verantwoordelijk voor het leven en de actualiteit van hun draad

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:45

Theuno

Da Devil Crew

Moh, hoe minder zielen hoe meer bier toch ? ;)

Maar daar niet van, als er iemand van ons zich dermate verveelt.... er is genoeg kachelheid over ons te vertellen. Ook al is het maar om wat achtergrond van een subteam te lezen, kan best interesant en leuk zijn voor de rest.

[ Voor 71% gewijzigd door Theuno op 15-01-2007 14:29 ]

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Je zou wel leuke topic kunnen beginnen als (boorbeeld) NGS vs. Division Brabant of zo..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Witlof
DukeBox schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:12:
Je zou wel leuke topic kunnen beginnen als (boorbeeld) NGS vs. Division Brabant of zo..
Waar wil je dat hebben? Welk project moeten we gaan Boorbeelderen?

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Witlof schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:28:
[...]

Waar wil je dat hebben? Welk project moeten we gaan Boorbeelderen?
-1 flauw ;)

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
fenrir schreef op maandag 15 januari 2007 @ 07:10:
ik zou dan graag ook wat regels zien mbt subteams en frontposts op wdo.
Er is op WDO een plaats waar alle subteams een stukje over zichzelf kunnen schrijven. Hier mag zoveel reclame inzitten als je maar wil.
Nieuwspost op WDO mogen gewoon gepost worden door iedereen die toegang heeft tot de backend. We gaan er vanuit aan wie we die toegang geven dat ze zelf weten hoe ver ze kunnen gaan met het noemen van een subteam enzo. Hier zijn geen harde regels voor, mocht het te ver gaan dan zullen de diegene daarop aanspreken. (dit is nog nooit gebeurd en ik verwacht ook niet dat het zal gebeuren.)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:59

DukeBox

loves wheat smoothies

Mag ik ook een anti subteam topic starten ? Dus iedereen uitnodigen lekker voor zichzelf te crunchen. Zonder sociale verplichtingen, Geen 10 anderen die jouw drankvoorraad opzuipen, voor als je niets met konijnen heb, wanneer je een stuk vlees zonder BSE wilt, lekker werken in je eigen scripttaal i.p.v. coldfusion.. gewoon pim-pam-petten en geen boonanza, lekker blijven i.p.v. switchen, lief zijn i.p.v. aggressief.. een ouwe doos i.p.v. een nieuwe ton.. geen luidrichtige of gekke koeien.. lekker in je eigen woonplaats i.p.v. naar deel brabant... happy day i.p.v. een uurtje per dag.. friese staanders i.p.v. schotse hooglanders, naar de twentse beperkte kinderopvang i.p.v. (ongelimiteerde) tu Delft... geen dudes maar dudette's.. kortom. Waarom zou je een subteam joinen :P

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Go ahead !
Ik ben benieuwd :)

• Witlof
Al is het alleen al om te kunnen pesten :P

Als jij die gezelligheid niet wil, waaorm post je dan op ons forum? 8)7 Blijf dan weg :+

Iedere persoon heeft zo zijn eigen mening. Het is dan ook zijn of haar goed recht om als éénling of subteam door het leven te gaan. Niemand verplicht iets, geen project wordt door je neus geboord of weet ik allemaal meer. Jij kiest zelf wat je wil. Als je gekozen hebt kan je nog altijd terug. Het is geen levenslang contract wat je aan gaat. Tenminste, bij ons niet ;)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

DukeBox schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:18:
Mag ik ook een anti subteam topic starten ? Dus iedereen uitnodigen lekker voor zichzelf te crunchen. Zonder sociale verplichtingen, Geen 10 anderen die jouw drankvoorraad opzuipen, voor als je niets met konijnen heb, wanneer je een stuk vlees zonder BSE wilt, lekker werken in je eigen scripttaal i.p.v. coldfusion.. gewoon pim-pam-petten en geen boonanza, lekker blijven i.p.v. switchen, lief zijn i.p.v. aggressief.. een ouwe doos i.p.v. een nieuwe ton.. geen luidrichtige of gekke koeien.. lekker in je eigen woonplaats i.p.v. naar deel brabant... happy day i.p.v. een uurtje per dag.. friese staanders i.p.v. schotse hooglanders, naar de twentse beperkte kinderopvang i.p.v. (ongelimiteerde) tu Delft... geen dudes maar dudette's..
_/-\o_
kortom. Waarom zou je een subteam joinen :P
Omdat 1 XP2600+ niet opkan tegen een 8x8 Opteron of zoiets :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Xaverius
  • Laatst online: 24-11 08:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik heb iets van drie jaar lekker onder mijn eigen naam gecrunched voordat ik bij LA ging. Ik vond het leuk om mijn naam in de top-30 zien te verschijnen maar op het laatst was de motivatie wat ver te zoeken.

Vooral de eerste maanden in het subteam was het wennen, zoveel projecten...
Zoals de meesten vind ik dat iedereen het zelf moet weten om bij een subteam te gaan. Alleen heb ik het gevoel dat wanneer iemand vraagt naar een subteam op /5 dat de grotere teams ze vaak binnenhalen. Ik vind het in een subteam nu leuker omdat ik gewoon niet zoveel power heb in het dus leuker vind om op subteamniveau proberen wat te scoren...

Zelf het ik een drietal teams "beoordeeld" of ze me waard waren. Even rondneuzen op de website/forum. De keuze werd uiteindelijk door de drank gemaakt. :P

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Xaverius schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:54:
Zelf het ik een drietal teams "beoordeeld" of ze me waard waren.
Oeh! Wat waren de andere twee? >:)

Forza Mucca!

• Xaverius
  • Laatst online: 24-11 08:44

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Rollerjooster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:02:
[...]

Uit angst voor represailles zal ik de andere teams niet met naam noemen :X

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021

Reinstein

Half-Nul

Rollerjooster schreef op maandag 15 januari 2007 @ 19:02:
[...]

iig niet Fryslân MP, wij hebben geen forum, geen frontpage, alleen maar stats :)

[ Voor 0% gewijzigd door Reinstein op 15-01-2007 19:16 . Reden: typo ]

PC based oscilloscope

• CowArt
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06-2023

CowArt

DPC Team Switch Pensionado

Pim. schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:43:
Ga geen mensen ongevraagd lastig vallen en probeer niet uit allermacht zieltjes te winnen, laat mensen zelf tot een besluit komen. Als het gezellig is bij je team en mensen voelen zich thuis dan komt het vanzelf.
Persoonlijk vind ik een minimum aan subteam-reclame in /5 eigenlijk wel lekker. Ik neem aan dat mensen die overwegen een subteam te joinen gewoon even in de stats van hun favoriete project kijken welke teams er zoal actief zijn en via de sigs van de vaste spammers in de DPCH's even langsfietsen op de diverse fora / IRC-kanalen om te zien wat voor sfeer er zoal binnen de teams heerst en waar men denkt te kunnen gaan aarden. :)
Wat heel goed zou kunnen is bijvoorbeeld een apart topic voor elk subteam.
Ik kan je alvast voorspellen dat 95% van die topics zich binnen de korste keren ergens in de catacomben van /5 ophouden. Wat is er nu eenmaal continu te melden over je team? Een keer een leuk introductieverhaal is niet zo'n probleem, maar ik ben wel bang dat er een hoop zinloze topic-kicks zullen komen als de draadjes dreigen af te zakken tot buiten het beeld. Kan ik straks in /5 in een ellenlange lijst gaan zoeken waar de DPCH van mijn op dat moment favoriete project is gebleven. 8)7
Adm.Spock schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:41:
Volgens mij heeft ooit wel eens 75% van Team Switch een tijdelijke ban gekregen vanwege dergelijke apenstreken. :P
iisschots schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:03:
Er is op WDO een plaats waar alle subteams een stukje over zichzelf kunnen schrijven. Hier mag zoveel reclame inzitten als je maar wil.
Dat lijkt me dan ook de juiste plaats om al die reclame te verzamelen. :)
Witlof schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:31:
Als je gekozen hebt kan je nog altijd terug. Het is geen levenslang contract wat je aan gaat. Tenminste, bij ons niet ;)
Zit ik toch verkeerd blijkbaar. In mijn contract blijkt een clausule te zitten met een verwijzing naar een Albanese knokploeg. :P
Xaverius schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:54:
Alleen heb ik het gevoel dat wanneer iemand vraagt naar een subteam op /5 dat de grotere teams ze vaak binnenhalen.
Dat is inherent aan het toestaan van subteamreclame. De grote teams hebben statistisch gezien meer mensen aanwezig op /5 en kunnen dus veel sneller een dolende ziel bespringen.
Gevolg hiervan mijns inziens is dat hierdoor de grote teams alleen maar groter worden en de kleine teams nauwelijks aanwas hebben. :/

Dit zie je ook terug in de stats, je ziet (bijna) overal de zelfde namen in de Top 5 staan, met een enorm gat in punten naar alles wat daarna komt.

Persoonlijk ben ik dus voorstander van helemaal geen subteamreclame. Alle zoekende koeien gewoon doorverwijzen naar de subteam-pagina's op WDO zodat ze op hun gemak rond kunnen kijken. Er zijn tenslotte ook volop teams die in /5 helemaal niet zo actief posten, maar juist in hun eigen forum of in hun eigen IRC-kanaal heel actief zijn.
Maar ja, de discussie over het al dan niet toestaan van reclame is in het verleden al eens gevoerd, en ik leg me neer bij de uitkomst, al zul je mij geen argeloze koeien zien bespringen. :)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
DukeBox schreef op maandag 15 januari 2007 @ 18:18:
Mag ik ook een anti subteam topic starten ? Dus iedereen uitnodigen lekker voor zichzelf te crunchen. Zonder sociale verplichtingen, Geen 10 anderen die jouw drankvoorraad opzuipen, voor als je niets met konijnen heb, wanneer je een stuk vlees zonder BSE wilt, lekker werken in je eigen scripttaal i.p.v. coldfusion.. gewoon pim-pam-petten en geen boonanza, lekker blijven i.p.v. switchen, lief zijn i.p.v. aggressief.. een ouwe doos i.p.v. een nieuwe ton.. geen luidrichtige of gekke koeien.. lekker in je eigen woonplaats i.p.v. naar deel brabant... happy day i.p.v. een uurtje per dag.. friese staanders i.p.v. schotse hooglanders, naar de twentse beperkte kinderopvang i.p.v. (ongelimiteerde) tu Delft... geen dudes maar dudette's.. kortom. Waarom zou je een subteam joinen :P
Feit is dat deze mensen die geen team willen joinen, dan eigenlijk wel in een 'groep' zitten, nl de teamlozen. Als je een 'groep' gaat beschouwen als een team, ... nouja.

Wat mij betreft: subteamreclame zoveel mogelijk achterwege laten. Teams moeten hun reclame maar maken door sportieve prestaties.
Al vind ik een aankondiging voor een BBQ, lan, ... (en dus geen topic puur voor de reclame) wel kunnen, we moeten onszelf niet als asociale bavianen afschilderen.

Natuurlijk kan ik werkjes zoals de onlangs aangekondigde \[S.T.A.M.P.E.R.] Avonturen van de Knijnen ook wel apprecieren natuurlijk.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 11:53
Ik kan mij goed vinden in de woorden van CowArt. Het promoten van je subteam houden op het daarvoor bestemde deel op WDO. En /5 gevrijwaard houden van iig die eerder genoemde subteam topics. Want ook met dat soort topics help je de kleinere subteams niet, ik denk eerder juist het tegenovergestelde.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Pagina: 1