Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[S.T.A.M.P.E.R.] Avonturen van de Knijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede DPC'erTs,

Een aantal van jullie zullen de S.T.A.T.S. reeks wel kennen, waarin een elite team van statsposters de strijd aangaat met het internationaal koe-terrorisme.

Nu liep ik al een poosje met een gelijksoortig idee en voíla hieruit kwam [S.T.A.M.P.E.R.] 1: Het begin van een nieuw avontuur. voort.

Het is gewoon een vermakelijk verhaal voor deze saaie maandag, veel plezier ermee en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

PS. Ik moest van Pim 12 delen schrijven dus ik val jullie binnenkort nog wel eens lastig :P >:)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Waarom wordt deze niet als Column gepost op WDO zoals ook met S.T.A.T.S is gebeurd :?

Verwijderd

Topicstarter
S.T.A.T.S. is toch ook gewoon op /5 gepost?

Ik heb eerlijk gezegd niet eens aan WDO gedacht. En daarnaast is er weer iemand anders die over WDO gaat, dan over /5.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Je kan ze natuurlijk ook gewoon posten met topictitels [S.T.A.M.P.E.R.]. Dan komen er zeker weten een heleboel tweakers kijken wat dat voor topic is als ze het zien staan in de Active Topics :+

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

WDO lijkt me een mooie plek voor dit...

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:47:
S.T.A.T.S. is toch ook gewoon op /5 gepost?

Ik heb eerlijk gezegd niet eens aan WDO gedacht. En daarnaast is er weer iemand anders die over WDO gaat, dan over /5.
Ik doelde meer op het feit dat het op de NGS-Site gepost is en niet op WDO ;)

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 23:28
Witlof schreef op maandag 08 januari 2007 @ 11:41:
[...]

Ik doelde meer op het feit dat het op de NGS-Site gepost is en niet op WDO ;)
Dit komt misschien omdat het een verhaal door NGS (lees killerog met hulp van mij) gemaakt is en killerog graag wilde dat jullie het ook konden lezen. Daarom is dit topic ook geopend (In overleg met de crew).

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
Witlof schreef op maandag 08 januari 2007 @ 10:36:
Waarom wordt deze niet als Column gepost op WDO zoals ook met S.T.A.T.S is gebeurd :?
Omdat hij dat niet gevraagt heeft :)
Maar ik kan het er wel opzetten ;)

[ Voor 20% gewijzigd door iisschots op 08-01-2007 13:49 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

/me sleept zich geheel uitgedroogd richting IETS en mept er vrolijk op los

blijf je nou ? :D

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:49
Ik vind het een leuk verhaal. Dus na aanleiding van dit topic heb ik het ook op WDO gezet, zodat nog meer mensen er van kunnen genieten.

Dat was blijkbaar niet de bedoeling, er werd contact opgenomen dat men het niet op WDO wilde hebben maar dat het op de NGS site moest blijven. Jammer dat het zo moet, als crew willen we het zo leuk mogelijk maken voor iedereen. Dus zonder moeilijk burocratisch gedoe van onze kan zet ik het online op WDO, is het weer niet goed.

Er wordt altijd gezegt dat wij als crew moeilijk doen, iets tegen hebben op bepaalde teams. Volgens mij is het net andersom.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

schouderklopje voor iisschots :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

eensch :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11 04:55

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Je moet ook niet aan andermans subteam propaganda komen, vinden ze in geen enkele oorlog leuk. ;)

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

smoking2000 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 15:52:
Je moet ook niet aan andermans subteam propaganda komen, vinden ze in geen enkele oorlog leuk. ;)
Net ook een klein babbeltje achter de schermen gehad met een man in een regenjas en een sigaret (/geenstijl mode)

Hij verzekerd mij dat de actie niet bedoeld is als zuivere promotie bedoeld is vanuit NGS. En dat ze de content graag op hun site willen houden. Daarnaast alleen maar complimenten voor iisschots voor het meedenken en de initiatieven voor DPC.

Dat gezegd hebbende wil ik duidelijk maken dat ik een groot voorstander ben van sub-team reclame en propaganda >:)
Als het ene team besluit te promoten en het andere team niet dan is het ene team iets slimmer IMO :)

Er zijn natuurlijk wel wat regels (logisch). Zo kan het niet zo zijn dat we aan nieuwe (loslopende) koeien gaan lopen sleuren of andere teams helemaal afbitchen .... maar verder >:)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Zo kan het niet zo zijn dat we aan nieuwe (loslopende) koeien gaan lopen sleuren of andere teams helemaal afbitchen .... maar verder >:)
Ben ik blij dat ik al in een subteam zit! :P

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd

>:) eens (deze keer) lol

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Leuk verhaaltje van die killerog :)

* KuuKe wacht met spanning op de rest van de serie!

En voor de rest: Peace mannen, maak eens niet z'n fuzz om "niks". Tis verdorie net maandag!

[ Voor 35% gewijzigd door KuuKe op 08-01-2007 20:26 ]

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

Kuuke bijna dinsdag voor mij. ;)

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 15:50

Adm.Spock

Duik-Aap

_o_ killerog _o_

Spannend verhaal hoor, ik ben erg benieuwd nar de avonturen van S.T.A.M.P.E.R.!

en schouderklopjes voor de hele crew (iisschots in het bijzonder) :)

• E-E-R
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

E-E-R

[DPC]~NGS

Kuuke schreef op maandag 08 januari 2007 @ 20:25:
En voor de rest: Peace mannen, maak eens niet z'n fuzz om "niks". Tis verdorie net maandag!
Helemaal mee eens, er is helemaal niks aan de hand om je over op te winden. Die verhaaltjes staan op w.t-ngs.nl, niet op wdo, blablabla. Klaar is kees.

#507 @ OGR

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Wat E-E-R zegt.

[/opsomtopic]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Pagina: 1